Grimbo Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ÅÅÅ fytte helvete så drittlei jeg er tapere som offspecc needer i heroics. Nå tok healern skjoldet mitt fra HOR normal, som i følge han var helt riktig måte å gjøre det på. Ble ninjaet fra meg 3 ganger på warrioren. Skjedde faktisk engang at 4 stk needa samtidig på det skjoldet, og at 3 var tanker som mainspec. Jeg mener, det er ikke rart at det er mangel på tanks når alle løper rundt dps-specca og ninjaer gear fra de som gidder å tanke. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ÅÅÅ fytte helvete så drittlei jeg er tapere som offspecc needer i heroics. Nå tok healern skjoldet mitt fra HOR normal, som i følge han var helt riktig måte å gjøre det på. Det er sånt som bare er greit hvis ingen andre har needet før, ja? Er i hvert fall det jeg gjør. Hvis jeg kunne trengt det til offspecc, og så velger alle andre greed eller disenchant, da føler jeg at det er greit. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ÅÅÅ fytte helvete så drittlei jeg er tapere som offspecc needer i heroics. Nå tok healern skjoldet mitt fra HOR normal, som i følge han var helt riktig måte å gjøre det på. Det er sånt som bare er greit hvis ingen andre har needet før, ja? Er i hvert fall det jeg gjør. Hvis jeg kunne trengt det til offspecc, og så velger alle andre greed eller disenchant, da føler jeg at det er greit. Dette er en metode jeg støtter. Som en hovedregel, kun ta need gear for den spec man bruker der og da. Hvis alle andre tar greed så er det greit med need for offspec. De som sier at å neede på offspec utstyr når mainspec trenger det har utrolig dårlig respekt for andre spillere. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Berre så det er sagt. Eg suger i pvp og syns pvp er langt vanskeligare enn pve. MEN...pvp er pina ganske forutsigbart og. dk...death grip - chains. Kvar gang. mage - primært slow/cs/nuke evt lignande maler i andre specs. lock - immolate-wtfnuke, evt dotdotdotdot...wtfdead. druid - hotlolhotlolhotlolhotlol evt starfall nvm stun. og etc etc Og likevel fungera ikkje hjernen min i pvp..eg fatter det ikkje Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Men du lærer fighten ettersom hvor mye du whiper på han, right? Jeg har aldri hørt om offensive eller defensive healers i pve sammenheng, but hey thats just me. Har heller aldri hørt om outlaste bosser, vet du hva outlasting er? Veike, det er dine ord. Lærer du ikke noe i PvP om du blir slått av det andre arenateamet? Offensiv healer - en som spammer hver global cooldown, defensiv - en som avventer litt og ikke fyller hver cooldown. Outlaste bosser? Når du puller for å gå på din 100ede wipe hva er det da? Ikke en splitter ny taktikk du prøver ut ihvertfall. Rett og slett så har du ingen argumenter, du bare slenger ut av deg en påstand og når du skal backe den opp så slenger du ut av deg noe nonsens. Argumenter skikkelig eller slutt å komme med idiotiske utsagn som at PvP krever så sabla mer skills enn det å spille PvE. Gode spillere er nemmelig gode spillere uansett om det er scriptet encounter eller andre mennesker man møter. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Slik er det når du slutter! Jepp, og kan ikke si jeg angrer. :pHar fått tatt opp mye arbeid jeg har latt ligge en stund. Uhm.. Du er glad for at du sluttet med lek og moro for å gjøre arbeid? Merkelig type du Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 For meg føles WoW mere som kjedelig arbeid enn "lek og moro". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ta deg en pause frem til Cataclysm-eventene begynner. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Uhm.. Du er glad for at du sluttet med lek og moro for å gjøre arbeid? Merkelig type du Jepp! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ravencrest får 24 timers maintance... ohh joy... enda mer downtime.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er jo bra da, for å oppgradere serverparken. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Faen altså, folk som leaver når Occulus kommer.. Vil de heller ha 30-minutter cooldown enn å gjøre en instance med ekstra emblems, gems og mount? Den handler om å drepe mobs, hvordan er det verre enn alle andre instancer? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Man må fly og det er stress. Jeg hater den, men stikker aldri.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har ikke opplevd at folk har dratt fra Oculus de siste 2 månedene nå. Blir alltid glad når jeg får Oculus, for da får jeg plutselig 7 emblems ellerno. Man må fly og det er stress. Jeg hater den, men stikker aldri.. Jammen den er jo så enkel og kos! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kos er vel litt å ta i, jeg kan fremdeles ikke veien i den Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Occulus er ikke noe problem nå lengere, har gjort den unna på 15 - 20 minutter på det beste. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Alt av HC er enkelt nå bare folk klarer å følge tacts i FoS, PoS og HoR. HoR er fortsatt litt vanskelig. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Alchemy Mana potions consumed 603 Endless Mana Potion (587) Du har noen på meg der:) Nå spiller jeg mye feral og dette var tredje 80'n min i WotLK. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg var i Oculus for første gang her om dagen og skjønte ingenting også bare "hæ er vi ferdig nå?" Fulgte etter kompisen min hele tida, da. Han ble litt frustrert når jeg ikke fant ut hvem jeg skulle snakke med for å få dragen, eller at jeg ikke visste at dragen lå i inventory etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå