Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål, lvler warrior nå og er i lvl 66, lvler som fury.. Men hvor mye hit er det nødvendig å ha på denne lvlen? har per idag 136 hit rating + alt i den talent greia.. Er det for mye/lite? eller har det ikke noe å si? brukt en del av gems spottene til hit siden jeg har hørt det er så viktig

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, lvler warrior nå og er i lvl 66, lvler som fury.. Men hvor mye hit er det nødvendig å ha på denne lvlen? har per idag 136 hit rating + alt i den talent greia.. Er det for mye/lite? eller har det ikke noe å si? brukt en del av gems spottene til hit siden jeg har hørt det er så viktig

 

drit i HVOR MYE stats du har. bare fokuser på å få gear med RIKTIGE stats :)

Lenke til kommentar

Bluepost:

Epic items in Cataclysm

We're actually working on restoring the epic feeling to epic items in Cataclysm. Epic loot should be epic, and something to be very proud of. Our plan is to try and get the Heroic -> Blue Gear and Raid -> Purple Gear balance back. (Source)

Så var det om raidene blir krevende da ...

Lenke til kommentar

Bluepost:

Epic items in Cataclysm

We're actually working on restoring the epic feeling to epic items in Cataclysm. Epic loot should be epic, and something to be very proud of. Our plan is to try and get the Heroic -> Blue Gear and Raid -> Purple Gear balance back. (Source)

Sweet! :D Gleder meg bare mer å mer til expantion!

Lenke til kommentar

Inniblandt så savner jeg virkelig WoW.

Men aner ikke hvordan det evt. er å starte igjen nå som jeg har vært ute siden sept. 09? Føler at det er såpass mye jeg ikke henger med på lenger... Selvom jeg sikkert kommer inn i spillet fort men...

Endret av EvenL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

ny personlig DPS rekord på deathbringer:

med hit capp: 11k

uten: 9k

 

Var det ikke du som sa hitcap ikke var så viktig for et par uker siden?

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, lvler warrior nå og er i lvl 66, lvler som fury.. Men hvor mye hit er det nødvendig å ha på denne lvlen? har per idag 136 hit rating + alt i den talent greia.. Er det for mye/lite? eller har det ikke noe å si? brukt en del av gems spottene til hit siden jeg har hørt det er så viktig

Vil tro at Arms er bedre å levle med fordi den trenger mindre hit for å gjøre god dmg.

Er også anbefalt å bruke Arms mens du gearer opp etter å ha dinga lvl80.

Fury når du har sanka inn bra gear.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, lvler warrior nå og er i lvl 66, lvler som fury.. Men hvor mye hit er det nødvendig å ha på denne lvlen? har per idag 136 hit rating + alt i den talent greia.. Er det for mye/lite? eller har det ikke noe å si? brukt en del av gems spottene til hit siden jeg har hørt det er så viktig

Vil tro at Arms er bedre å levle med fordi den trenger mindre hit for å gjøre god dmg.

Er også anbefalt å bruke Arms mens du gearer opp etter å ha dinga lvl80.

Fury når du har sanka inn bra gear.

 

Vet at arms er anbefalt, men jeg liker fury sin spillestil mye bedre.

Lvlet arms fra 10-62, effektivt var det, men slår ikke Titans grip og 2 syke 2 handere<3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...