Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg får drøssevis av dem, men de går automatisk rett i søpla, så jeg ser dem bare når jeg sjekker søppel en gang hver andre uke for eventuelle ting som har havna der feil. Men så er jeg innom mange suspekte sider for å få mer info om Cata også. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har 300 falske mail i innboksen og man ser ikke forskjell. Noen adresser er 100% like som fra de mailene jeg allerede har fått av blizzard for lenge siden og vet er ekte. De må bruke whitemail av noe slag. Kan du ikke bare lage en ny epostadresse som du kun bruker til WoW og ingenting annet? Du får ikke spam epost om du har en adresse som kun er registrert på battle.net men hvis du derimot er registrert på portaler som fronter gratis WoW-hjemmesider for guilds så får du dritmye. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gmail spam folder. Hirr. Får aldri noe spam på den vanlige mailen min, though. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hva i allverden..jeg får ingenting wow-spam på min gmail. Hva har du gjort for noe? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Får bøttevis med Spam jeg også, men alt havner i spamfilteret, så jeg ser det ikke. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Mistenker at det har noe med at jeg bruker gmailen når jeg registrerer meg på forums og alt annet. -_- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Aha..jeg er bare på diskusjon.no Ikke registrert på wow-forumene engang. Aldri postet noe der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har du WoW-konto, er du nok registrert på wow-forumene og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har i det minste litt mer variert spam-folder Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Og den "[email protected]" mailen informerer vel om at du er den lykkelige deltaker i Cataclysm beta, bare du oppgir battle.net userid og passord for å verifisere kontoen? Endret 21. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Mest sannsynlig. Har ikke åpnet de noe særlig, egentlig. Tar en titt innom av og til for å se om det er noe spennende nytt de har kommet med. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gmail spam folder. Hirr. Får aldri noe spam på den vanlige mailen min, though. Åh gud. Det minner meg om min første hotmail-adresse. Det var kun fire bokstaver at hotmail.com så du kan tro jeg fikk mye spam der Jeg har ikke en eneste spam-melding på gmailen min. Har bare postet bittelitt (sånn to poster) på wow-europe forumene, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 WoW-forumene har da ingenting med om du får spam i postboksen eller ikke. Jo mer du bruker en epost, jo oftere får du spam i den. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kommer helt an på hva jeg bruker eposten til. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Da er jeg screw'd. Klarte og slette Authenticator fra mobilen min Endret 21. juni 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Da er jeg screw'd. Klarte og slette Authenticator fra mobilen min Gjøkhue. Da må du kontakte Blizzard for å få det fikset. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Da er jeg screw'd. Klarte og slette Authenticator fra mobilen min Gjøkhue. Da må du kontakte Blizzard for å få det fikset. Gjort det... Tips til andre folk med Android mobilen som skal ha root: skriv ned authenticator koden <.< Lenke til kommentar
frds Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som kan forklare kort hva midsummer går ut på, og hva en kan gjøre? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som kan forklare kort hva midsummer går ut på, og hva en kan gjøre? Midsummer festival (aka Money farm) innebærer å slukke flammen i andre byer (ser hvor under achv's) alle achvs tar deg maks en dag ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå