Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WoW troner øverst fordi det er verdens letteste spill. Alle kan spille det og bli relativt gode også. Det kreves heller ikke gode PC-er for å kjøre spillet, så det er derfor det er så tullete mange spillere i drittland.

Leveling wise, ja. PvE-ish, ikke fult så lett. ;)

Pvp, even harder.

Det er faktisk det. Er ingen som skal komme og fortelle meg at de kan dinge 80 også bare fly rett til 2200 rating med første charen de levler. No way.
Lenke til kommentar

WoW troner øverst fordi det er verdens letteste spill. Alle kan spille det og bli relativt gode også. Det kreves heller ikke gode PC-er for å kjøre spillet, så det er derfor det er så tullete mange spillere i drittland.

Undrer meg stadig over slike folk, som misliker ett eller annet, og som på død og liv må deklamere det overfor de som liker det.

 

Man kan få oppmerksomhet på bedre måter enn dette her.

Lenke til kommentar

WoW troner øverst fordi det er verdens letteste spill. Alle kan spille det og bli relativt gode også. Det kreves heller ikke gode PC-er for å kjøre spillet, så det er derfor det er så tullete mange spillere i drittland.

 

Hvis det er din mening har du egentlig ingenting her å gjøre, og vi kan egentlig bare dra en god, gammel GTFO.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pvp, even harder.

 

Er så lei av den påstanden der. Kjør på med noe bevis av noen som helst grad på hvorfor PvP er vanskeligere enn PvE.

 

- edit -

Hadde klart å skrive PvP to ganger, mente såklart PvP og PvE.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

http://www.wowhead.com/blog=159586 Intervju med Ghostcrawler. Liker egentlig mye av det han sier. Virker som han virkelig bryr seg om hva som skjer i spillet. Selv om jeg hater han aldri så mye hver gang jeg blir nerfa.

 

Les også intervjuene med Ghostcrawler og Cory Stockton (Lead Content Designe). Får vite litt mer av avgjørelsene bak tingene som kom frem over helgen samt hva vi har å se frem til i Cataclysm og hvordan de kommer til å lage content o.l. videre.

Lenke til kommentar

Pvp, even harder.

 

Er så lei av den påstanden der. Kjør på med noe bevis av noen som helst grad på hvorfor PvP er vanskeligere enn PvP.

Altså et argument jeg ser er at PvE er alltid det samme. Det er et scripta encounter.

Joda noe random greier er det, men når du har tatt en boss er det den samme kampen neste gang. Etter 10 ganger er det vel ikke så vanskelig?

 

I PvP er det mennesker som styrer. Du kan aldri vite hva motstanderen kommer til å gjøre. Joda du har taktikker og kan kanskje forvente at de gjør ditt og datt, men det er aldri 2 like kamper.

Lenke til kommentar

For det første så er det forskjellige spillestiler i pvp forholdt til hvem som spiller. Noen kan spille offensiv healer, noen kan spille deffensiv healer. Noen kan spiller outlast, noen kan gå all out. Du vet ikke hvordan de spiller før dere har kanskje spilt mot hverandre i ca 1 min. I pvp kan alt skje, i pve så er det som han over her sier scripta. Du vet hva som skal skje i pve, det vet du ikke i pvp.

Lenke til kommentar

For det første så er det forskjellige spillestiler i pvp forholdt til hvem som spiller. Noen kan spille offensiv healer, noen kan spille deffensiv healer. Noen kan spiller outlast, noen kan gå all out. Du vet ikke hvordan de spiller før dere har kanskje spilt mot hverandre i ca 1 min. I pvp kan alt skje, i pve så er det som han over her sier scripta. Du vet hva som skal skje i pve, det vet du ikke i pvp.

 

Du vet bestandig hva som kan skje. spiller du mot en ny class du ikke har sett før, da vet du IKKE hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...