FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 høyre klikk wow launcher og velg "kjør som admin..." Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 "run as admin". svaret på de fleste problemer. Kan du utdype det litt mer; jeg skjønner ikke riktig hva du mener. Høyreklikk på ikonet>Kjør som administrator. Takk, da prøver jeg det nå. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 "run as admin". svaret på de fleste problemer. Kan du utdype det litt mer; jeg skjønner ikke riktig hva du mener. Høyreklikk på ikonet>Kjør som administrator. Takk, da prøver jeg det nå. Virka det gitt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Godt og høre. Har du andre problemer og installasjoner som ikke vil bli ferdig fisker "Kjør som admin..." som regel Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 90% av problemene er akkurat det der ;P Enhanced Tooltip <-- den der boksen nede til høyre, noe addon for å flytte den? Oo, er så faggish, kommer akkurat foran grid ;p Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Du kan flytte det aller meste med MoveAnything. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fælt så vanskelig det sku være å finne én caster dps til 10m RS da. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Du kan flytte det aller meste med MoveAnything. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Åh gud SOTA er call to arms denne helga.. Nå som jeg faktisk følte for å grinde honor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Phase1 på Hallion er så lett, men i Phase2, nesten instawipe. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Gruppa mi hadde klart det vist ikke den ene healeren dreit seg ut og et par dps sto i dark spot greiene. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 wat! p2 er jo lettere enn p1, og p3 er hardstuffs :o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 P1 er jo ez til tusen. P2 har vi wipa 5 ganger på rad på. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 kom ikke til p3 i går en healer som dcea vær gang vi gikk på, og minst 2 dps i beam per atempt-.-, Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Du kan flytte det aller meste med MoveAnything. Jeg bruker Tip-Tac. Da følger Tooltippen musepekeren min, og det syns jeg er rimelig behagelig. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvor mye tror dere det vil å koste å levle opp BS og JC fra 450 til hva det nå enn blir i Cata? Sitter på 25k gull og har planer om å legge vekk nok gull til å levle de to proffsa. Og så har jeg lyst på en tundra mammut. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kommer an på hvor raskt du vil skille opp (2 dager vs 2mnd etter exp), men uansett er det vanskelig å si. Om prisene på ting blir noe sånt som når WOTLK kom så vil jeg tro 7k-ish per. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg regner uansett med at guilden vil bruke den profession-perken mens vi levler og gearer opp så kan jo brått bli billigere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå