Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Belt of the archmage er også ganske allright =)

6459021[/snapback]

Nja, jeg ville heller tatt Gloves of spell mastery. Eventuelt begge to. :)

Men, de som Per-Stian nevner er knakende bra. Førstepri på dem.

6459175[/snapback]

For å ikke glemme Chromatic Cloak =)

6460593[/snapback]

Men, men... Den har jo ikke noe spelldmg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er det ikke bare en invasion nå da?  :blush:

Uansett, slutt på Aszune, så det!

6461084[/snapback]

Hehe, jeg antok det var en eller annen fyr eller et guild som kalte seg det. Så mye har jeg vært opptatt av invasjonen. :)

Ellers, ding 53 med hunter, på med Myrmidon's signet og Devilsaur gauntlets, pluss nok tickets til Darkmoon necklace. Og portal-trinket til warlocken, samt Demoniac's bracers. Nå var det bare å komme seg opp fra halvveis revered til exalted for finfin neck og 2-sett-bonus. :)

Lenke til kommentar
Fin stamina, også er den jo lilla. Lilla = bra. :)

6465852[/snapback]

:) - Still, litterann waste, har ikke du en warrior? :p

Og så en happy wow historie:

Idag fikk jeg meg en gruppe til Uldaman. En instance mange hater inderlig, og ikke uten grunn. IMO er det den desidert vanskeligste instancen i spillet hvis man ser bort ifra endgame. En lang og avansert instance, med en vanvittig hard boss. Denne instancen spiser dårlige PUGs til frokost når en kommer et stykke uti det. Og dette er selfølgelig skammelig frustrerende.

Så, da la vi la ut på tur med meg(lvl 43 warrior), en 44 priest, en 46 druid, 44 mage og en lvl 43 warlock. Ikke det værste utgangspunktet, men fortsatt litt lavt når det ender i en boss som er høyere lvl enn oss alle. Jeg har sett grupper med bedre utgangspunkt feile, men nå står jeg her. Etter et par timer med knoting og dreping, med en gruppeleder(warlocken) hvis barnslighet og idioti overgår det meste. Han prøvde aktivt igjennom halve instancen å ødelegge så best han kunne, sprang rundt å hylte og tulla. Men det var det bare å bite i seg da jeg for all del ikke ville miste progressen i en så slitsom instance ved at han gikk berserk og kicka alle. Tilslutt så skjerpa han seg og vi feide gulvet med Archaedas.

Da var jeg ca 120 000 xp, 1 stykk Rockpounder, 1 stykk BoE Blue og masse quest revards og penger rikere.

Konge instancerun!

Lenke til kommentar

Fy faen. Det var så FORBANNA deilig å få nef ned!

Start MC når 3/4 guilder var på domo. (Horde siden, som dere kan se vi er på)

starta BWL når to guild hadde downa chrom, 1 guild hadde downa broodlord.

Vi tok chrom før nr.3

Vi tok nef før resten!! 4 uker i BWL og den er cleara, og ingen har fult tier 1 engang.. noen har 3 T2 deler, men ikke mange =) TEAM AWSUM FTW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...