moffeloffen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Langdon, selvfølgelig mener jeg ikke at det alltid skal være sånn. Men sånn som nå, som serverene har vært offline lenge - og mange ønsker å spille, så tror jeg det ville vært mer effektivt å dele inn i 'grupper'. Se for deg at du har en dør, og 1000 folk prøver å gå gjennom den samtidig. Alle vil bare sette seg fast, og det vil ta lang tid før alle er inne. Siden det vil ta lang tid per person. Se nå for deg at det kun er 10 og 10 som prøver å gå inn samtidig. Da vil alle 1000 være inne mye raskere. See my way of thinking? Det er jo ikke umulig det har et slikt system for det da.... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Virker ikke sånn... serveren går jo bananas nå som alle prøver å logge inn. Derfor vi alle sitter her, istedet for ingame. Realmene er jo oppe og går, mens login serveren klusser noe innmari. Endret 30. juni 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 jeg kommer inn på gamleserveren men ikke den jeg vil inn på Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Ja, jeg forstår godt hva du mener. Kunneskapene mine angående servere er heller dårlig, så jeg har dessverre ikke noe spesielt å uttale meg på bagrunn av. Hvis din beskrivelse av problemet er årsaken til at man ikke kommer inn, antar jeg at det vil være en god midlertidig løsning. Eventuelt kan man også utvide serverkapasiteten. Ikke vet jeg, man uansett. Vi får bare håpe det retter seg forholdsvis fort. Endret 30. juni 2010 av Langdon Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Lol, logga på for å sjekke litt hvordan chatten så ut. "LFM RS10, whisper 5.5k gs" Var mer en 1 person som skrev det Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ser at population har blitt "LOW" på min server, den var medium før... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Lol, logga på for å sjekke litt hvordan chatten så ut. "LFM RS10, whisper 5.5k gs" Var mer en 1 person som skrev det 5.5 k GS req. Jeg får vel innfinne meg med å starte egne grupper. Ser at population har blitt "LOW" på min server, den var medium før... Samme på dunemaul! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Lol, logga på for å sjekke litt hvordan chatten så ut. "LFM RS10, whisper 5.5k gs" Var mer en 1 person som skrev det Lol var nettopp på gamleservern og sa det der (uten RS10 da sa bare RS) før jeg logget av og surmulte mer for at servern min ikke er online. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Lol, logga på for å sjekke litt hvordan chatten så ut. "LFM RS10, whisper 5.5k gs" Var mer en 1 person som skrev det 5.5 k GS req. Jeg får vel innfinne meg med å starte egne grupper. Ser at population har blitt "LOW" på min server, den var medium før... Samme på dunemaul! Det der er real time update etter hvor mange som er logga på realms, ikke hvor mange characters some eksisterer iirc. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvilke servere har dere klart å komnme inn på? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Der klarte jeg å komme inn på jaednar! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg sitter fortsatt på jobb, så... Haha! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg sitter fortsatt på jobb, så... Haha! Heldiggris! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hehe, sitter og koser meg over at folk ikke får spilt. Kan ta det "stresset" imorra. Så tar jeg fri på fredag for å nyte livet. Er rimelig lei av å stange i innloggingsportalen på onsdager. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Første minibossen i Ruby sanctum. Han svære jævelen. Hadde den værste cleaven jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Første jeg ser når jeg får logget på er: "LF RS, must have over 5k gs and /w achivement" o_O Og ingen kommer seg inn på noen raider eller dungeons på Bronze Dragonflight XD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 5k GS var jo ikke akkurat et høyt krav. Det er jo 232-gear det. Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nei, jeg reagerte mer på det med achivementen da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Åja, det merka jeg ikke engang. Det blir blotta ut av hjernen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå