Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første så er det forskjellige spillestiler i pvp forholdt til hvem som spiller. Noen kan spille offensiv healer, noen kan spille deffensiv healer. Noen kan spiller outlast, noen kan gå all out. Du vet ikke hvordan de spiller før dere har kanskje spilt mot hverandre i ca 1 min. I pvp kan alt skje, i pve så er det som han over her sier scripta. Du vet hva som skal skje i pve, det vet du ikke i pvp.

 

Har du ikke offensive og defensive healere i PvE da? Noen taktikker i PvE går på å outlaste, noen går på all out. Første gangen man gjør en bossfight så vet man ikke bombesikkert hva som skal skje samme hvor scriptet ting er ett minutt ut i fighten?

 

Du vet ikke hva som skal skje i PvE før du har erfaring med kampen like mye som du vet hva som kommer til å skje i PvP når du ser hvilke klasser du møter på. Argumentene dine er veike som en nyfødt viljeløs vaffel.

Lenke til kommentar

For det første så er det forskjellige spillestiler i pvp forholdt til hvem som spiller. Noen kan spille offensiv healer, noen kan spille deffensiv healer. Noen kan spiller outlast, noen kan gå all out. Du vet ikke hvordan de spiller før dere har kanskje spilt mot hverandre i ca 1 min. I pvp kan alt skje, i pve så er det som han over her sier scripta. Du vet hva som skal skje i pve, det vet du ikke i pvp.

 

Har du ikke offensive og defensive healere i PvE da? Noen taktikker i PvE går på å outlaste, noen går på all out. Første gangen man gjør en bossfight så vet man ikke bombesikkert hva som skal skje samme hvor scriptet ting er ett minutt ut i fighten?

 

Du vet ikke hva som skal skje i PvE før du har erfaring med kampen like mye som du vet hva som kommer til å skje i PvP når du ser hvilke klasser du møter på. Argumentene dine er veike som en nyfødt viljeløs vaffel.

Men du lærer fighten ettersom hvor mye du whiper på han, right? Jeg har aldri hørt om offensive eller defensive healers i pve sammenheng, but hey thats just me. Har heller aldri hørt om outlaste bosser, vet du hva outlasting er?

Veike, det er dine ord.

Lenke til kommentar

ÅÅÅ fytte helvete så drittlei jeg er tapere som offspecc needer i heroics. Nå tok healern skjoldet mitt fra HOR normal, som i følge han var helt riktig måte å gjøre det på.

 

Healere som needer for offspec bør, som jeg allerede har nevnt, brenne i helvete.

Lenke til kommentar

For det første så er det forskjellige spillestiler i pvp forholdt til hvem som spiller. Noen kan spille offensiv healer, noen kan spille deffensiv healer. Noen kan spiller outlast, noen kan gå all out. Du vet ikke hvordan de spiller før dere har kanskje spilt mot hverandre i ca 1 min. I pvp kan alt skje, i pve så er det som han over her sier scripta. Du vet hva som skal skje i pve, det vet du ikke i pvp.

 

Har du ikke offensive og defensive healere i PvE da? Noen taktikker i PvE går på å outlaste, noen går på all out. Første gangen man gjør en bossfight så vet man ikke bombesikkert hva som skal skje samme hvor scriptet ting er ett minutt ut i fighten?

 

Du vet ikke hva som skal skje i PvE før du har erfaring med kampen like mye som du vet hva som kommer til å skje i PvP når du ser hvilke klasser du møter på. Argumentene dine er veike som en nyfødt viljeløs vaffel.

PvE: Man lærer seg fighten, så kan man den for alltid. Har man tatt en boss 10 ganger vet man hva som skal skje til enhver tid.

 

PvP: Man lærer seg hva klasser KAN gjøre, men man vet aldri hva de faktisk vil gjøre. Så man må forberede seg på å reagere på motstanderens trekk, som kan være en rekke forskjellige ting. Men man vil sjelden oppleve at 2 forskjellige spillere som spiller samme class spiller helt likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...