Bjorkizz Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Holder på å scanne nå og har sendt mail til dem. Har også byttet alle passord. Jeg fatter det ikke. Pc'n ble formatert for to uker siden og jeg har ikke lastet ned noe. Så nå at jeg har fått følgende mail: "(...)Account Action: 3 hour suspension and password reset Reason for Action: In-Game Chat Policy Violation - Advertisement and Spamming This suspension happened because one or more characters on the account were identified exchanging, or contributing to the exchange of, in-game property (items or gold) for "real-world" currency. This exchange process negatively impacts the World of Warcraft game environment by detracting from the value of the in-game economy. (...)" Nesten samme som med meg. Ble hacket i forgårs av en gold farmer Men tror ikke han rakk å selle noe som helst. Håper blizzard ikke somler så mye, men kan visst ta opp til 2 uker før de kommer til ditt problem og får fjernet authenticatoren. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Spellpower blir overført til Intellect. Hmm.. Jeg håper ikke dette betyr at intellect forsvinner fra hunter-gear. Vil suge å gå tilbake med et mana-pool på rundt 5-6k Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Du henger ikke etter vel? Hunters kommer ikke til å ha mana i Cataclysm. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Vent, faen, det stemmer. ehehe Lenke til kommentar
Colado Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er alle serverene nede på Europe også? Så og si alle serverene på US er nede i 24t pga den patchen elns nå Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg skrev en ticket for ikke så lenge siden, og nettopp nå kom det opp en melding jeg ikke har sett før (har skrevet en del tickets tidligere): "Your ticket has been escalated". Hva menes med det? At den har fått høyere prioritet elns? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 to escalate betyr å stige. Så den har steget fra plass nr 1000 til plass nr 10 (bare et eksempel). Du er nå nærmere "målet" enn du var tidligere. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Ja, jeg vet hva escalate betyr. ^^ Men kunne jo hende at det hadde en annen betydning i denne sammenhengen. Har jo aldri fått den meldingen før. Takk for svar. Endret 29. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Lol, fikk 3-timers ban fordi en dude ikke ville betale 5g fee på enchanting, og derfor beholdt jeg mats-ene hans Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Skjedde med kompisen min, han tok migrate også (vi alle holdt på å migrate så), da han ankom realmen var han banned men når han kom inn etter 3 timer så hadde han mats likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 En nekter å betale 5g, så beholder du mats til 50g? Er ikke helt rett det heller.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, jeg vet hva escalate betyr. ^^ Men kunne jo hende at det hadde en annen betydning i denne sammenhengen. Har jo aldri fått den meldingen før. Takk for svar. Det betyr noe annet i den sammenhengen. Ticketen din har blitt sendt videre fra førstelinje support til en senior tech. (skjer mer mer "alvorlige" eller vanskelige ting som de vqnlige ikke kan hjelpe med) Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvis du sitter der med fyrens mats så har du i grunnen ikke enchantet noe som helst. Har du et anstendig bein i kroppen så lar du ham få tingene sine igjen. At han ikke vil betale for enchants er merkelig men det rettferdigjør ikke å stjele fra ham. Mulig jeg overser noe her, men du fremstår ikke mye seriøs med dette. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Du henger ikke etter vel? Hunters kommer ikke til å ha mana i Cataclysm. Hmm... hva får vi i stedet da? Eller hvordan løses det? Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Du henger ikke etter vel? Hunters kommer ikke til å ha mana i Cataclysm. Hmm... hva får vi i stedet da? Eller hvordan løses det? Focus. Noe info her - har ikke lenkene til de blå endringspostene her på denne maskinen så gjorde et søk: http://www.wow.com/2010/04/09/cataclysm-class-changes-hunter/ Edit: her er den Endret 29. juni 2010 av Heseblesen Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Her er en fullstendig oversikt over klasseendringene (dog, ingenting er 100% sikkert enda). Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Endelig http://www.wowhead.com/item=50425/oathbinder-charge-of-the-ranger-general Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Hvordan tror folket det vil fungere med 5x shaman (multiboxing) i heroics osv om jeg skaffer meg litt pvp gear? Holder på å lvl'e 4 shamaner atm som skal bli et 5-manns team sammen med min gamle 80 shaman main. LvL 32 for øyeblikket og farmer SM graveyard på rundt 15 min =) Edit: Graveyard med 4 shamaner jeg styrer selv og ingen ting annet altså. Endret 29. juni 2010 av Thyristor Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Går du i BG med de shamanene er vi ikke venner lengre. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Er ikke så vanskelig å drepe multiboxers egentlig, er du warrior kom deg inn blant dem, bladestorm -> profit. Og for gudskyld pass gå motsatt vei forhold til hvordan de snur seg. Endret 30. juni 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå