Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Skal se om jeg klarer å luke ut addon-folderen fra den gamle maskinen, for det å sette opp alt på nytt fra scratch gir meg nervøse trekninger i smadre-nerven.. :whistle:

Last ned et lite, genialt program som heter WowMatrix.

 

Der skriver du bare navnet på addon'en du vil ha, velger den riktige fra listen, og så installeres den automatisk. Det kan du gjøre på så mange addons du vil.

 

I tillegg vil den hver gang du starter programmet, sjekke om alle addons er up to date, og laster ned og installerer automatisk eventuelle updates.

 

Det er sikkert noen addons som ikke finnes i databasen til programmet, men alle jeg har sjekket finnes der ihvertfall.

Jeg vil mye heller anbefale Curse. Jeg har testet begge klientene, og WowMatrix installerte all slags møkk på PCen min. Måtte renske hele greia for alt som heter trojanere etter at jeg installerte det. Curse er også bedre fordi man har større utvalg der (og det man ikke finner laster man ned fra WoWInterface). Dessuten kan man ha premiium (prøvde det en stund) og med det kan Curse oppdatere alle Addons automatisk. Det har også mange andre praktiske funksjoner. :)

 

Takk for innspill. Jeg bruker Curse ja - bare det å huske hvilke addons en har når det er over 40 med smått og stort blir pes, og kopi av addon-folderen gikk rimelig greit. Brukte WoWMatrix før, men skiftet til Curse for 7-8 måneder siden.

 

Det kjedelige med reinstall er slik jeg ser det å få UI/actionbars satt opp slik du vil ha det igjen, spesielt når det er 30+ karakterer som skal settes opp på nytt. Funksjonen til Bartender4 hvor du kan kopiere oppsett fra dine andre karakterer er redningen i en slik situasjon. Gjelder bare å bruke noenlunde samme oppsett mtp hvilke bars fra 1 til 10 du bruker hvor, deretter er det bare mindre korreksjoner som skal til før det er i mål. :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

diskjusjon.wow

 

er du uber nabb, last ned mirc.com

1. install.

2. quakenet.org > connnect

3. diskusjon.wow

 

Mener jeg var moderator der en gang. Går det ann å være på to servere samtidig? Sitter idle på irc-serveren til en privat tracker jeg er medlem av og får upload-bonus av å være på der.

 

Selvsagt, må bare huske kommandoer ;P

 

tror det var -m /sever elns! ;p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått, men det stemmer jo at RealID kommer til WoW, skjer vel med 3.3.5 patchen, så er ikke langt unna heller. Tror du kan åpne den mailen uten problem.

 

EDIT: Jeg sier ikke at du skal klikke på noen linker eller fylle inn noe info altså!

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Nei faen da, hva er det for noe dritt! Vips alle vet alt av personlia til alle. :thumbdown: :thumbdown:

Tanken er jo at det er for venner da, man MÅ jo ikke oppgi eller accepte realID venner hvis man ikke vil.

Er jo ikke "alt av personalia" uansett.

What information about me will other players see when I use Real ID?

If you are using Real ID, your mutual Real ID friends, as well as their Real ID friends, will be able to see your first and last name (the name registered to the Battle.net account). You will also be able to see the first and last name of your Real ID friends and their Real ID friends. Your Battle.net account name (your email address) is not displayed to other players through the Real ID friends list. In addition, players with Real ID relationships will be able to view each other's online status, Rich Presence information, and Broadcast messages, and will be able to see which character and game their Real ID friends are playing across supported Blizzard games.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Nåja, Blizzard er ikke dumme de heller. De vil at battle.net skal være en felles portal for alle blizzard-spillene, inkludert Starcraft og diablo og WoW. Sånn at folk som spiller og kjenner hverandre kan se hverandre in-game selv om de spiller forskjellige spill.

Lenke til kommentar

Jeg syns uansett det er en dårlig ide. Tenk alle som blir hacka på veien til å reg. seg på dette.. Dette er er jo drømmen for hackere, kan spamme linker her og der når folk skal regge seg ;)

Som Bytex sa er ikke Blizzard dumme. Dessuten, om du ikke har bruk for den funksjonen trenger du jo ikke å ta den i bruk heller. ;) Om du ikke kjenner noen som spiller andre Blizzard-spill er det jo uansett ikke noe å klage over. For de som vil holde kontakten in-game selv om de spiller forskjellige spill er det jo ganske praktisk. Og for folk som vil utvide nettverket sitt.

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Jeg har enda et spørsmål (antakelig et dumt et...): Hvor drar jeg etter Ghostland? Jeg er en Blood Elf Hunter lvl 20, og har lyst til å utforske litt flere steder. Jeg har gjort det meste av 1-persons-quester; derav utfartstrangen. Jeg har prøvd å entre Eastern Plaguelands, men da blir jeg drept på flekken. Det er en portal i Zul`Aman, men det er vel en instance og jeg er for lavt lvl (har prøvd). Så hvor kan jeg dra hen, og hvordan..?

Lenke til kommentar

Langtifra dumt. Eastern Plaguelands er en sone for level 50+ og Zul Aman er et level 70 raid, så dit kommer du ikke med det første :p

Hvis du drar tilbake til Silvermoon City, er det vel en portal eller noe lignende du kan ta til Undercity, også fra der kan du gå til Hillsbrad Foothills. Finn Tarren Mill, masse quester til deg der ;)

Lenke til kommentar

Jeg har 20k+ med honor points.

 

Hva kan jeg gjøre med dette egentlig? er det noe lurt å spare til noe spesielt elns?

 

Er 20k mye eller lite for en lvl 68?

 

Edit: vet at man kan kjøpe crap i hall of legends, men ingeting av det de har der er bedre enn instance gearet som jeg har. :hmm:

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...