Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da voldsomt å fint det var i fjellene over IF.

Jeg hadde aldri vært der oppe før.

Kom meg opp med en lv 28 lock først, men det var noen lv 75 vakter der = Res hos spirit healer ... nede i dalen seff.

Litt tryggere med en lv 80.

 

IF-1.jpg

 

Her er jeg i fritt fall...

 

IF-2.jpg

... gikk for nærme kanten for å knipse bildet = jeg døde

Lenke til kommentar

Skal det gå smertefritt å overføre en karakter fra en account til en annen hvis begge står på samme navn?

 

Var ihvertfall sånn bør battle.net kom. Da måtte surname (etternavn) være likt på begge kontoene, samt at man måtte vite SA på target kontoen.

 

Aner ikke hvordan det er nå, som battle.net har kommet.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd meg på air ganking i hele dag, jeg er rogue så jeg avmounter, shadowstep, og fallskjermer ned men hvorfor faller ikke folk av mounten? Det gjorde de ihvertfall før når jeg sluttet å spille for et år siden, er det noe jeg gjør feil eller funker ikke det lenger?

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd meg på air ganking i hele dag, jeg er rogue så jeg avmounter, shadowstep, og fallskjermer ned men hvorfor faller ikke folk av mounten? Det gjorde de ihvertfall før når jeg sluttet å spille for et år siden, er det noe jeg gjør feil eller funker ikke det lenger?

I patch 3.2.2 trur jeg så gjorde blizz at man ikke kunne dismounte folk

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd meg på air ganking i hele dag, jeg er rogue så jeg avmounter, shadowstep, og fallskjermer ned men hvorfor faller ikke folk av mounten? Det gjorde de ihvertfall før når jeg sluttet å spille for et år siden, er det noe jeg gjør feil eller funker ikke det lenger?

I patch 3.2.2 trur jeg så gjorde blizz at man ikke kunne dismounte folk

Kan de ikke ha gjort. For jeg ble dismountet for en uke siden. Ventet på at raidet skulle fylles opp, så fløy over summoning stone i tilfelle det kom noen idiotiske alliance. Men neida, plutselig kom det en priest og dismountet meg laaaangt over bakken.

Lenke til kommentar

Hmpf... får ikke spilt nå. Blir bare disconnecta fra spillet hvert andre minutt eller noe sånn (normal surfing går ok, må bare vente 5-10 sek. lenger enn normalt en gang i blant).

 

Jeg spurte nettleverandøren via e-post hva som var feil (står "ustabilt på <min adresse>" på driftsstatus) og når det ble fikset. Fikk svar nå nettopp at kabelen inn til bygården er ustabil og de venter på at styret skal godkjenne utbedring av kabelen. Vel, jeg sitter i styret og har ikke hørt et ord om det. Så da blir det nok ikke noe WOW på en stund. Greit nok, det er sommer, men det er jo alltids greit å ha noe å gjøre på regnværsdager.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...