Darx* Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ble nettop med i et nytt guild, og vi skal ta majordomo og ragnaros i morgen. Men jeg er litt nervøs pga av jeg enda er på "tryout" rank samtidig som jeg aldri har tatt Majordomo eller Rag. Som mage lurte jeg på om noen hadde noen gode tips på majordomo? Jeg vet at jobben min er å holde en av vaktene hans sheepet, men hva etter det? Er det noe som eventuelt kan gå galt jeg bør vite osv? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Ikke sheep vakten når det er magic reflection shield oppe ellers blir du sheepa selv ;p ellers er det bare å sheepe til tanken kommer å hentern, etter det så gjør du dps Endret 8. juli 2006 av Zippio Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nye Photek UI'en er jo helt nydelig<3 Er ikke noe problem å bytte mellom caster- og meleeclasses. Spiller begge deler selv og det funker helt fint:) 6447777[/snapback] Da kan noen kanskje forklare meg åssen jeg skal sette det opp slik at det virker da? For hos meg virker ikke engang Wievport riktig når jeg skal logge over fra roguen til priesten min. Fittespill med drittpatcher og faen som ødelegger alt. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nye Photek UI'en er jo helt nydelig<3 Er ikke noe problem å bytte mellom caster- og meleeclasses. Spiller begge deler selv og det funker helt fint:) 6447777[/snapback] Da kan noen kanskje forklare meg åssen jeg skal sette det opp slik at det virker da? For hos meg virker ikke engang Wievport riktig når jeg skal logge over fra roguen til priesten min. Fittespill med drittpatcher og faen som ødelegger alt. 6457701[/snapback] Ja plx tell har problemer med action bars når eg skifter fra locken min til warrioren =/ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Finner ikke noen plass jeg kan laste ned photek ui. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 uhm, 60k honor idag, mer pvp i morra ^_- Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Lurer på om jeg skal begynne å samle mats og få craftet meg noe epic. Har enda ingenting epic. Hva er bra av cloth (mage) epic? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Robe of the Archmage Flarecore Leggings Er vel eneste jeg ville hatt om jeg skulle lage noe (har ikke behov da ) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Belt of the archmage er også ganske allright =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Belt of the archmage er også ganske allright =) 6459021[/snapback] Nja, jeg ville heller tatt Gloves of spell mastery. Eventuelt begge to. Men, de som Per-Stian nevner er knakende bra. Førstepri på dem. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Robe of the Archmage så temmelig fin ut, enkel og farme som mage og siden man trenger mye essencer som dropper fra elementals. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja, det slår å farme satyrer for de "#¤&&"#¤ BoE-runene. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja, det slår å farme satyrer for de "#¤&&"#¤ BoE-runene. 6459260[/snapback] BoE-runer? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja, demonic runes. BoP-runer, skulle det være.. Dropper bare fra satyrer i enten Felwood eller Azshara, og de er stort sett farmet til den store gullmedalje siden de dør bare du ser på dem (og dropper felcloth). Lav, lav droprate. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ah, de runene ja. Har fått dem endel når jeg har farma felcloth. Men nå sitter jeg på Thott og leser litt om Robe of the Archmage. En fyr har skrevet dette i comment. Which means you cannot trade the robe...the only way to have it is to be a tailor Det er dog over et år siden, men ser at på roben står den også som "Binds when picked up". Stemmer det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jepp, du må være 300 tailor for å lage roben, og du kan bare bruke den selv. Armorsmithere får en FR-chest i plate, så det er tydeligvis lagt opp til at clothies er tailor og tanker skal være blacksmith. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jepp, du må være 300 tailor for å lage roben, og du kan bare bruke den selv. Armorsmithere får en FR-chest i plate, så det er tydeligvis lagt opp til at clothies er tailor og tanker skal være blacksmith. 6459379[/snapback] Fanken. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Såh, ding 38 med magen, 2x Blazing emblems og litt annet resistance-gear, samt ny arcane explosion-rank. Dette blir bra. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Den der var fin Har invasion slutta på Sylvanas ennå? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Belt of the archmage er også ganske allright =) 6459021[/snapback] Nja, jeg ville heller tatt Gloves of spell mastery. Eventuelt begge to. Men, de som Per-Stian nevner er knakende bra. Førstepri på dem. 6459175[/snapback] For å ikke glemme Chromatic Cloak =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå