Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Serr folks! Trenger hjelp med achieven. Forstår ikke noe. Må jeg gjøre noen quest før jeg går til de forskjellige byene?

Er ikke det bare å gå bort til de flammene og trykke på de? Har du gjort questen som er utenfor Stormwind/Orgrimmar/Thunder Bluff(?) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Endelig fikk jeg blitt med i ukas weekly (lord jaraxxus must die). RL hjalp meg med taktikken og det gikk relativt bra, jeg døde ikke :p Også fikk jeg første prioritet på mail-gearet, så 2 nye ting på meg :D Feet og wrist.

Minner meg om første gangen jeg gjorde ToTc10, jeg var nydinget 80 og kunne ikke fightene overhodet.

Hadde egentlig gitt opp å bli med der før jeg sent på kvelden så en som ba om folk til ToTc10 som hadde ok gear, en halv hjerne og vilje til å lære.

Tok sin tid, men vi kom oss igjennom. Var vel 7-8 stykker som aldri hadde vært der før.

Lenke til kommentar
You get the 5% bonus regardless of what you're tracking these days, so you can track giants and still get +5% damage against undead. Takes all of the flavor out of the talent, but also makes it a lot less unwieldy to actually use.

Jepp.

Lenke til kommentar

DER er WoW accounten MIN tilbake :new_woot: :new_woot:

jeg vill takke Mamma og pappe for å la meg få sitte på PCen i flere timer mens jeg gråter meg til søvn. Guilden min for å ha mobbet meg med ordene "OMFG Mort deleted hes authenticator?!" "ROFL @ Mort" osv. jeg vill også takke Blizzard support for å ha gjort dette mulig for meg.. vent.. hva er det jeg sier? spilling here i come!

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg blitt med i ukas weekly (lord jaraxxus must die). RL hjalp meg med taktikken og det gikk relativt bra, jeg døde ikke :p Også fikk jeg første prioritet på mail-gearet, så 2 nye ting på meg :D Feet og wrist.

Minner meg om første gangen jeg gjorde ToTc10, jeg var nydinget 80 og kunne ikke fightene overhodet.

Hadde egentlig gitt opp å bli med der før jeg sent på kvelden så en som ba om folk til ToTc10 som hadde ok gear, en halv hjerne og vilje til å lære.

Tok sin tid, men vi kom oss igjennom. Var vel 7-8 stykker som aldri hadde vært der før.

Skulle vært mange flere av sånne folk, hadde gjort alt mye bedre for mange av oss :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

jeg vill takke Mamma og pappe for å la meg få sitte på PCen i flere timer mens jeg gråter meg til søvn. Guilden min for å ha mobbet meg med ordene "OMFG Mort deleted hes authenticator?!" "ROFL @ Mort" osv. jeg vill også takke Blizzard support for å ha gjort dette mulig for meg.. vent.. hva er det jeg sier? spilling here i come!

woot?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle vært mange flere av sånne folk, hadde gjort alt mye bedre for mange av oss :)

Finnes enn del av sånne, ser ganske ofte på trade chat at "XXXXX" guild rekruterer folk, starter med ToC10 osv, trenger alle classer osv :p

Nå er det kanskje små forskjell fra realm til realm, men har nu valgt realm hvor det står "full" og ikke "low" ;p

Lenke til kommentar

woot?

Takke tale :3?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nokon som kan fortelle meg om det er nokon forskjell mellom weaponsmith og armorsmith i forhold til kva du kan tjene på det, og i forhold til utstyr du får tilgang til? Eg er warrior visst det har noko å sei.

Ikke velg noen av dem. Det er minimale forskjeller, dog er weaponsmith hakket billigere å levle opp og gearet du crafter er mer nyttig enn det i armorsmith. Dog, i Cataclysm så fjerner de de forskjellige pathsene innenfor endel professions (ikke engineering) men blacksmith kommer kun til å være blacksmith da. :)

Lenke til kommentar
[22:00:41] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: HAX

[22:00:53] [W To] [18:Demonikz-Twi:2]: totally

[22:01:04] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: HAX!!!!!!!!!!!!!!

[22:01:14] [W To] [18:Demonikz-Twi:2]: yeah

[22:01:55] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: why you haxing for?

[22:01:59] [W To] [18:Demonikz-Twi:2]: wait, are you serious?

[22:02:07] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: YEAH

[22:02:11] [W To] [18:Demonikz-Twi:2]: :S

[22:02:18] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: friken haxer!

[22:03:01] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: you used speed hax!

Jeg brukte Swiftness Potion i WSG..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...