Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har 20k+ med honor points.

 

Hva kan jeg gjøre med dette egentlig? er det noe lurt å spare til noe spesielt elns?

 

Er 20k mye eller lite for en lvl 68?

 

Edit: vet at man kan kjøpe crap i hall of legends, men ingeting av det de har der er bedre enn instance gearet som jeg har. :hmm:

Du kan også kjøpte Trinkets, Stones, Consumables og Mounts.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare spar det til du kan kjøpe kult shizzle i level 80. I tillegg til å være godt pvp-gear er noe av det du kjøper i Hall of Legends et godt startingspunkt når du dinger 80. F.eks relentless-skoene, wrathfullkappen og wrathfullbracerne tar en stund før du kan erstatte med noe bedre :)

 

Evt. hvis du er som meg og bare må bruke det du har spart opp kan du kjøpe deg en mount for 50k.

 

edit: Dette var ikke huntertråden nei. Kan hende det er lettere å finne noe bedre til en annen class, ikke vet jeg :p

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Hva F... skjer med stormrage egentlig!?!?!?!

 

Flyttet warrioren min fra Shadowsong (aliance) til Horde på Stormrage.

Trade chat kan man bare glemme!. Metoden de bruker for og starte raids på den serveren er jo bare helt retarded.

Oppskriften er tydligvis og lage en macro der det står feks: "LFG ICC 10 MAN! DOING 10/12 WHISPER ACHI AND GS OR NO REPLY".

Så er det bare og SPAMME denne macroen i 10 år til gruppen er full. Helt sykt. Funker sikkert om bare EN person gjør det om gangen, men her er det snakk om 10-15 personer som gjør det samtidig. Og det skal vist være sånn 24/7. Har aldri ignoret noen i hele mitt liv, men etter 10 min på denne serveren så har jeg 30-40 stk i ignore list..

Håpløst opplegg.

 

Det er foresten ikke bare når folk skal lage gruppe, det gjelder alt annet som trade blir brukt til også. Er faktisk ikke mulig at noen rekker og lese det man skriver i trade..

Det blir borte på 0.1 sek uansett. Uff. :nei:

 

Aldri opplevd dette før, enda dette er min tredje server (med samme warrior) :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...