Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Det er faktisk den mest effektive rotationen for MMhunter, men nå vet ikke jeg hva slags gear du har. MM er ganske avhengig av gear for å bli ordentlig bra, samt veldig ArPavhengig.

 

Noen annen rotasjon vil bli å miste dps :p

 

Vil ikke kalle det en rotasjon tbh, blir vel mer en prioriteringsliste siden du ikke venter på chimera shot ved at du bare står og autoshotter etter steady shot for eksempel.

 

Kill shot > Serpent sting (én gang med mindre du lar den falle av) > Chimera Shot (silencing shot i macro) > Aimed Shot > Steady Shot (spam til en av de høyere priorieterte abilities går av cooldown)

 

Rotasjon, prioriteringliste, du kan kalle det hva du vil.

Men nå var det ikke jeg som ville ha hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt jeg har, har jeg fått beskjed om å ha. Grrr, så mye som er feil? :( Okey, skal fikse på det :)

 

Faen, dette blir DYRT!! :realmad: Jeg skal begynne med å spørre her først. Føler meg lurt :(

 

 

:p, de fleste som svarer i tradechat kødder bare :)

 

 

 

 

MEN

 

har noen en link til en slag "antininja msg" som jeg poster i raidchat for så at leader skal accepte?

Lenke til kommentar

Alt jeg har, har jeg fått beskjed om å ha. Grrr, så mye som er feil? :( Okey, skal fikse på det :)

 

Faen, dette blir DYRT!! :realmad: Jeg skal begynne med å spørre her først. Føler meg lurt :(

 

 

:p, de fleste som svarer i tradechat kødder bare :)

Har spurt venner og "venner". Holder meg til forumet fra nå av :p

Lenke til kommentar

Alt jeg har, har jeg fått beskjed om å ha. Grrr, så mye som er feil? :( Okey, skal fikse på det :)

 

Faen, dette blir DYRT!! :realmad: Jeg skal begynne med å spørre her først. Føler meg lurt :(

 

Anbefaler deg å fjerne Improved Arcane Shot, og kun bruke Arcane Shot når du må bevege deg. Da jeg respeccet til MM igjen sjekket jeg Arcane Shot på dummy om det var verdt å bruke. For å si det sånn så hittet det for halvparten av auto-shot.

 

Anbefaler deg, som andre har nevnt, å enchante gearet ditt, samt gjøre Halls of Reflection Heroic hver gang låsen går ut (daglig, med andre ord) for Orca-Hunter's Harpoon og Spiked Toestompers. Bootsene du har nå er ikke så ille (i motsetning til mine.. drittboots..), så de siste er ikke like viktige, siden 11% drop chance ofte er et helvete å få til på en instance som faktisk kan ta både tid og wipes.

 

har noen en link til en slag "antininja msg" som jeg poster i raidchat for så at leader skal accepte?

 

Tenker du noe i duren "I'm really glad the new policy Blizzard came up with will get ninjalooters banned"?

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Ja, ninjaene er ofte smålige og har dårlig selvtillit. Fungerte for en kompis av meg ihvertfall.

 

 

er det bare å skrive noe random i chaten som jeg finner på der og da?

 

eller er det en "standard" (hvis det finnes noe sånn) message som jeg bare kan copy paste? :)

 

 

Edit: måtte legge til en quote, tok vist 30 min å skrive denne meldinga :p

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Hadde PC-havari for ca en måned siden og bestilte meg en ny gamer PC hos Multicom. Tok endel tid før den kom gitt, men i dag var den da her.

 

Tenkte ikke over det da jeg bestilte, men den har W7 Ultimate 64 bit operativsystem. Har lest rundtom at det skal fungere å spille WoW med W7 64bit, men lurer da på om det er noen her som bruker dette og i fall de har opplevd problemer: hvilke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...