Bjorkizz Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Uansett om det er brukerfeil eller ikke så ble den hacket. Informasjonen har jeg ihvertfall ikke gitt bort med vilje Men jeg greide å endre passordet fra battle.net tror jeg. Forhåpentligvis må blizzard bare fjerne authenticatoren for meg. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 For Lich King normal mode er jo såå vanskelig nå? Aldri sagt LK er vanskelig nå med buff xD At vi 2shotta han i går med to som aldri har sett kampen før sier vel sitt om hvor mye 25% er. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 For noen måneder tilbake var det noen hackere som kom seg inn på en av Blizzard sine servere og fikk tak i en drøss av account names + passord, slik ble jeg hacket. Går aldri inn på suspekte sider eller gold selling sider. http://www.worldofwarcraft.com/info/items/tinfoilhat.xml Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jippi, da er accounten min hacket og idioten har satt authenticator code på brukeren min.. Fikk låne en kompis sin bruker, logget meg inn og fant ut at hackeren faktisk jobber på warrioren min Eller han var ihvertfall i Hellfire Ramparts da, en helt unødvendig dungeon for min character i øyeblikket.. På armory viser det også at han har skaffet litt blått drittgear, men han har ikke slettet noe enda, som er registrert på armory ihvertfall. Hadde bare 2,7k gold, men litt surt om han tar det. Håper battle.net for ordnet dette for har sendt dem informasjon om problemet. Dritthackere. Ramparts er kjent som gold-grinding sted nr 1 for Ni Hao grinders. Du har blitt hacka av en kineser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ramparts er kjent som gold-grinding sted nr 1 for Ni Hao grinders. Du har blitt hacka av en kineser. Hvorfor farmer de der? Er det virkelig så mye gull og hente derfra? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ramparts er kjent som gold-grinding sted nr 1 for Ni Hao grinders. Du har blitt hacka av en kineser. Hvorfor farmer de der? Er det virkelig så mye gull og hente derfra? Vis du gjør det 20t i døgnet i noen uker, så ja Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Har noen opplevd forsinkninger med faction change i det siste? Jeg fikk maile hvor det står at faction change er klar, men da jeg logger inn på character selection screen så er det ikke klart. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Var en bruker som skrev noe liknende forrige uke. Skal fikse seg etterhvert tipper jeg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Du får sikkert full forståelse i styret hvis du sier at du ikke kan spille WOW og blir disconnecta. lol. Haha... jeg sitter i styret selv, så dermed har ihvertfall én i styret full forståelse for min situasjon... nemlig meg selv Uansett så skal nettlinjer og sånt være i orden synes jeg, uansett om de brukes til business or pleasure. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hihi, solgte nettopp 100 Rumsey Rum for 80g. De koster 2s fra vendor. Tror jeg skal kjøpe noen hundre til og se om jeg får solgt de før fyren finner ut at jeg scammer han så til de grader. :!: Lenke til kommentar
Colado Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hihi, solgte nettopp 100 Rumsey Rum for 80g. De koster 2s fra vendor. Tror jeg skal kjøpe noen hundre til og se om jeg får solgt de før fyren finner ut at jeg scammer han så til de grader. :!: Twink item Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Pft, jeg har da solgt dem for mer enn det Mange muligheter i wow for å tjene ikke bare en liten slant, men også en stor slump penger ^^ Men det beste kjøp->salg jeg noengang har gjort er Battered Hilt. Kjøpte for 25g (tjuefem) på ah ... solgte den for ca 15k Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hihi, solgte nettopp 100 Rumsey Rum for 80g. De koster 2s fra vendor. Tror jeg skal kjøpe noen hundre til og se om jeg får solgt de før fyren finner ut at jeg scammer han så til de grader. :!: Twink item No shit, Sherlock. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hihi, solgte nettopp 100 Rumsey Rum for 80g. De koster 2s fra vendor. Tror jeg skal kjøpe noen hundre til og se om jeg får solgt de før fyren finner ut at jeg scammer han så til de grader. :!: Twink item No shit, Sherlock. Skjer a? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hihi, solgte nettopp 100 Rumsey Rum for 80g. De koster 2s fra vendor. Tror jeg skal kjøpe noen hundre til og se om jeg får solgt de før fyren finner ut at jeg scammer han så til de grader. :!: Twink item Nettopp derfor jeg hadde de i guildbanken min. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Bla bla bla Ramparts er kjent som gold-grinding sted nr 1 for Ni Hao grinders. Du har blitt hacka av en kineser. Hmm :!: Han var innlogget i 6-7 timer i strekk uten å flytte seg fra hellfire ramparts. Noen kompiser trodde jeg var innlogget, men fikk ikke kontakt med "meg", men etter jeg endret passordet har ikke brukeren min vært aktiv. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Satte i 480, logget på wow og sorte streker har funnet sin plass. Kortet folder dårlig, kanskje det er noe feil med det. Bruker nyeste driver. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Satte i 480, logget på wow og sorte streker har funnet sin plass. Kortet folder dårlig, kanskje det er noe feil med det. Bruker nyeste driver. Halla! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Satte i 480, logget på wow og sorte streker har funnet sin plass. Kortet folder dårlig, kanskje det er noe feil med det. Bruker nyeste driver. Halla! Jalla! NEEEIDA, sikkert bare en bug fra Nvidia Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hihi, solgte nettopp 100 Rumsey Rum for 80g. De koster 2s fra vendor. Tror jeg skal kjøpe noen hundre til og se om jeg får solgt de før fyren finner ut at jeg scammer han så til de grader. :!: Twink item No shit, Sherlock. Skjer a? Bare reagerer på at du påpeker det åpenbare, som Bob her visste fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå