Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Kommer det en ny utgave av Wow? eller tillegspakke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg bare lurte jeg Med tanke på en bursdagsgave. Er ikke innpå Wow området, så jeg skjønner egentlig ikke skiten av hva dere snakker om. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er ikke noe vits i å kjøpe expansionen, hvis den du skal gi det til er en wownerd så kjøper han nok på dagen den kommer ut uanz. Kjøp heller Gametime om du vil gi en wowgave. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Han er blakk for øyeblikket, så da slår jeg til Edit: Han er ikke skikkelig wownerd, han bare spiller det litt. Endret 29. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Satte i 480, logget på wow og sorte streker har funnet sin plass. Kortet folder dårlig, kanskje det er noe feil med det. Bruker nyeste driver. Synes egentlig problemer blir løst ved å installere eldre drivere :!: vet ikke her akkurat, slå på vsync ;p Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Han er blakk for øyeblikket, så da slår jeg til Cataclysm kommer ikke før om noen måneder. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er det sagt om noe når Cataclysm kommer til å komme? Er det bare et par måneder til eller er det nærmere jul/nyttår? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Cataclysm kommer vel en gang i september/oktober/november. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Ok. Takk. Lurer på hvordan det blir mtp. at defense, spell power, attack power osv blir "tatt bort" - men implemtert i et form for talent tree? (Mastery?) Endret 29. juni 2010 av EvenL Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Spellpower blir overført til Intellect. Attackpower blir overført til Strength og Agility. Defense fjernes helt. Crit og slikt fåes på utstyret. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg vet det fortsatt er alpha, men har noen sett talentene Blizz ga ut for en stund siden http://cata.wowhead.com/talent ? Langt, langt i fra bare "fun" talents og fortsatt mye "Increases X by Z%" som de sa de ville bli kvitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Som du selv sa, det er fortsatt Alpha. De jobber veldig mye med talentene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) I alpha og betafasen har det ingenting å si hva som leakes, alt vil endre seg innen en uke kanskje. De bare tester ut alt mulig rart, mesteparten vil aldri komme med i final release. Når kompisen min var i WOTLK-betaen, endret talents seg nesten daglig så alle måtte respecce. Det, kombinert med et spørreskjema som skal fylles ut etter hver eneste quest, og ikke minst, lag som fløy fra 2000ms til ingenting flere ganger på en time, gjør betatesting til mere "jobb" enn moro. Endret 29. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Med mindre det er snakk om "Åpen beta". det er vanligvis en "stress-test" på serverene for å se om de takler presset. Når jeg var med åpen beta i 2004, var ingen spørreskjema ellerno slikt. Det var bare en infernalsk hær som knuste alle hovedbyene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jau, jeg snakker om closed beta der bare de utvalgte er med. Etter hver fullførte quest kom det et spm tegn ingame som åpnet et spørreskjema der du skulle gradere questen etter fun factor, om den var artig eller kjedelig, og gi ekstra kommentarer, så ble feedback sendt inn. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Fuck. Har jeg blitt hacket? Når jeg prøver å logge inn nå, så popper det opp en authenticator-greie. Jeg har aldri lagt til noe sånt på accounten min. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, det har du. Scan pcen og kontakt blizz. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Bestillte Cataclysm her om dagen jeg :3 Vil ha det på dagen det kommer xD Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Holder på å scanne nå og har sendt mail til dem. Har også byttet alle passord. Jeg fatter det ikke. Pc'n ble formatert for to uker siden og jeg har ikke lastet ned noe. Så nå at jeg har fått følgende mail: "(...)Account Action: 3 hour suspension and password reset Reason for Action: In-Game Chat Policy Violation - Advertisement and Spamming This suspension happened because one or more characters on the account were identified exchanging, or contributing to the exchange of, in-game property (items or gold) for "real-world" currency. This exchange process negatively impacts the World of Warcraft game environment by detracting from the value of the in-game economy. (...)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå