Dernel Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Serr folks! Trenger hjelp med achieven. Forstår ikke noe. Må jeg gjøre noen quest før jeg går til de forskjellige byene? Er ikke det bare å gå bort til de flammene og trykke på de? Har du gjort questen som er utenfor Stormwind/Orgrimmar/Thunder Bluff(?) ? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Valkyrs kommer!! Jammen da får jeg løpe ut på kanten da. Oi valkyren tok meg og droppet meg utenfor...faen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 GM svarte på ticket, kunne seff ikke hjelpe. Så må kontakte billing support i morra. Yaaay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Endelig fikk jeg blitt med i ukas weekly (lord jaraxxus must die). RL hjalp meg med taktikken og det gikk relativt bra, jeg døde ikke Også fikk jeg første prioritet på mail-gearet, så 2 nye ting på meg Feet og wrist. Minner meg om første gangen jeg gjorde ToTc10, jeg var nydinget 80 og kunne ikke fightene overhodet. Hadde egentlig gitt opp å bli med der før jeg sent på kvelden så en som ba om folk til ToTc10 som hadde ok gear, en halv hjerne og vilje til å lære. Tok sin tid, men vi kom oss igjennom. Var vel 7-8 stykker som aldri hadde vært der før. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Improved Tracking er irriterende. Må jo skifte tracking veldig ofte. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nei, det trenger du ikke. Så lenge du har én av trackingene nevnt i talentet (jeg bruker til vanlig humanoids), får du 5% ekstra damage mot alle Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 You get the 5% bonus regardless of what you're tracking these days, so you can track giants and still get +5% damage against undead. Takes all of the flavor out of the talent, but also makes it a lot less unwieldy to actually use. Jepp. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Improved Tracking er irriterende. Må jo skifte tracking veldig ofte. Du kan også laste ned Track-o-Matique. En ganske praktisk addon. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) DER er WoW accounten MIN tilbake :new_woot: jeg vill takke Mamma og pappe for å la meg få sitte på PCen i flere timer mens jeg gråter meg til søvn. Guilden min for å ha mobbet meg med ordene "OMFG Mort deleted hes authenticator?!" "ROFL @ Mort" osv. jeg vill også takke Blizzard support for å ha gjort dette mulig for meg.. vent.. hva er det jeg sier? spilling here i come! Endret 23. juni 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Endelig fikk jeg blitt med i ukas weekly (lord jaraxxus must die). RL hjalp meg med taktikken og det gikk relativt bra, jeg døde ikke Også fikk jeg første prioritet på mail-gearet, så 2 nye ting på meg Feet og wrist. Minner meg om første gangen jeg gjorde ToTc10, jeg var nydinget 80 og kunne ikke fightene overhodet. Hadde egentlig gitt opp å bli med der før jeg sent på kvelden så en som ba om folk til ToTc10 som hadde ok gear, en halv hjerne og vilje til å lære. Tok sin tid, men vi kom oss igjennom. Var vel 7-8 stykker som aldri hadde vært der før. Skulle vært mange flere av sånne folk, hadde gjort alt mye bedre for mange av oss 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 DER er WoW accounten MIN tilbake :new_woot: jeg vill takke Mamma og pappe for å la meg få sitte på PCen i flere timer mens jeg gråter meg til søvn. Guilden min for å ha mobbet meg med ordene "OMFG Mort deleted hes authenticator?!" "ROFL @ Mort" osv. jeg vill også takke Blizzard support for å ha gjort dette mulig for meg.. vent.. hva er det jeg sier? spilling here i come! woot? 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Endelig fikk jeg blitt med i ukas weekly (lord jaraxxus must die). RL hjalp meg med taktikken og det gikk relativt bra, jeg døde ikke Også fikk jeg første prioritet på mail-gearet, så 2 nye ting på meg Feet og wrist. Minner meg om første gangen jeg gjorde ToTc10, jeg var nydinget 80 og kunne ikke fightene overhodet. Hadde egentlig gitt opp å bli med der før jeg sent på kvelden så en som ba om folk til ToTc10 som hadde ok gear, en halv hjerne og vilje til å lære. Tok sin tid, men vi kom oss igjennom. Var vel 7-8 stykker som aldri hadde vært der før. Skulle vært mange flere av sånne folk, hadde gjort alt mye bedre for mange av oss Finnes enn del av sånne, ser ganske ofte på trade chat at "XXXXX" guild rekruterer folk, starter med ToC10 osv, trenger alle classer osv Nå er det kanskje små forskjell fra realm til realm, men har nu valgt realm hvor det står "full" og ikke "low" ;p Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nokon som kan fortelle meg om det er nokon forskjell mellom weaponsmith og armorsmith i forhold til kva du kan tjene på det, og i forhold til utstyr du får tilgang til? Eg er warrior visst det har noko å sei. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 DER er WoW accounten MIN tilbake :new_woot: jeg vill takke Mamma og pappe for å la meg få sitte på PCen i flere timer mens jeg gråter meg til søvn. Guilden min for å ha mobbet meg med ordene "OMFG Mort deleted hes authenticator?!" "ROFL @ Mort" osv. jeg vill også takke Blizzard support for å ha gjort dette mulig for meg.. vent.. hva er det jeg sier? spilling here i come! woot? Takke tale :3? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ord deling. ? fikk bestandig dårlig karakter på Norsk grammatikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nokon som kan fortelle meg om det er nokon forskjell mellom weaponsmith og armorsmith i forhold til kva du kan tjene på det, og i forhold til utstyr du får tilgang til? Eg er warrior visst det har noko å sei. Ikke velg noen av dem. Det er minimale forskjeller, dog er weaponsmith hakket billigere å levle opp og gearet du crafter er mer nyttig enn det i armorsmith. Dog, i Cataclysm så fjerner de de forskjellige pathsene innenfor endel professions (ikke engineering) men blacksmith kommer kun til å være blacksmith da. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 [22:00:41] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: HAX[22:00:53] [W To] [18:Demonikz-Twi:2]: totally [22:01:04] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: HAX!!!!!!!!!!!!!! [22:01:14] [W To] [18:Demonikz-Twi:2]: yeah [22:01:55] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: why you haxing for? [22:01:59] [W To] [18:Demonikz-Twi:2]: wait, are you serious? [22:02:07] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: YEAH [22:02:11] [W To] [18:Demonikz-Twi:2]: :S [22:02:18] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: friken haxer! [22:03:01] [W From] [18:Demonikz-Twi:2]: you used speed hax! Jeg brukte Swiftness Potion i WSG.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dette var moro. Fikk tilogmed Windrunner's Heartseeker Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) gz! Vi fikk nettopp: Endret 23. juni 2010 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå