Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg bare lurte jeg :D Med tanke på en bursdagsgave. Er ikke innpå Wow området, så jeg skjønner egentlig ikke skiten av hva dere snakker om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Han er blakk for øyeblikket, så da slår jeg til :D

Edit: Han er ikke skikkelig wownerd, han bare spiller det litt.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Satte i 480, logget på wow og sorte streker har funnet sin plass.

Kortet folder dårlig, kanskje det er noe feil med det.

Bruker nyeste driver.

Synes egentlig problemer blir løst ved å installere eldre drivere :!: vet ikke her akkurat, slå på vsync ;p

Lenke til kommentar

I alpha og betafasen har det ingenting å si hva som leakes, alt vil endre seg innen en uke kanskje. De bare tester ut alt mulig rart, mesteparten vil aldri komme med i final release. Når kompisen min var i WOTLK-betaen, endret talents seg nesten daglig så alle måtte respecce.

Det, kombinert med et spørreskjema som skal fylles ut etter hver eneste quest, og ikke minst, lag som fløy fra 2000ms til ingenting flere ganger på en time, gjør betatesting til mere "jobb" enn moro.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Med mindre det er snakk om "Åpen beta". det er vanligvis en "stress-test" på serverene for å se om de takler presset.

Når jeg var med åpen beta i 2004, var ingen spørreskjema ellerno slikt. Det var bare en infernalsk hær som knuste alle hovedbyene.

Lenke til kommentar

Jau, jeg snakker om closed beta der bare de utvalgte er med. Etter hver fullførte quest kom det et spm tegn ingame som åpnet et spørreskjema der du skulle gradere questen etter fun factor, om den var artig eller kjedelig, og gi ekstra kommentarer, så ble feedback sendt inn.

Lenke til kommentar

Holder på å scanne nå og har sendt mail til dem. Har også byttet alle passord. Jeg fatter det ikke. Pc'n ble formatert for to uker siden og jeg har ikke lastet ned noe. :ph34r:

Så nå at jeg har fått følgende mail:

"(...)Account Action: 3 hour suspension and password reset

Reason for Action: In-Game Chat Policy Violation - Advertisement and Spamming

This suspension happened because one or more characters on the account were identified exchanging, or contributing to the exchange of, in-game property (items or gold) for "real-world" currency. This exchange process negatively impacts the World of Warcraft game environment by detracting from the value of the in-game economy. (...)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...