Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde alle midsummer achievmentene i dag tidlig. :)

Også fikk jeg [What A Long, Strange Trip It's Been] ! :new_woot:

Me too! :D:fun::thumbs::new_woot::love::w00t::dribble:

Fikk den i dagtidlig, siden jeg gjorde alle achievements (hadde ingen fra før btw) i går untatt Torch Juggler. Den var faen så vanskelig, jeg hadde jo krampe i handa etter at jeg prøvde. Men i dagtidlig fikk jeg den endelig (ved et lykketreff). :wee:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Synd ikkje boomkin scaler like godt med buffs og gear. Er ikkje store forskjellen ifra dummy til raid. Ikkje stor nok imo iallefall. =)

Ligger vel på 10.5k ish i både 10 og 25. Mistenker at laggen dreper litt dps i 25 slik at den ikkje blir bedre enn i 10man. wtb new pc. =|

Lenke til kommentar

Raskt spm. Har tatt faction change på druiden min, men fikk "payment failed". Leste på forumene til Blizard at de har hatt litt problemer med betalingstjenestene, men at det skulle være greit igjen idag.

20 min senere får jeg mail om at faction change er complete, betaling er ok og alt skal være greit.

Jeg logger på for å sjekke, og ingenting annet har skjedd med druiden enn at den har fått et par tall i nicket og halve nicket er borte (og den er fremdeles samme faction som den var).

Skal jeg bare vente lenger, må jeg gjøre noe spesielt (har jo ikke trengt å gjøre noe mer når jeg har gjort det tidligere)..? Argh. Vil spille nååå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...