nazrm Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har 2x Glacial Bags ute til 649g, så blir det lagt ut 4 bags til 330g. Så j*vlig unødvendig! Lenke til kommentar
Sati Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har 2x Glacial Bags ute til 649g, så blir det lagt ut 4 bags til 330g. Så j*vlig unødvendig! Kjøp de og legg ut da Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvorfor undercutter folk 300g? Det er rett og slett idioti... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Allerede gjort o/ n4w: Det finnes ikke ord på hvor idiotisk det er ! Endret 14. juni 2010 av nazrm Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg vet! Så Battered Hilt ble lagt ut på AH for 7.5k her om dagen. Senere så lå det enda et for 4.5k med den for 7.5k som nest billigst. Undercut på 3k, seriously WTF? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er folk som ikke har økonomisk sans. De tenker at "4.5 er fortsatt mye" selv om 7.4k hadde vært uendelig mer. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kan også være en hacked account. De skyldige vil selge alt unna raskest mulig for å få med seg alt av verdier før Blizzard tar over kontoen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Finnes det offisielle servere som bare kjører Vanilla WoW, altså pre-TBC? Eller må jeg finner en eller annen privatserver da? Det er mer sannsynlig at de oppretter en egen server for pre-Cataclysm når den kommer ut. Sikkert mange som ønsker å mimre tilbake til gamle Azeroth med en ny karakter. Selv er jeg veldig glad for at jeg fikk med meg pre-Cataclysm, for da blir det mer spennende å se de gamle delene av Azeroth helt forandret. Vil tro mange nye spillere ønsker det samme. Man kan jo bare flytte karakteren sin til en Cataclysm-server når man nærmer seg 80. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Marksman er best spec som dps i de aller fleste tilfeller. Jeg skaffet meg Dual talent her om dagen, så jeg kan bruke Beast Mastery når jeg quester, og MarksMan i dungeons. Men jeg sliter litt med DPS i MM (ligger under det jeg har i BM). Skal prøve rotasjonen din, men jeg prøvde mange varianter uten at det hjalp veldig mye. Tips? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 nå har jeg ikke peiling på gearet ditt, men hvis du ikke raider top notch ting (icc heroic o.l) så er også tilgangen på bra gear annerledes. BM er bra når man har crap gear, da petten gjerne gjør mye av skaden. MM skaler best med gear, etterfulgt av survival. Du klarer ikke å se store forskjeller på random dungeons, er altfor mye tilfeldigheter der. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ok, takk for info Jeg er bare level 72 og har ikke veldig bra gear, så da bruker jeg BM inntil videre. Får heller prøve MM igjen når jeg når level 80 og får skaffet meg litt "årntli" gear. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er mer sannsynlig at de oppretter en egen server for pre-Cataclysm når den kommer ut. Sikkert mange som ønsker å mimre tilbake til gamle Azeroth med en ny karakter. Selv er jeg veldig glad for at jeg fikk med meg pre-Cataclysm, for da blir det mer spennende å se de gamle delene av Azeroth helt forandret. Vil tro mange nye spillere ønsker det samme. Man kan jo bare flytte karakteren sin til en Cataclysm-server når man nærmer seg 80. Det kommer aldri til å skje, end of story. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Sikkert mange som ønsker å mimre tilbake til gamle Azeroth med en ny karakter. Det kommer aldri til å skje, end of story. Ja, det er vel ikke spesielt sannsynlig. Blir vel i såfall en privatserver (men det er jo egentlig ikke lovlig å spille på dem da, så...). Endret 14. juni 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) The List of Frequent Suggestions and Responses: Realms & Servers Suggestion: (pre-TBC or pre-WotLK Realms) Can you make available pre-TBC/pre-WotLK realms without the expansions enabled for those of us who want that. Answer: We have no plans of making pre-TBC or pre-WotLK realms. In the words of Kalgan: "Nope, no plans for a classic realm. We plan to keep wow moving forward, even though there are always some that would like to revel in nostalgia. =]" http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=3405101623&sid=1 http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11587053068&pageNo=4&sid=1#61 Not gonna happen. EDIT Folk som vil ha pre-tbc realms er idioter! (Ikke du, Marekatten ) Ting kommer aldri til å bli sånn som det var da. Og folk husker bare det de vil huske, dvs, de gode tingene. Endret 14. juni 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 40mannraids var jo alltid smertefrie og uten problemer. Alle var alltid 100% tilstede, og det var aldri noe lootdrama eller lignende. Ikke sant? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 NINJALOOTER eller LEEEEEROY JENKINS Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Eller .2 fps. Ikke at jeg har vært i et 40-mannsraid noengang, men det er kanskje like greit. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 For ikke å nevne "LOOT THE HOUNDS!!". Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 For ikke å nevne "LOOT THE HOUNDS!!". Garr <3 "Tank 5 ASSIST ME NOW PLEASE" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå