Dernel Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ÅÅÅ fytte helvete så drittlei jeg er tapere som offspecc needer i heroics. Nå tok healern skjoldet mitt fra HOR normal, som i følge han var helt riktig måte å gjøre det på. Det er sånt som bare er greit hvis ingen andre har needet før, ja? Er i hvert fall det jeg gjør. Hvis jeg kunne trengt det til offspecc, og så velger alle andre greed eller disenchant, da føler jeg at det er greit. Dette er en metode jeg støtter. Som en hovedregel, kun ta need gear for den spec man bruker der og da. Hvis alle andre tar greed så er det greit med need for offspec. De som sier at å neede på offspec utstyr når mainspec trenger det har utrolig dårlig respekt for andre spillere. Tror du faen ikke det skjedde en gang til? Blizzard kunne innføre Offspecc-roll på need before greed, hvor healere kun kan offspec-rolla på tanking og dps items. osv. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg var i Oculus for første gang her om dagen og skjønte ingenting også bare "hæ er vi ferdig nå?" Fulgte etter kompisen min hele tida, da. Han ble litt frustrert når jeg ikke fant ut hvem jeg skulle snakke med for å få dragen, eller at jeg ikke visste at dragen lå i inventory etterpå. Imo. er Ocolus den værste instances. Ja den går kjappt, men med en kombinasjon av gørrkjedelige bosser, kjedelig plattofrm og dragen man må ta opp av inventorien sin hvert femte sekkund, gjør dette og Halls Of Stone til mine værste instances ever. Peace out! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Halls of stone er uber lett men branns oppdrag er vel det som gjør det så jævlig kjedelig, men for de som ikke vet, etter man er ferdig med å defende brann osv, så teleporter man bare ut av instance og inn igjen så er man ganske nært siste boss Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Er jeg den eneste som ikke kommer meg på? EDIT: Jeg vet atlså om extended maintenance, men jeg kommmer meg ikke på noen servere. EDIT2: Kom meg på. Endret 15. juni 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Porto Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) jeg kommer meg ikke på nå, hva skjer? edit: kom inn jeg også. Endret 15. juni 2010 av Porto Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Halls of Stone er dritlett, men fy faen så kjedelig det er når man må beskytte Brann. Mobs bruker hundre år på å spawne og dør på to sekunder. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Men du lærer fighten ettersom hvor mye du whiper på han, right? Jeg har aldri hørt om offensive eller defensive healers i pve sammenheng, but hey thats just me. Har heller aldri hørt om outlaste bosser, vet du hva outlasting er? Veike, det er dine ord. Lærer du ikke noe i PvP om du blir slått av det andre arenateamet? Offensiv healer - en som spammer hver global cooldown, defensiv - en som avventer litt og ikke fyller hver cooldown. Outlaste bosser? Når du puller for å gå på din 100ede wipe hva er det da? Ikke en splitter ny taktikk du prøver ut ihvertfall. Rett og slett så har du ingen argumenter, du bare slenger ut av deg en påstand og når du skal backe den opp så slenger du ut av deg noe nonsens. Argumenter skikkelig eller slutt å komme med idiotiske utsagn som at PvP krever så sabla mer skills enn det å spille PvE. Gode spillere er nemmelig gode spillere uansett om det er scriptet encounter eller andre mennesker man møter. Jeg aner ikke hva dere bruker som outlasting i pve. Men i pvp er det å vinne på mana, eller rett og slett bare chille å vente på at team gjør feil, så sprenge de. Jeg spiller druid / lock, og vi outlaster de fleste priest / rogues teamet. Det er å outlaste, ikke de å whipe på den og den bossen for 100gang. Gode spiller er gode spillere uansett, true story. Men min personlige mening er at pvp krever mer av spilleren enn pve. Hvis du er imot det så bryr jeg meg fint lite. Du er lei av at folk kommer med tåpelige utsagn, jeg er lei av at folk ikke tenker før det åpner kjeften. Har du spilt både pve og pvp? Det har jeg, på temmelig høyt nivå også. Og når du velger å gå på person framfor diskusjon, så har du allerede tapt. Er dritt lei av å få den her i trynet. "Du har ikke noen argumenter". Da må jeg bare si at du bør lese de jeg har skrevet om igjen. Endret 15. juni 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Alchemy Enig. Er faktisk ikke så langt fra deg. Mana potions consumed: 990 Mana potion used most: Endless Mana Potion (907) Endret 15. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg var i Oculus for første gang her om dagen og skjønte ingenting også bare "hæ er vi ferdig nå?" Fulgte etter kompisen min hele tida, da. Han ble litt frustrert når jeg ikke fant ut hvem jeg skulle snakke med for å få dragen, eller at jeg ikke visste at dragen lå i inventory etterpå. Haha, indeed. Jeg brukte 5 min første gangen jeg var der på å finne dragen i baggen.. Visste jo ikke hvordan den så ut og den la seg midt inni en bag som egentlig skulle vært full. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ravencrest får 24 timers maintance... ohh joy... enda mer downtime.. Hvor ser du dette? Ser ikke at realmen er lista under "breaking news" ved inlogginga? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Får ikke logga inn på realmlist en gang. Sikker log-in server som er nede Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mana potions consumed 3 Mana potion used most 1 (Super Mana Potion) Høhø. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Halls of Stone er dritlett, men fy faen så kjedelig det er når man må beskytte Brann. Mobs bruker hundre år på å spawne og dør på to sekunder. Kunne ikke vært mer enig. 4 minutter med gørrkjedelig bevegelse.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mana Potions Consumed: 79 Mana Potion Used most: Runic Mana Potion (19) Dette er som Ele/Resto shaman. Glad vi aldri trenger å bruke penger eller tid på potions Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hadde ingen anig om det? Dog selger vel dere en del av det som Shamans ettersom Alchemy og Herbalism er den beste kombinasjonen for en Shaman. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Får ikke logga inn på realmlist en gang. Sikker log-in server som er nede Alt funker flott her, men jeg tenker på nyhetsspalten som er ved inlogginga på venstre side av skjermen, der står det hvilke servere som skal ned i 24h.. In other news, har endelig tjent meg opp til 400G Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Har mining og JC jeg men ja siden vi ikke consumer noe av det vi lager under Alch og Herb selv så er det en bra combo. Ja, veit om realm nedetid. Verken Ragnaros eller Outland er nede. Er inne igjen nå btw Hva trengte du 400g til? Endret 15. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Trenger ikke 400G til noen spess, bare mine første 400 ^^ Men er jo greit å spare opp til cold weather flying og andre kule mounts. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mining er 2-4KG bare ved og lvle den fra 1-450 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå