Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke hva dere bruker som outlasting i pve. Men i pvp er det å vinne på mana, eller rett og slett bare chille å vente på at team gjør feil, så sprenge de. Jeg spiller druid / lock, og vi outlaster de fleste priest / rogues teamet. Det er å outlaste, ikke de å whipe på den og den bossen for 100gang. Gode spiller er gode spillere uansett, true story. Men min personlige mening er at pvp krever mer av spilleren enn pve. Hvis du er imot det så bryr jeg meg fint lite.

 

Du er lei av at folk kommer med tåpelige utsagn, jeg er lei av at folk ikke tenker før det åpner kjeften. Har du spilt både pve og pvp? Det har jeg, på temmelig høyt nivå også.

 

Og når du velger å gå på person framfor diskusjon, så har du allerede tapt. Er dritt lei av å få den her i trynet. "Du har ikke noen argumenter". Da må jeg bare si at du bør lese de jeg har skrevet om igjen.

 

Her kommer du frem til at det du mener er din mening. Ergo kommer du bare med et utsagn som du ikke backer opp med fakta. Uten fakta så blir det bare din mening og ingen vedtatt sannhet. Du mener at PvP krever mer - greit nok. Du hevder at PvP krever mer uten å konkretisere det med noen vektleggende arguementer - ikke greit. Eksakt hva er det som gjør at PvP krever mer av hver spiller enn PvE? Å påpeke at at du har erfaring med begge deler sier i grunn ingenting hvis du f.eks. er en veldig god spiller som gjør det bra med klassen du spiller. Hvis din oppfattelse er at PvP er vanskeligere enn PvE så er det også greit nok - men du kan umulig hevde at dette gjelder for absolutt alle som spiller WoW. Altså har du ikke noe argument men en påstand som du ikke kan bevise.

 

Jeg har virkelig ikke gått på person men kun på sak. Hvis du har oppfattet noe anderledes så velkommen til IRC-kanalen så kan vi ta det på personlig plan hvis det er det du ønsker :)

 

Gakks, du sier det samme om og om igjen, og hver gang noen argumenterer mot deg blir du helt "omg lol du hr ingn ergumentr jg r 12 år". Gi opp, du vinner ingen respekt/epenis/damer/hva i helvete du er ute etter i denne tråden i hvertfall.

 

Jeg har skrevet tre poster (inkludert denne) om dette temaet og enda til gode å få se noen argumenter.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar

 

Her kommer du frem til at det du mener er din mening. Ergo kommer du bare med et utsagn som du ikke backer opp med fakta. Uten fakta så blir det bare din mening og ingen vedtatt sannhet. Du mener at PvP krever mer - greit nok. Du hevder at PvP krever mer uten å konkretisere det med noen vektleggende arguementer - ikke greit. Eksakt hva er det som gjør at PvP krever mer av hver spiller enn PvE? Å påpeke at at du har erfaring med begge deler sier i grunn ingenting hvis du f.eks. er en veldig god spiller som gjør det bra med klassen du spiller. Hvis din oppfattelse er at PvP er vanskeligere enn PvE så er det også greit nok - men du kan umulig hevde at dette gjelder for absolutt alle som spiller WoW. Altså har du ikke noe argument men en påstand som du ikke kan bevise.

 

 

 

 

PvE har vanskelige encounters, men etter første wipe på en boss så er det ikke snakk om taktikk lengre.. Alt handler om timing.. Og det er 10/25 stk som skal samkjøres

 

I PvP vet man ikke hva motspilleren finner på. Det er ingenting som tilsier at han SKAL bruke den manøveren akkurat NÅ. Spillere er ikke forutsigbare, slik som en boss.

 

I PvP er det ikke nok å kunne din egen class, du må kunne classene du spiller mot. Du MÅ vite svakhetene slik at du kan tilpasse spillestilen din for å utnytte deg av svakhetene.

Lenke til kommentar

Med boa gear aka +%xp fra chest/shoulders lå jeg på rundt 2 timer /played per level fra 58 -> 68 og 2.5 timer fra 68 -> 80 gjennomsnittlig med minimalt av rested bonus. Jeg har gjort dette en gang eller to før da, så kunne endel av quests osv greit, går kanskje ikke så fort om du ikke har gjort det før. +/- 60 timer /played kan du hvertfall regne med.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Folkens! Skal bytte race på min Mage. Må si at Bloodelf ser heftig ut, men liker ikke så godt troll selvom racialene deres er sjuke for castere. Er det mye jeg går glipp av ved å velge bloodelf i stedefor Troll? (er undead btw!)

 

Alle kommer til å tro at du er 12 år hvis du er blood elf. Troll derimot har bedre racials og ser mye kulere ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folkens! Skal bytte race på min Mage. Må si at Bloodelf ser heftig ut, men liker ikke så godt troll selvom racialene deres er sjuke for castere. Er det mye jeg går glipp av ved å velge bloodelf i stedefor Troll? (er undead btw!)

 

Alle kommer til å tro at du er 12 år hvis du er blood elf. Troll derimot har bedre racials og ser mye kulere ut.

Sier du som spilte male belf rogue :p

 

Belf har arcane torrent og den er knallis, så om du vil kunne shift-5 fapfapfap så funker da belf helt fint. Dessuten så blir jo racials endret i Cata så å racechange pga racials nå er litt unødvendig. Med mindre du har større inntekt enn meg :p

Lenke til kommentar

Folkens! Skal bytte race på min Mage. Må si at Bloodelf ser heftig ut, men liker ikke så godt troll selvom racialene deres er sjuke for castere. Er det mye jeg går glipp av ved å velge bloodelf i stedefor Troll? (er undead btw!)

 

Alle kommer til å tro at du er 12 år hvis du er blood elf. Troll derimot har bedre racials og ser mye kulere ut.

Enig. Enhver som kjenner til Summergale vet at Troll kan se like schmexy ut som Belf. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...