Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hei håper inderlig noen kan svare meg nå! Har som sagt tidligere lvlet Enchanting til 450 og Tailoring til 450 i dag! Hva skal jeg gjøre for å tjene penger på disse og hvilkene rescipies skal jeg kjøpe?

 

Vær så snill å svar! :)

 

Litt seint svar kanskje, men om du klarer å snike til deg mongoose enchanten kan du håve bra inn på den. går for 500g scrollen på min server.

Ellers er det vel berre å kjøpe opp rec du veit blir brukt mykje av fleire classes i både pve og pvp sammenheng. +10 stats chest er brukt av mange. sp på gloves er vel med billige materials og kan få en grei pris (avhengig av realm såklart). Du må nesten ta deg en titt på ah, og sjå ka du faktisk kan hanke inn noken kroner på.

 

Som tailoring kan du vel alltids tjene greit på icc rec, leg enchants også. men igjen, avhengig av korleis ah ser ut på ditt realm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 2x Glacial Bags ute til 649g, så blir det lagt ut 4 bags til 330g. Så j*vlig unødvendig!

 

Hater når sånt skjer. Her om dagen lå Flask of the Forst Wyrm for 50g, jeg la ut en del, og så kommer en fyr og undercutter til 20. Vi tjener jo alle på det, hvorfor gjør folk sånt? :(

Lenke til kommentar

Folk som vil ha pre-tbc realms er idioter! (Ikke du, Marekatten :p)

 

Ting kommer aldri til å bli sånn som det var da. Og folk husker bare det de vil huske, dvs, de gode tingene.

 

Spilte du i det hele tatt pre-TBC? Spillet ble ødelagt med etter første expansion.

Lenke til kommentar
WoW troner øverst fordi det er verdens letteste spill. Alle kan spille det og bli relativt gode også. Det kreves heller ikke gode PC-er for å kjøre spillet, så det er derfor det er så tullete mange spillere i drittland.
Jaha? Alle spiller det fordi det er verdens enkleste spill? Blir jo litt enkelt å konkludere med det. Hvor har du denne informasjonen ifra egentlig?
Lenke til kommentar

WoW troner øverst fordi det er verdens letteste spill. Alle kan spille det og bli relativt gode også. Det kreves heller ikke gode PC-er for å kjøre spillet, så det er derfor det er så tullete mange spillere i drittland.

Leveling wise, ja. PvE-ish, ikke fult så lett. ;)

Lenke til kommentar

http://www.wowhead.com/blog=159586 Intervju med Ghostcrawler. Liker egentlig mye av det han sier. Virker som han virkelig bryr seg om hva som skjer i spillet. Selv om jeg hater han aldri så mye hver gang jeg blir nerfa.

Ghostcrawler er en veldig god person. Tankegangen hans er "Er dette et problem? La oss høre hva spillerene sier...". Det er veldig bra for noen som jobber i en rolle som han har.

 

Og som han også sier, alle som jobber med WoW leser på forumet.

Lenke til kommentar

Jaha? Alle spiller det fordi det er verdens enkleste spill? Blir jo litt enkelt å konkludere med det. Hvor har du denne informasjonen ifra egentlig?

 

Vet ikke hvor han har det ifra - men jeg må si meg enig for solo spilling :)

WoW har en veldig grei og slak lærekurve; det er ikke mye som skal til før man faktisk har det gøy mens man levler.

 

Har vært mange ganger jeg har som casual lotro spiller undret meg over hvorfor spillet går inn for å lage så mye helvete for spilleren som det de gjør. Banale ting som bag-space problemer er jeg for gammel for.

 

Gruppemessig, så synes jeg ikke hardmodes er så veldig lette, så lenge man gjør dem på det utstyrsnivået de er ment til.

Lenke til kommentar

Folk som vil ha pre-tbc realms er idioter! (Ikke du, Marekatten :p)

 

Ting kommer aldri til å bli sånn som det var da. Og folk husker bare det de vil huske, dvs, de gode tingene.

 

Spilte du i det hele tatt pre-TBC? Spillet ble ødelagt med etter første expansion.

 

Ja, og jeg er dypt uenig.

 

@Stine: Ctrl+V

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...