Dernel Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Pluss at du kan drepe Ahune the Frost Lord i Slave Pens, hvor det dropper noen fine ilvl 232 backs. Endret 21. juni 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 for ikke å snakke om gearet! http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Mortenius Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Noen som kan forklare kort hva midsummer går ut på, og hva en kan gjøre? Her har du en komplett Midsummer-guide. Endret 21. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg gjorde alle midsummer achievmentene i dag tidlig. Også fikk jeg [What A Long, Strange Trip It's Been] ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Grats. ^^ Jeg gjorde meg ferdig i fjor på mainen, og gidder ikke gjøre noe særlig på altene. Den eneste andre 80-en min blir neglisjert uansett, siden jeg er sinnssykt lei av mage for tiden og har vært det i rundt ett år nå. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Dere som spiller alliance i blackout, lagger dere også helt forjævlig i AV atm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Begynner å nærme meg level 80 nå på DKen min, og har samlet opp 50k honor i løpet av helgen (skal kjøre Wintergrasp etterpå for litt ekstra). Dog, er usikker på hva jeg skal bruke den honoren på, det første som slår meg er selvsagt å skaffe meg PvP-gear fordi det er uhyre greit å begynne med godt gear. Dog, skal være tank så antar at det er ikke så aaaaltfor nyttig. Og det andre er å skaffe meg Frostwolf Howleren. Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kjøp gems og selg, så bruker du gull på mainen din! ^_^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Skulle i ICC10 pug med LK som mål. Kommer inn og ser enn Shaman med 2 enchanter og 3 gems. spør hvorfor han ikke har gems og enchants, svaret var at dette hadde han. Så iser jeg at han kanskje burde enchante og gemme gearet sitt, men dette var visst unødvendig ifølge ham selv...Endte med at han klikket fordi alle sa at han burde gemmme og enchante og raidet gikk i vasken... Noen folk blir bare for dumme.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 ICC10 pug med LK som mål? Faen slags server er det? På Quel'Thalas sliter ICC10-puggene med å komme lengre enn Saurfang. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 På Haomarush er det vel sånn at man sier ''Going 11/12'' osv, men raidsa disbander alltid etter saurfang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kjøp gems og selg, så bruker du gull på mainen din! ^_^ Regner vel med 60-70k honor som det jeg når når Call to Arms og Wintergrasp er ferdig (blir vel halvannen time til). Så 6-7 gems som jeg kan kutte på mainen høres greit ut, dog, gull er ikke noe problem i det hele tatt. Har vel tjent opp 12k gull på å kødde rundt på AH. Uansett; noen som vet hvor mye mer XP man får under Call to Arms/om det er noe mer i det hele tatt? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Rundt lvl 50 så fikk jeg rundt 40% for å vinne WSG under Call to Arms. Det er vilt hvor mye raskere det er å levle i BG's under weekends. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 ICC10 pug med LK som mål? Faen slags server er det? På Quel'Thalas sliter ICC10-puggene med å komme lengre enn Saurfang. Nå pugger ikke jeg ICC10, men virker som de fleste klarer 5-6 bosser her på Argent Dawn. 25m som jeg pugger klarer somregel 6bosser, men GDKP run som strengt talt er en pug det også klarer 7 bosser sist jeg var med, med et par veldig gode forsøk på Putricide. Da er selvfølgelig lootship tatt på heroic. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 er det noen Bloodscalp-faggots her? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Da var Flame keeper i boks. Så skal man begynne og farme ravenhold reputation... Yaaaaay. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Endelig fikk jeg blitt med i ukas weekly (lord jaraxxus must die). RL hjalp meg med taktikken og det gikk relativt bra, jeg døde ikke Også fikk jeg første prioritet på mail-gearet, så 2 nye ting på meg Feet og wrist. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ja, rene julaften vet du. Hyggelig med sånne folk som faktisk gidder å hjelpe de som ikke har gjort alt før, for nå vet jeg jo dette til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå