Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

ÅÅÅ fytte helvete så drittlei jeg er tapere som offspecc needer i heroics. Nå tok healern skjoldet mitt fra HOR normal, som i følge han var helt riktig måte å gjøre det på.

 

Ble ninjaet fra meg 3 ganger på warrioren. Skjedde faktisk engang at 4 stk needa samtidig på det skjoldet, og at 3 var tanker som mainspec. Jeg mener, det er ikke rart at det er mangel på tanks når alle løper rundt dps-specca og ninjaer gear fra de som gidder å tanke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ÅÅÅ fytte helvete så drittlei jeg er tapere som offspecc needer i heroics. Nå tok healern skjoldet mitt fra HOR normal, som i følge han var helt riktig måte å gjøre det på.

 

Det er sånt som bare er greit hvis ingen andre har needet før, ja?

Er i hvert fall det jeg gjør. Hvis jeg kunne trengt det til offspecc, og så velger alle andre greed eller disenchant, da føler jeg at det er greit.

Lenke til kommentar

ÅÅÅ fytte helvete så drittlei jeg er tapere som offspecc needer i heroics. Nå tok healern skjoldet mitt fra HOR normal, som i følge han var helt riktig måte å gjøre det på.

 

Det er sånt som bare er greit hvis ingen andre har needet før, ja?

Er i hvert fall det jeg gjør. Hvis jeg kunne trengt det til offspecc, og så velger alle andre greed eller disenchant, da føler jeg at det er greit.

 

Dette er en metode jeg støtter.

Som en hovedregel, kun ta need gear for den spec man bruker der og da.

Hvis alle andre tar greed så er det greit med need for offspec.

 

De som sier at å neede på offspec utstyr når mainspec trenger det har utrolig dårlig respekt for andre spillere.

Lenke til kommentar

Berre så det er sagt. Eg suger i pvp og syns pvp er langt vanskeligare enn pve.

 

MEN...pvp er pina ganske forutsigbart og.

 

dk...death grip - chains. Kvar gang.

mage - primært slow/cs/nuke evt lignande maler i andre specs.

lock - immolate-wtfnuke, evt dotdotdotdot...wtfdead.

druid - hotlolhotlolhotlolhotlol evt starfall nvm stun.

og etc etc

 

Og likevel fungera ikkje hjernen min i pvp..eg fatter det ikkje :blush:

Lenke til kommentar

Men du lærer fighten ettersom hvor mye du whiper på han, right? Jeg har aldri hørt om offensive eller defensive healers i pve sammenheng, but hey thats just me. Har heller aldri hørt om outlaste bosser, vet du hva outlasting er?

Veike, det er dine ord.

 

Lærer du ikke noe i PvP om du blir slått av det andre arenateamet? Offensiv healer - en som spammer hver global cooldown, defensiv - en som avventer litt og ikke fyller hver cooldown. Outlaste bosser? Når du puller for å gå på din 100ede wipe hva er det da? Ikke en splitter ny taktikk du prøver ut ihvertfall.

 

Rett og slett så har du ingen argumenter, du bare slenger ut av deg en påstand og når du skal backe den opp så slenger du ut av deg noe nonsens. Argumenter skikkelig eller slutt å komme med idiotiske utsagn som at PvP krever så sabla mer skills enn det å spille PvE. Gode spillere er nemmelig gode spillere uansett om det er scriptet encounter eller andre mennesker man møter.

Lenke til kommentar

Jeg var i Oculus for første gang her om dagen og skjønte ingenting også bare "hæ er vi ferdig nå?"

Fulgte etter kompisen min hele tida, da. Han ble litt frustrert når jeg ikke fant ut hvem jeg skulle snakke med for å få dragen, eller at jeg ikke visste at dragen lå i inventory etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...