Anonym234 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Etter 50 min i BG-kø (lvl 50-60) gav jeg opp. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 lvl 50-60 BG er det største helvete som finnes på jord. Fy faen, nok banneord kan ikke beskrive det engang. Det verste jeg opplevde mens jeg levlet hunteren var 9 DK-er + meg mot 8 DK-er pluss to andre. Satan heller. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hadde en 2% wipe på Halion25heroic i går kveld, veldig lite kult >.< Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hva var spess med heroic, har ikke fått lest noe enda Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Da fikk jeg tilbake accounten min Har satt på authenticator også, men bagen var tom gitt. En HS og 30s igjen. Ellers så lå der litt forskjellig ting i banken personen ikke hadde fått tak i, men håper på at de får gjenopprettet det som er borte Heldigvis var gearet mitt som før. Edit: Må jeg være innlogget hele tiden for at ticketen min skal være aktiv? Kan jo ta utrolig lang tid og jeg kommer ikke til å spille nå i fineværet.. Endret 2. juli 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Neida, er bare å logge av, GMene ser den om du er på eller ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Håper guildet klarer Ruby Sanctum når jeg er på ferie sånn at de kan dra meg med når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Håper guildet klarer Ruby Sanctum når jeg er på ferie sånn at de kan dra meg med når jeg kommer hjem. Halve morroa er jo faktisk det å være med på å downe nye bosser. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Håper guildet klarer Ruby Sanctum når jeg er på ferie sånn at de kan dra meg med når jeg kommer hjem. Åssen alliance guild er du i på FW? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Faen det irriterer meg hvordan Blizzard har gjort hunter-pettene. Wolf er best for PvE og Ravager er (diskuterbart, men trolig sant) best for PvP. Browset pets på petopia, og fant ut at det finnes utrolig mange kule pets jeg ikke hadde sett før. Jeg tamer Aspatha the Broodmother as we speak. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Finnes det noe måte å finne ut hvor mange som har besøk armory profilen din? Har hørt noe om dette for en stund tilbake. Ble litt nyskjerrig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Faen det irriterer meg hvordan Blizzard har gjort hunter-pettene. Wolf er best for PvE og Ravager er (diskuterbart, men trolig sant) best for PvP. Browset pets på petopia, og fant ut at det finnes utrolig mange kule pets jeg ikke hadde sett før. Jeg tamer Aspatha the Broodmother as we speak. Gled deg til Cata da, der skal pettene bli..annerledes på en eller annen kul måte jeg ikke husker akkurat nå. Finner det på forsiden av MMO-champion Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Bah, hvorfor tar det så lang tid å gi tilbake gold og sånn på main character .. Alle andre characterene har fått tilbake alt for lenge siden. I morgen burde det vel være i orden håper jeg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Faen det irriterer meg hvordan Blizzard har gjort hunter-pettene. Wolf er best for PvE og Ravager er (diskuterbart, men trolig sant) best for PvP. Browset pets på petopia, og fant ut at det finnes utrolig mange kule pets jeg ikke hadde sett før. Jeg tamer Aspatha the Broodmother as we speak. Gled deg til Cata da, der skal pettene bli..annerledes på en eller annen kul måte jeg ikke husker akkurat nå. Finner det på forsiden av MMO-champion Flere skins og models til Wolf-familien, that is Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Endelig ferdig med SM Library farm. Går som en lek med disse 4 om dagen gitt =) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Går bare rundt og venter på beta key jeg nå. Ruby sanctum er ork. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvorfor må man ha to tanks på splittebossen i RS? Vi gjorde det singletank lett. Vi wipa når vi hadde to tanker -.- Lenke til kommentar
Berga Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 ventet en deilig overaskelse da jeg gikk inn på battle.net nå, cataclysm beta. bare synd at jeg skal på hytta noen uker framover nå uten internett :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå