Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har selv komt meg opp på toppen av IF, ticketa en GM og fått han til å teleporte til meg. Eneste han sa var at jeg ikke burde gjøre slikt, så ble vi stående der å prate. :p

 

Men sansynligheten for at en GM i det heletatt skal se det er veeeeldig liten, siten GMer ikke er logget på spillet når de svarer på tickets osv, men bare om de må logge på en character for å hjelpe noen f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. Sto og fiska med en dude og håpet på litt flaks.

Rett før jeg fikk achi så sa han at noen buffs fra han hjelper sikkert. Så han buffed meg, og på det første kastet etterpå så fikk jeg den :D. Brukt flere timer bare på den siste mynten. post-113801-1276732157,124_thumb.jpg

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Kom meg ned i crypten, og fy faen så kult det var der! Blizzard bør virkelig legge inn flere steder som dette. Dessverre sprang jeg rundt uten UI-et oppe så jeg døde til slutt av falling damage. Nå står jeg i Deadwind Pass med ressurection sickness, ingen HS og lav durability :p Får vente til noen logger på og kan summone meg til Orgrimmar/Dalaran.

 

WoWScrnShot_061710_061906.jpg

 

 

WoWScrnShot_061710_061928.jpg

 

Lenke til kommentar

Haha. Sto og fiska med en dude og håpet på litt flaks.

Rett før jeg fikk achi så sa han at noen buffs fra han hjelper sikkert. Så han buffed meg, og på det første kastet etterpå så fikk jeg den :D. Brukt flere timer bare på den siste mynten. post-113801-1276732157,124_thumb.jpg

Haha, grattis! Jeg mangler to gullmynter.. Får vel begynne med det igjen..

Lenke til kommentar

Kom meg ned i crypten, og fy faen så kult det var der! Blizzard bør virkelig legge inn flere steder som dette. Dessverre sprang jeg rundt uten UI-et oppe så jeg døde til slutt av falling damage. Nå står jeg i Deadwind Pass med ressurection sickness, ingen HS og lav durability :p Får vente til noen logger på og kan summone meg til Orgrimmar/Dalaran.

 

WoWScrnShot_061710_061906.jpg

 

 

WoWScrnShot_061710_061928.jpg

 

Er jo ikke værre enn å ta zeppelin fra Grom Gol?

Lenke til kommentar

Man blir ikke bannet for å botte, hvorfor skal man bli bannet for å utforske? Blizzard er for glade i pengene våre.

Hvem har sagt at en ikke blir bannet for å botte? Kanskje ikke med det første, eller om du er smart når du botter og på en eller annen måte får tak i en privat bot, men de fleste som botter er ingen av delene, og blir derfor lett bannet. Blizzard banner ofte i 'waves', da, og det er ofte flere tusen accounts som blir bannet hver banwave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...