Andeby Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har selv komt meg opp på toppen av IF, ticketa en GM og fått han til å teleporte til meg. Eneste han sa var at jeg ikke burde gjøre slikt, så ble vi stående der å prate. Men sansynligheten for at en GM i det heletatt skal se det er veeeeldig liten, siten GMer ikke er logget på spillet når de svarer på tickets osv, men bare om de må logge på en character for å hjelpe noen f.eks. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Opp på toppen av IF er peace of cake. Alle classene kan gjøre det Nesten klart og hvert helt på toppen av Blackrock Mountain Endret 16. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Haha. Sto og fiska med en dude og håpet på litt flaks. Rett før jeg fikk achi så sa han at noen buffs fra han hjelper sikkert. Så han buffed meg, og på det første kastet etterpå så fikk jeg den . Brukt flere timer bare på den siste mynten. Endret 16. juni 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Opp på toppen av IF er peace of cake. Alle classene kan gjøre det Nesten klart og hvert helt på toppen av Blackrock Mountain Ingen problem å komme opp dit, men er mye gøyere å være der med en GM. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hm, er det auto-unstuck/blink metoden dere bruker for å komme inn i Karazhan? Fungerer den fortsatt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg tror auto-unstuck automatisk bruker HS'en din. Tar ikke lange tiden å skaffe nøkkelen, da. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Setter bare HS på cooldown. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kom meg ned i crypten, og fy faen så kult det var der! Blizzard bør virkelig legge inn flere steder som dette. Dessverre sprang jeg rundt uten UI-et oppe så jeg døde til slutt av falling damage. Nå står jeg i Deadwind Pass med ressurection sickness, ingen HS og lav durability Får vente til noen logger på og kan summone meg til Orgrimmar/Dalaran. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Haha. Sto og fiska med en dude og håpet på litt flaks. Rett før jeg fikk achi så sa han at noen buffs fra han hjelper sikkert. Så han buffed meg, og på det første kastet etterpå så fikk jeg den . Brukt flere timer bare på den siste mynten. Haha, grattis! Jeg mangler to gullmynter.. Får vel begynne med det igjen.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kom meg ned i crypten, og fy faen så kult det var der! Blizzard bør virkelig legge inn flere steder som dette. Dessverre sprang jeg rundt uten UI-et oppe så jeg døde til slutt av falling damage. Nå står jeg i Deadwind Pass med ressurection sickness, ingen HS og lav durability Får vente til noen logger på og kan summone meg til Orgrimmar/Dalaran. Er jo ikke værre enn å ta zeppelin fra Grom Gol? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Skal du glitche er Mage den ultimate klassen nå. Slow fall og Blink. Jeg klarte ikke komme meg inn i Crypten i går. Noen tips? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ødelegg HS-en og prøv auto-unstuck flere ganger. Still deg bak den og vend deg på skrått inn mot den, evt. søk på youtube. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tror kanskje det er serveren som er fikset. Kommer meg ikke under Kara på Outland, men gjør det på Ragnaros. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er det ikke sånn at dere kan bli bannet for å utnytte exploits for å komme til sånne plasser? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Skulle gjerne likt og sett blizzard hatt en GM plassert ved hvert slikt sted. Og ja, du kan bli banna Endret 17. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Man blir ikke bannet for å botte, hvorfor skal man bli bannet for å utforske? Blizzard er for glade i pengene våre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 BG, progress i raid, og andre viktige elementer som glitcher er bannable Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 ... Battlegrounds er bannable? Ordlegg deg annerledes. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Man blir ikke bannet for å botte, hvorfor skal man bli bannet for å utforske? Blizzard er for glade i pengene våre. Hvem har sagt at en ikke blir bannet for å botte? Kanskje ikke med det første, eller om du er smart når du botter og på en eller annen måte får tak i en privat bot, men de fleste som botter er ingen av delene, og blir derfor lett bannet. Blizzard banner ofte i 'waves', da, og det er ofte flere tusen accounts som blir bannet hver banwave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå