Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man blir ikke bannet for å botte, hvorfor skal man bli bannet for å utforske? Blizzard er for glade i pengene våre.

Hvem har sagt at en ikke blir bannet for å botte? Kanskje ikke med det første, eller om du er smart når du botter og på en eller annen måte får tak i en privat bot, men de fleste som botter er ingen av delene, og blir derfor lett bannet. Blizzard banner ofte i 'waves', da, og det er ofte flere tusen accounts som blir bannet hver banwave.

 

En kompis til en på forumet her har blitt tatt for botting og bare fått advarsler.

 

Refsa: Jeg har ikke kalt deg dum? Jeg synes bare det er uforståelig at du sammenligner å glitche seg til raid progress med å utforske et sted uten noen verdier.

Lenke til kommentar

Det er spørs hvilken rotation du har og hvor god du er til å spille.

 

Selv bruker jeg:

 

Hunter's Mark --> Serpent Sting --> Chimera Shot m/ Silencing Shot (macro) --> Aimed Shot --> Steady Shot

 

Når boss har under 20% hp igjen, er det denne:

 

Kill Shot --> Serpent Sting --> Chimera Shot m/ Silencing Shot (macro) --> Aimed Shot --> Steady Shot

 

Med Cooldowns blir det denne:

 

Hunter's Mark --> Rapid Fire m/ Blood Fury(Orc sin race ability i macro) --> Kill Command --> Serpent Sting --> Chimera Shot m/ Silencing Shot (macro) --> Aimed Shot --> Steady Shot --> Readiness ---> samme rekka igjen

 

Dette får jeg utrolig god DPS på, spesielt på Saurfang, da har jeg vært oppi 16,5k DPS med cooldowns på single target. Da var jeg såklart heldig med crits osv, men jeg hadde fortsatt god DPS.

Jeg har prøvd dette og det funker overhodet ikke.. :(

 

Noen som har en annen rotasjon for hunter MM?

Lenke til kommentar

Det er spørs hvilken rotation du har og hvor god du er til å spille.

 

Selv bruker jeg:

 

Hunter's Mark --> Serpent Sting --> Chimera Shot m/ Silencing Shot (macro) --> Aimed Shot --> Steady Shot

 

Når boss har under 20% hp igjen, er det denne:

 

Kill Shot --> Serpent Sting --> Chimera Shot m/ Silencing Shot (macro) --> Aimed Shot --> Steady Shot

 

Med Cooldowns blir det denne:

 

Hunter's Mark --> Rapid Fire m/ Blood Fury(Orc sin race ability i macro) --> Kill Command --> Serpent Sting --> Chimera Shot m/ Silencing Shot (macro) --> Aimed Shot --> Steady Shot --> Readiness ---> samme rekka igjen

 

Dette får jeg utrolig god DPS på, spesielt på Saurfang, da har jeg vært oppi 16,5k DPS med cooldowns på single target. Da var jeg såklart heldig med crits osv, men jeg hadde fortsatt god DPS.

Jeg har prøvd dette og det funker overhodet ikke.. :(

 

Noen som har en annen rotasjon for hunter MM?

 

Det er faktisk den mest effektive rotationen for MMhunter, men nå vet ikke jeg hva slags gear du har. MM er ganske avhengig av gear for å bli ordentlig bra, samt veldig ArPavhengig.

 

Noen annen rotasjon vil bli å miste dps :p

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd dette og det funker overhodet ikke.. :(

Noen som har en annen rotasjon for hunter MM?

Jeg må bare spøre. siden du vil ha hjelp. Du skjønner det med rotasjoner at du ikke skyter ny serpent sting etter steady shot osv? Siden Chimera refresher den selv. Det finnes ikke "andre rotasjoner" det er alltid EN rotasjon som gjelder per spec, alt annet gir jo logisk nok dårligere utslag, er du ikke enig?

 

Beveger du deg mye? Eller finner du det optimale stedet og stå stille så lenge som mulig?

 

Kan bruke Rotface som eksempel. De fleste vil stå bak Rotface og flytte seg når han snur seg for å spy. Er du en smart ranged, så står du heller på siden av han, da vil du eliminere utrolig mye bevegelse, siden du omtrent aldri vil trenge å flytte deg fra oppkast.

 

Her er en link fra et rotface 25 heroic-kill der jeg hadde best dps blant hunterne i raidet. Mye av grunnen til det er god posisjonering, og selvsagt litt heldig med tanke på at du ikke må løpe til off-tank med oozes.

 

Kan jeg få se en armory-link av gearet ditt? Så blir det lettere å dømme hva du mener er dårlig dps og ikke.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Det er faktisk den mest effektive rotationen for MMhunter, men nå vet ikke jeg hva slags gear du har. MM er ganske avhengig av gear for å bli ordentlig bra, samt veldig ArPavhengig.

 

Noen annen rotasjon vil bli å miste dps :p

Har ikke et veldig godt gear, egentlig. Her er det.

 

 

over 550 hit raiting :S.

 

vurdert å bytte ut en av trinketene?

Lenke til kommentar

Først og fremst, meta-gemmen du bruker er en spøk ikkesant? :) Skaff deg Relentless Earthsiege Diamond.

Og så kutter du ut alt du har brukt av gems og bytt KUN til Delicate Cardinal Ruby og EN Nightmare's Tear.

 

Enchant våpenet ditt med Massacre. Enchant bua di med Heartseeker Scope. Putt på en Eternal Belt Buckle på beltet ditt for å få en ekstra gem.

 

Bytt ut Glyph of Aimed Shot og Glyph of Volley med Glyph of Kill Shot og Glyph of Serpent Sting.

 

Det burde hjelpe en god del.

 

En annet smart triks, er å lage dine egne VOA runs, og ikke inviter flere huntere, da er du garantert loot om det først dropper. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

LoL @ Stine ~ meta gem :!:

 

Mer humor, dette fikk meg til å smile faktisk :yes:

 

Skulle sett warrioren min før jeg skjønte greia med gems..

Jeg fylte hver eneste gemslot med staminagems. Nei, jeg var ikke tank..

Lenke til kommentar
Det er faktisk den mest effektive rotationen for MMhunter, men nå vet ikke jeg hva slags gear du har. MM er ganske avhengig av gear for å bli ordentlig bra, samt veldig ArPavhengig.

 

Noen annen rotasjon vil bli å miste dps :p

 

Vil ikke kalle det en rotasjon tbh, blir vel mer en prioriteringsliste siden du ikke venter på chimera shot ved at du bare står og autoshotter etter steady shot for eksempel.

 

Kill shot > Serpent sting (én gang med mindre du lar den falle av) > Chimera Shot (silencing shot i macro) > Aimed Shot > Steady Shot (spam til en av de høyere priorieterte abilities går av cooldown)

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...