Foxboron Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) ny personlig DPS rekord på deathbringer: med hit capp: 11k uten: 9k Endret 24. juni 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Dinga for 2 timer siden på druiden min http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Talnivarr&cn=Utam%C3%A2r har da fått skaffet en del synes jeg Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg tok en sånn boe-ting på min prest. Dinget og tok 1 icc 10 og har tatt noen hc Hadde 264 pvp kappe, men fikk 251 bedre i icc. Hadde ca 5555GS noen timer etter ding før jeg hadde raidet noen ting. Grei start, selv om ikke alt gear/gems blir optimalt, men bra nok til en non raid alt. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har et spørsmål, lvler warrior nå og er i lvl 66, lvler som fury.. Men hvor mye hit er det nødvendig å ha på denne lvlen? har per idag 136 hit rating + alt i den talent greia.. Er det for mye/lite? eller har det ikke noe å si? brukt en del av gems spottene til hit siden jeg har hørt det er så viktig Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har et spørsmål, lvler warrior nå og er i lvl 66, lvler som fury.. Men hvor mye hit er det nødvendig å ha på denne lvlen? har per idag 136 hit rating + alt i den talent greia.. Er det for mye/lite? eller har det ikke noe å si? brukt en del av gems spottene til hit siden jeg har hørt det er så viktig drit i HVOR MYE stats du har. bare fokuser på å få gear med RIKTIGE stats Lenke til kommentar
saimon Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ok, så gemsa burde jeg bruke til str/crit? er noob med warr:P Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ok, så gemsa burde jeg bruke til str/crit? er noob med warr:P drit i gems :3 du skifter gear etter en lvl ;P Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Folk bruker 14k til en motorsykkel som ser fancy ut de første 10 minuttene, så hvorfor er så mange negative til å gjøre gearet optimalt under 80? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Folk bruker 14k til en motorsykkel som ser fancy ut de første 10 minuttene, så hvorfor er så mange negative til å gjøre gearet optimalt under 80? 14k på en sykkel du bestandig vill ha, eller 10g per item du selger etter 1-2 lvler? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Bedre gear, bedre dps. Bedre dps, kjappere lvling. Skjønner ikke hvorfor det skal være negativt. Forøvrig beholder du en gearpiece mer enn 1-2 lvler om det er gemslots. Det er jo gemslotsa som gjør gearpiecen bra. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Bluepost: Epic items in Cataclysm We're actually working on restoring the epic feeling to epic items in Cataclysm. Epic loot should be epic, and something to be very proud of. Our plan is to try and get the Heroic -> Blue Gear and Raid -> Purple Gear balance back. (Source) Lenke til kommentar
Sati Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Bluepost: Epic items in Cataclysm We're actually working on restoring the epic feeling to epic items in Cataclysm. Epic loot should be epic, and something to be very proud of. Our plan is to try and get the Heroic -> Blue Gear and Raid -> Purple Gear balance back. (Source) Så var det om raidene blir krevende da ... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Bluepost: Epic items in Cataclysm We're actually working on restoring the epic feeling to epic items in Cataclysm. Epic loot should be epic, and something to be very proud of. Our plan is to try and get the Heroic -> Blue Gear and Raid -> Purple Gear balance back. (Source) Sweet! Gleder meg bare mer å mer til expantion! Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Inniblandt så savner jeg virkelig WoW. Men aner ikke hvordan det evt. er å starte igjen nå som jeg har vært ute siden sept. 09? Føler at det er såpass mye jeg ikke henger med på lenger... Selvom jeg sikkert kommer inn i spillet fort men... Endret 25. juni 2010 av EvenL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 ny personlig DPS rekord på deathbringer: med hit capp: 11k uten: 9k Var det ikke du som sa hitcap ikke var så viktig for et par uker siden? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har et spørsmål, lvler warrior nå og er i lvl 66, lvler som fury.. Men hvor mye hit er det nødvendig å ha på denne lvlen? har per idag 136 hit rating + alt i den talent greia.. Er det for mye/lite? eller har det ikke noe å si? brukt en del av gems spottene til hit siden jeg har hørt det er så viktig Vil tro at Arms er bedre å levle med fordi den trenger mindre hit for å gjøre god dmg. Er også anbefalt å bruke Arms mens du gearer opp etter å ha dinga lvl80. Fury når du har sanka inn bra gear. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Var det ikke du som sa hitcap ikke var så viktig for et par uker siden? Om han sa det, så må jeg le. Hit-rating er den beste dps-boosten du kan få om du er under cap. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har et spørsmål, lvler warrior nå og er i lvl 66, lvler som fury.. Men hvor mye hit er det nødvendig å ha på denne lvlen? har per idag 136 hit rating + alt i den talent greia.. Er det for mye/lite? eller har det ikke noe å si? brukt en del av gems spottene til hit siden jeg har hørt det er så viktig Vil tro at Arms er bedre å levle med fordi den trenger mindre hit for å gjøre god dmg. Er også anbefalt å bruke Arms mens du gearer opp etter å ha dinga lvl80. Fury når du har sanka inn bra gear. Vet at arms er anbefalt, men jeg liker fury sin spillestil mye bedre. Lvlet arms fra 10-62, effektivt var det, men slår ikke Titans grip og 2 syke 2 handere<3 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 ny personlig DPS rekord på deathbringer: med hit capp: 11k uten: 9k Var det ikke du som sa hitcap ikke var så viktig for et par uker siden? joa. men da holdt jeg 9k med hit capp også :3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hitcap er ikke alfa omega. MEN... +hit og +expertise blir viktigere og viktigere jo bedre utstyr du har. Har du 2k DPS med 0% hit, har 8% hit lite å si. Har du 10k DPS med 0% hit... Ja... Da har det plutselig mye å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå