Kea Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Jeg har 20k+ med honor points. Hva kan jeg gjøre med dette egentlig? er det noe lurt å spare til noe spesielt elns? Er 20k mye eller lite for en lvl 68? Edit: vet at man kan kjøpe crap i hall of legends, men ingeting av det de har der er bedre enn instance gearet som jeg har. Du kan også kjøpte Trinkets, Stones, Consumables og Mounts. Endret 19. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Bare spar det til du kan kjøpe kult shizzle i level 80. I tillegg til å være godt pvp-gear er noe av det du kjøper i Hall of Legends et godt startingspunkt når du dinger 80. F.eks relentless-skoene, wrathfullkappen og wrathfullbracerne tar en stund før du kan erstatte med noe bedre Evt. hvis du er som meg og bare må bruke det du har spart opp kan du kjøpe deg en mount for 50k. edit: Dette var ikke huntertråden nei. Kan hende det er lettere å finne noe bedre til en annen class, ikke vet jeg Endret 19. juni 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Da har jeg henfallt til lystene mine og holder på å installere Wow WOTLK atm. Skal begynne å spille på huntern min igjen tenker jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nå er det jo ikke vits i å spare på honour. Stakk til AV, blitzet 3 ganger og fikk 11790H på 11 min trur jeg det var. 75K tar uansett bare 2-3 timer Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 sitter og tuller på et ToC25 raid nå. Folk rager så insane Lenke til kommentar
Colado Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 sitter og tuller på et ToC25 raid nå. Folk rager så insane FUUUUUU!!!!!!!!! Bare tuller :3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Han ene leava fordi jeg sa brb 10 min etter vi hadde starta en boss :!: Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hva F... skjer med stormrage egentlig!?!?!?! Flyttet warrioren min fra Shadowsong (aliance) til Horde på Stormrage. Trade chat kan man bare glemme!. Metoden de bruker for og starte raids på den serveren er jo bare helt retarded. Oppskriften er tydligvis og lage en macro der det står feks: "LFG ICC 10 MAN! DOING 10/12 WHISPER ACHI AND GS OR NO REPLY". Så er det bare og SPAMME denne macroen i 10 år til gruppen er full. Helt sykt. Funker sikkert om bare EN person gjør det om gangen, men her er det snakk om 10-15 personer som gjør det samtidig. Og det skal vist være sånn 24/7. Har aldri ignoret noen i hele mitt liv, men etter 10 min på denne serveren så har jeg 30-40 stk i ignore list.. Håpløst opplegg. Det er foresten ikke bare når folk skal lage gruppe, det gjelder alt annet som trade blir brukt til også. Er faktisk ikke mulig at noen rekker og lese det man skriver i trade.. Det blir borte på 0.1 sek uansett. Uff. Aldri opplevd dette før, enda dette er min tredje server (med samme warrior) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Last ned BadBoy, det filtrerer ut macro-spam. Fy faen, speedhackere i WSG.. Finnes faen meg ikke noe verre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Speedhacking er drit artig når en gjør det selv. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Speedhacking er drit artig når en gjør det selv. Den kan jeg nok tro :3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg er overrasket over hvor mange på dette forumet som er type "omg lol botting hacking lol omg xD <3<3 masse gold". Trodde folk var.. tja.. litt mer intelligente. 2 Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Trodde folk var.. tja.. litt mer intelligente. Du viser jo oss gang på gang at dette ikke er tilfellet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Husker jeg brukte fishing bot en gang i 2007. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Trodde folk var.. tja.. litt mer intelligente. Du viser jo oss gang på gang at dette ikke er tilfellet Ja jøss, det er noe med at jeg alltid gjør det. Lenke til kommentar
frds Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Lurer på om det er noen her som vet om et bra talent tree til en frost mage? Skal brukes i pve. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Sorry å si det, men frost er ikke en bra spec hvis du har planer om å gjøre HC dungeons o.l. Men hvis det er til å farme og lignende så er det vel det rette valget. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Lurer på om det er noen her som vet om et bra talent tree til en frost mage? Skal brukes i pve. Hvorfor frost? :<< Arcane eller fire er mye bedre. Men om du absolutt vil: http://www.wowhead.com/talent#of0q0u0cZZVIcckfu0fzgfot:niRV0 Noe sånt kanskje? Lenke til kommentar
frds Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hehe grunnen er vel at jeg har vært arcane i en stund nå og har lyst til å teste ut noe annet. Skal dog kjøpe dualspec når jeg får penger til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå