Kea Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jeg gjorde alle midsummer achievmentene i dag tidlig. Også fikk jeg [What A Long, Strange Trip It's Been] ! Me too! Fikk den i dagtidlig, siden jeg gjorde alle achievements (hadde ingen fra før btw) i går untatt Torch Juggler. Den var faen så vanskelig, jeg hadde jo krampe i handa etter at jeg prøvde. Men i dagtidlig fikk jeg den endelig (ved et lykketreff). Endret 22. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan var DPSen da? Den snakker vi ikke om, det er som å spørre en jente om alder, visse ting spør man ikke om Den var nok til at jeg ikke hørte noe om det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Først lærer man seg fighten. Så kommer DPSen. Min Paladin med ret-gear klarer ikke mer enn 2.8k DPS på en combat-dummy, så er mye som må gjøres før jeg nærmer meg 10k. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg gjør ca. 6k på dummy, men over 10k i raids.. Er noe scaling på gang med cat altså Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Raidet er vel tilfeldigvis ikke Icecrown Citadel med 20% buff? (skal ikke si noe, gjør 13k+ som feral i ICC) Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg blir smålig irritert hvis de aktiverer Ruby Sanctum i Juli, midt i ferien min. >_< Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg blir smålig irritert hvis de aktiverer Ruby Sanctum i Juli, midt i ferien min. >_< Trodde Sanctum kom imorgen eller neste uke? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Patchen kommer vel neste uke her (30 Juni), siden den kom/kommer i USA i dag. EDIT: Håper bare de drøyer litt med å aktivere RS! Endret 22. juni 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sanctum kommer nok i Juli ja. Men patchen kommer til statene idag. Vi får den vel om en uke eller to. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Synd ikkje boomkin scaler like godt med buffs og gear. Er ikkje store forskjellen ifra dummy til raid. Ikkje stor nok imo iallefall. =) Ligger vel på 10.5k ish i både 10 og 25. Mistenker at laggen dreper litt dps i 25 slik at den ikkje blir bedre enn i 10man. wtb new pc. =| Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det er mindre forskjell (dummy vs raid) for boomkins fordi de buffer seg selv med hit og spell haste! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Merker godt hvis man har en demolock i raidet dog (som boomkin). Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jess, har merka det litt då, men er lite ellers som er interessant for oss ugler å ha i raid. et par totems er kjekke, er ikkje det, men i forhold til rogues/warr's og etc som gjer "crappy" dps på dummies og som slakter vilt i raids. =) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 faen som blizzard sin phone support stemme er irriterende :thumbdown: Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 ... 10 min venting... når dem endelig tar den... så funekr ikke mikrofonen i mobilen min... yay.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 ... 10 min venting... når dem endelig tar den... så funekr ikke mikrofonen i mobilen min... yay.... Hahahahahaha Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Raskt spm. Har tatt faction change på druiden min, men fikk "payment failed". Leste på forumene til Blizard at de har hatt litt problemer med betalingstjenestene, men at det skulle være greit igjen idag. 20 min senere får jeg mail om at faction change er complete, betaling er ok og alt skal være greit. Jeg logger på for å sjekke, og ingenting annet har skjedd med druiden enn at den har fått et par tall i nicket og halve nicket er borte (og den er fremdeles samme faction som den var). Skal jeg bare vente lenger, må jeg gjøre noe spesielt (har jo ikke trengt å gjøre noe mer når jeg har gjort det tidligere)..? Argh. Vil spille nååå. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Skjedde noe lignende med en kompis. Han måtte kontakte en GM for å fikse opp i det. Tok noen timer å få fikset. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så kjappeste løsning er å åpne en ticket og få en GM til å se på saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå