No Matter What You Say Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 hmm, jeg ligger som regel på 40 fps. Men hvert 5 min eller så får jeg en major lagg, og blir redusert til 1 fps Hva skjer? Vista kansje Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dinga for 2 timer siden på druiden min http://eu.wowarmory....&cn=Utam%C3%A2r har da fått skaffet en del synes jeg Passet på å farme opp en del honor som jeg kjøpte gear på, samt at jeg gjorde klart litt BoE. Passet så på å dinge med en gang i Alterac Valley og peise på. Genialt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 hmm, jeg ligger som regel på 40 fps. Men hvert 5 min eller så får jeg en major lagg, og blir redusert til 1 fps Hva skjer? Vista kansje Umulig å vite uten å vite mer om PCen din, evt se på hva PCen din gjør. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) hmm, jeg ligger som regel på 40 fps. Men hvert 5 min eller så får jeg en major lagg, og blir redusert til 1 fps Hva skjer? Vista kansje Umulig å vite uten å vite mer om PCen din, evt se på hva PCen din gjør. Er en bærbar acer med 2 GB ram, 1.73 GHz prosessor. Har prøvd å kjøre det på mest crappy grafikk, men det hjalp ikke stort. Burde ikke pcen takle spillet greit nok? Endret 25. juni 2010 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Noen faste programmer som kjører i bakgrunnen som kan forårsake det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Altså. Hvis WoW dropper ned til 1 FPS hvert 5 minutt ellerno, er det noe helt annet enn systemstyrken på PCen som gjør det. Da er det noe annet som forårsaker det. Hva det er, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Noen andre som har problemer med Prat siden update i dag? Logga på nettopp og ingenting fungerer lenger. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Noen andre som har problemer med Prat siden update i dag? Logga på nettopp og ingenting fungerer lenger. Ja, alt ble fucked up, så jeg nedgraderte igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hmm, da venter jeg med å oppdatere prat. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Samme med Wim, tipper den nye versjonen er lagd for patchen som enda ikke er kommet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Samme med Wim, tipper den nye versjonen er lagd for patchen som enda ikke er kommet Flaks jeg så dette akkurat før jeg oppdaterte.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Noen andre som har problemer med Prat siden update i dag? Logga på nettopp og ingenting fungerer lenger. Ja, alt ble fucked up, så jeg nedgraderte igjen. Hvordan nedgraderer jeg Prat? Hjelper ikke å installere på nytt, siden det bare vil installere samme versjon. Ikke finner jeg noen sider med en eldre versjon heller. HALP! Faen at jeg ikke kan tenke over slikt før jeg trykker på update... Endret 25. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) hmm, jeg ligger som regel på 40 fps. Men hvert 5 min eller så får jeg en major lagg, og blir redusert til 1 fps Hva skjer? Vista kansje Umulig å vite uten å vite mer om PCen din, evt se på hva PCen din gjør. Er en bærbar acer med 2 GB ram, 1.73 GHz prosessor. Har prøvd å kjøre det på mest crappy grafikk, men det hjalp ikke stort. Burde ikke pcen takle spillet greit nok? Ligger du på 40 fps med det? Min Acer laptop har 1.9ghz dual core og 4 GB ram, høyeste jeg har hatt er rundt 25. Endret 25. juni 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Hvordan nedgraderer jeg Prat? Hjelper ikke å installere på nytt, siden det bare vil installere samme versjon. Ikke finner jeg noen sider med en eldre versjon heller. HALP! Faen at jeg ikke kan tenke over slikt før jeg trykker på update... Ligger ikke også eldre versjoner på Curse? Det er en liste litt nedenfor på addonsidene med versjoner, releasedatoer og downloadknapper mener jeg å huske. Endret 25. juni 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det er jævla morsomt når du møter guildies fra TBC mens du driver med heroics Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ah, så det nå. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Mål fremover: Lage meg et tanksett, som bygger rundt Elegant Dress og Zulian headdress. Og likevel ha nok defense. Skal bli gøy. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Mål fremover: Lage meg et tanksett, som bygger rundt Elegant Dress og Zulian headdress. Og likevel ha nok defense. Skal bli gøy. steg etter det: få bort shoulders. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Mål fremover: Lage meg et tanksett, som bygger rundt Elegant Dress og Zulian headdress. Og likevel ha nok defense. Skal bli gøy. steg etter det: få bort shoulders. Selvfølgelig er det uten shoulders. Eneste jeg kan bruke er trinket, neck, rings, boots og legs. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Mål fremover: Lage meg et tanksett, som bygger rundt Elegant Dress og Zulian headdress. Og likevel ha nok defense. Skal bli gøy. steg etter det: få bort shoulders. Selvfølgelig er det uten shoulders. Eneste jeg kan bruke er trinket, neck, rings, boots og legs. lykke til :3 Endret 26. juni 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå