Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minn meg på å ALDRI gå random dungeons på dagtid igjen. Herregud så mange småunger som spiller. Ikke det at de er spesielt dårlige, men det var jo krangling mellom småungene hele tiden. Blant annet ble den spilleren som gjorde desidert mest DPS aktivt "mobba" ut av en av de andre, og en annen var sinna på meg fordi jeg gjorde så lite DPS... vel... jeg var på 2. plass på DPS-lista, og hadde ca 5 ganger så mye DPS som han (neida, det var ikke healeren).

I tillegg kalte folk hverandre for "gay" og andre lite flatterende ting.

Nei, jeg får holde meg til å gjøre dungeons på sen kveldstid som før, for dungeon på dagtid var bare irriterende.

Lenke til kommentar

Ja, det er forsåvidt en god ide å ignorere chatten. Men greit å følge med om det skulle være noen viktige beskjeder :) Og stort sett (på kveldstid tydeligvis) så møter man virkelig hyggelige folk som er der for å spille, og ikke prøve å psyke ut andre fordi de er bedre enn dem.

Avsluttet bare med et "Bye kids" når vi var ferdige. Holdt meg for god til å begynne å slenge dritt til enkeltspillere.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke poenget med å skrive "fag, gay, noob etc" i spillet, skaper god stemning.. Not. I det siste har jeg kommet i helt stille grupper, ingen sier noe, kanskje hei når vi entrer, det er digg.

Kan være hyggelig med en prat en gang i blant også, for eksempel om vi må vente på en ny tank eller healer. Her om dagen fant vi ut at alle var nordmenn, bortsett fra en danske (men han forsto jo norsk), og det var jo en grei icebreaker, og en fin måte å slå ihjel tiden på :)

Men som oftest liker jeg det best når det er "Hi" -drep drep drep- "Bye"

Lenke til kommentar

Husker når drittungene hadde det morro med Anal spam i trade.

De driver med det på serveren min til stadighet... :roll:

Jeg skjønner heller ikke poenget med å skrive "fag, gay, noob etc" i spillet, skaper god stemning.. Not. I det siste har jeg kommet i helt stille grupper, ingen sier noe, kanskje hei når vi entrer, det er digg.

Kan være hyggelig med en prat en gang i blant også, for eksempel om vi må vente på en ny tank eller healer. Her om dagen fant vi ut at alle var nordmenn, bortsett fra en danske (men han forsto jo norsk), og det var jo en grei icebreaker, og en fin måte å slå ihjel tiden på :)

Ja, det er sant, hender jeg har samtaler når vi venter, og det har hendt endel ganger at vi alle er fra skandinavia, det er jo gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...