nagina Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Men alvorlig, jeg vil bytte til Belf, uansett om dere mener jeg er en 12 åring. har racialene mye å si? Vil jeg tape mye DPS på det? Velg troll female så tar du model change til blood elf, da er du latina slut igjen (belf) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Finnes det en achievement for å ha laget en av hver av ALLE cooking-recipes i hele spillet? Den burde hete Master Chef i såfall. Endret 16. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Nesten Bytex: The Outland Gourmet The Northrend Gourmet Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg jobber med de, de er slitsomme.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Men det er jo bare noen få utvalgte oppskrifter. Jeg mener absolutt alle recipes, fra alle vendors og random world drops, over hele azeroth, outlands og northrend. Hver eneste liten fisk eller kjøttrett, om du så må til Stormwind for å kjøpe den som Horde. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan ikke huske å ha sett en sånn achievement. Men du kan jo foreslå det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Men det er jo bare noen få utvalgte oppskrifter. Jeg mener absolutt alle recipes, fra alle vendors og random world drops, over hele azeroth, outlands og northrend. Hver eneste liten fisk eller kjøttrett, om du så må til Stormwind for å kjøpe den som Horde. Som jeg sa, "nesten". Det der er det nærmeste du kommer en slik achievement for øyeblikket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Lurer på hva det ville kostet å kjøpe alle de recipene.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ikke så fryktelig mye. Jeg har over 160 cooking recipes, og vet ikke om noen jeg mangler (unntatt den episke fra AQ-questene) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 PvE har vanskelige encounters, men etter første wipe på en boss så er det ikke snakk om taktikk lengre.. Alt handler om timing.. Og det er 10/25 stk som skal samkjøres I PvP vet man ikke hva motspilleren finner på. Det er ingenting som tilsier at han SKAL bruke den manøveren akkurat NÅ. Spillere er ikke forutsigbare, slik som en boss. I PvP er det ikke nok å kunne din egen class, du må kunne classene du spiller mot. Du MÅ vite svakhetene slik at du kan tilpasse spillestilen din for å utnytte deg av svakhetene. PvE er scriptet encounters men selv da så kan er det både overraskelser og uventede ting som kan skje. Ta for eksempel Lich King sin Defile som lander ved siden av der tre healere valgte å løpe - det finnes ingen taktikker man som kan hjelpe en mot en slik tilfeldig hendelse. Selv om de tre spillerne det gjaldt lærer etter det tilfellet så vil det komme overraskende på noen andre neste gang selv om man har gjort kampen 20 ganger og vet presist hva som kommer til å skje. I PvP så er det riktignok ingenting som tilsier at spillerne ikke kan gjøre uventede valg men helt ærlig hvor ofte er det egentlig det skjer? Selv om man kan mind controlle en motspiller så er det ikke dermed sagt at det hverken er en god avgjørelse der og da eller har noe å si for resultatet til slutt. Selv om det er større grad av uforutsigbarhet i PvP så er det hverken helt tomt for det i PvE og etter min erfaring og påstand heller ikke noe som skjer i hver eneste arenakamp, battleground eller duell. I PvE holder det heller ikke helt å kun kunne din egen klasse. Er man for eksempel del av et healerteam så er det veldig fornuftig å få med seg at paladin A healer tank på Lich King og nettopp ble plukket opp av en valkyr, andre healere må da være klare til å steppe inn og dekke tanken til paladin A er tilbake til posisjonen sin og kan fortsette oppgaven sin. Dette blir også i stor grad å se svakheten som oppstår og så dekke den i fellesskap slik som du beskrev om PvP. Dette er da ikke å kunne andre sine class på lang nær. Dette er å vite at x healer y. I pvp handler det om å lese situasjoner før det skjer, feks skjønne at nå er det ikke lenge før warrioren bladestormer siden han har fått opp mye press. Eller at du må fake caste x antall ganger fordi du tror at roguen vil bruke kick, men neida han er for noob så han bruker ikke kick, så da blir du stående der å fake caste i evigheter istedenfor. Det er mye som kan skje i arena. Og du snakker om at flammer faller ned på bakken som kan lage kaos? Ja det er en helt random ting, men du vet at det vil komme flammer på bakken right? Feks på Prince i karazhan (?) der det kommer ned slike flamme søyler eller hva faen man skal kalle det, det er en tilfeldighet, selvfølgelig kan dette skape kaos i gruppa. Men det må man virkelig regne med. Hvis du ser på dette som en tilfeldighet, så får du bare det. Men du vet det skjer ikke sant? De fleste jeg har snakket med mener at arena er vanskeligere enn pve. Men det er deres mening right? Du kan ha din egen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 PvP i WoW er elendig uansett. 2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Den achi'en på å få 160 rec er jo nesten close til å få tak i alle. =) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 PvP i WoW er elendig uansett. Jeg sier det samme om pve. Men vi har forskjellige meninger, og orker ikke å lage en diskusjon om det med deg også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan jeg spørre deg Schjellin, noen andre spill som kan sammenlignes med WOW når det kommer til PVE? doubt. Liker du ikke PVE så er det jo noe annet, da er alt som har med PVE å gjøre dårlig. Trenger nesten ikke å nevne, warhammer, age of conan, guild wars, lotr:online, aion, de er langt fra wow når det kommer til PVE. Har spilt PVP i guild wars, det er det over 1200 spells/skills du _må_ huske før du skal klare deg godt i PVP, gadd ikke det på WOW selvom det ikke er så mange, har brukt wow som PVE spill, bare pga det er stort og rett og slett best. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Mye styr Hvordan er det å spille på PVP vs PVE? Blir man drept hele tiden uansett? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jøss. Hadde pause i wow på 1 måned nå. Hadde ikke mer enn 100g igjen etter sist. Tok en tur i banken og den var full av verdisaker Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvor skal jeg trykke for å få tilbake wow kontoen min via sende inn bilde av legitimasjon? Vet ikke emailen den er regstrert på nå :S Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan jeg spørre deg Schjellin, noen andre spill som kan sammenlignes med WOW når det kommer til PVE? doubt. Liker du ikke PVE så er det jo noe annet, da er alt som har med PVE å gjøre dårlig. Trenger nesten ikke å nevne, warhammer, age of conan, guild wars, lotr:online, aion, de er langt fra wow når det kommer til PVE. Har spilt PVP i guild wars, det er det over 1200 spells/skills du _må_ huske før du skal klare deg godt i PVP, gadd ikke det på WOW selvom det ikke er så mange, har brukt wow som PVE spill, bare pga det er stort og rett og slett best. Jeg likte pve sånn som det var i 60 og delvis 70. Nå er det bare alt for lett. Jeg sier ikke det at jeg har raida aktivt i 80. Men vi cleara ting ganske fort vi også, når jeg holdte på. Var ingenting som var som i 60, da du omtrent så nye epics hver dag. Men nei jeg liker ikke pve, derfor så sier jeg kanskje det er dårlig. Noe dere sikkert ikke er enige i, men det er min personlige mening. Jeg digger pvp/arena fremfor pve, derfor spiller jeg pvp/arena. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ble vervet av en venn, og fikk meg trial for et par dager siden. Kjøpte meg WoW og Burning Crusade i går, så måtte jo oppgradere på battle.net men istedenfor å oppgradere fra trial-en, oppgraderte jeg ikke med den. Når jeg åpnet og skulle logge på WoW, så fikk jeg option "Wow1" og "Wow2". Gikk inn på WoW 2 og der er det ingen bruker. Snakket med en venn, og fant ut at jeg har gjort helt feil, og har mistet brukeren min. Kan battle.net gjøre noe for meg, eller er jeg fortapt? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Uhumr.. Høres ut som en kjip situasjon, snakk med en GM eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå