Kea Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Det er jo ikke den som eier. Det er denne: http://www.youtube.com/watch?v=YersIyzsOpc Håper alle har sett den fra før. Den er EPIC Det der er noe av det dummeste jeg noen gang har sett. Det er mange idiotiske videoer der ute, men den er en av de som tar kaka. Jaja, hver sin smak. Endret 18. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Alt av wafflepwn er fake da. Liker videoene, men det blir liksom ikke morsomt når man finner ut at det er fake. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Åh fy faen den RP driten på saurfang suger -.- Holder på å ta han på HC nå og RP greien tar jo opp en sjettedel av tiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 start pullet når alle er der. Kjør på med buffs og food. Når alle har fått buffs/foodtime, så er det nesten på tide å pulle Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Slimda kom på IRC, ork å være så emo anymore! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 diskjusjon.wow er du uber nabb, last ned mirc.com 1. install. 2. quakenet.org > connnect 3. diskusjon.wow Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (ikke gidd å kommenter om den er fake eller ikke, bare enjoy) Hvis den videoen er ekte, så lurer jeg på om kjæresten hans lever lenger? Han virker rimelig agressiv. Men som andre også nevner, GM vil jo fikse sakene om han tenker langt nok til å ta kontakt med de. Men ut fra reaksjonen hans å dømme, så er han neppe smart nok til det Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Alt av wafflepwn er fake da. Liker videoene, men det blir liksom ikke morsomt når man finner ut at det er fake. Det værste er jo at folk tror den er ekte. Du kan se at det er skuespill etter hvor perfekt han timer det når han legger ifra seg kameraet og broren kommer akuratt inn. FAKE! og hva i helvete står idd for? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 og hva i helvete står idd for? Indeed. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) indeed Jeg var ikke rask nok Endret 18. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Åh fy faen den RP driten på saurfang suger -.- Holder på å ta han på HC nå og RP greien tar jo opp en sjettedel av tiden. Agree so much. Alliance har ihvertfall 1 minutt mindre RP enn horde har. :< Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hei! Jeg har et spørsmål. Jeg har akkurat nådd level 20 med en blood elf hunter. Og dermed også skaffet meg en mount; en hawkstrider mount. Men ærlig talt syns jeg den er helt ille; ser ut som en klovn(både jeg og den) og rister og vagler rundt. Så spørsmålet mitt blir; kan jeg skaffe meg en annen mount, og i så fall hvordan/hvor? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Du kan det, men det blir nok et prosjekt når du er level 20. Tror ikke det går, for å være ærlig. Du kan få andre mounter når du blir exalted med noen av de andre horde-factionene, men det er typisk noe man gjør i høyere level. Tror du må leve med mounten din så lenge. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Du kan skaffe andre typer mount, men det er litt høyere lvl. 40+ får du epic mount og da er det fler mount's tilgjengelig. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Takk for svar! Ja da er det vel bare å riste av gårde.... Jeg får bruke Aspect of the Cheetah mye....ikke så verst fart da! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 diskjusjon.wow er du uber nabb, last ned mirc.com 1. install. 2. quakenet.org > connnect 3. diskusjon.wow Mener jeg var moderator der en gang. Går det ann å være på to servere samtidig? Sitter idle på irc-serveren til en privat tracker jeg er medlem av og får upload-bonus av å være på der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå