Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg står klar til å levere inn Bloodsail Admiral questet, men vil vente til det er noen online i guildet som kan si GZ. Kjedelig å farme i 6 timer uten å få noe oppmerksomhet. :p

Gjør insanse in the membrane Achievementen så skal jeg faen med lage en char på serveren din bare for å si gz.

Det er jo nettopp det jeg har startet på. :p Tror jeg da blir den fjerde bloodelfen in guildet med insane tittel.

Lenke til kommentar

Nå må jeg ærlig talt si at jeg ikke er ekspert på stats. Jeg har ikke satt meg så inn i det enda. Bare så det er sagt. :p

 

Jeg har lenge lurt på hvordan nøyaktig dette med Hit Cap fungerer. Jeg leste nettopp følgende påstand:

 

"The Hunter Hit Cap Basics

 

As a level 80 hunter, you sometimes miss when you shoot your target. Your chance to miss depends on what level mob you’re attacking.

 

Level 80 Hunter vs:

 

Level 80 mob: 5% miss chance

Level 82 mob: 6% miss chance (heroic boss)

Level 83 mob: 8% miss chance (raid boss)

 

This means that against a raid boss, for example, 8% of your shots miss – that’s your hit cap. By increasing your hit by 1%, you’ll have 1% more of your shots hit, therefore you’ll be doing 1% more damage (actually, it’s a bit different because of complicated stuff explained below). So it’s very much in our interest to increase our hit chance. However, since we can’t hit more than “always,” going above 8% does not help us at all, which is why it’s referred to as the Hit Cap. It’s the cap of the amount of hit you can have that will benefit you.

 

We hunters have three ways to increase our hit chance: “hit rating” found on gear, the Focused Aim MM talent, and the Draenei racial bonus.

 

Hunter Hit Rating

 

For a level 80 hunter, 32.79 hit rating gives you 1% hit.

263 Hit Rating is needed to reach the Hit Cap

With 3/3 Focused Aim 164 Hit Rating is needed to reach the hit cap

With 2/3 Focused Aim 197 Hit Rating is needed to reach the hit cap

With 1/3 Focused Aim 230 Hit Rating is needed to reach the hit cap

 

Therefore you would need about 263 hit rating to reach the hit cap and ensure that you (and your pet) always hit against a raid boss.

 

Furthermore, your bonus hit chance from hit rating is also applied to your pet’s hit chance. (note that fractions are dropped, so if you have a +5.99% hit chance, your pet will get a +5% hit chance – reaching the WoW hit cap against lvl 80 mobs, but not bosses)."

 

Jeg sjekka nettopp hunteren min og skal jeg stole på denne påstanden er jeg way over Hit Cap. Hva skal jeg fokusere på nå? Armor Penetration? Tenker på gemming og slikt da.

Lenke til kommentar

ser litt frem til den første for cata info :D

atm har jo alle på beta måtte signert non-disclosure hvor de blir nektet gi ut infoen før 1juli.

sett litt <3 opptak fra beta instances og boss fights som jeg ser frem til få hele infon om.

 

er vel håp om at de første vanlige spillerne starter få keys da som det tidligere har vært på dagen nda går ut.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

presse/fansite requests om beta tilgang måtte være inne 15april samt nda avtalene gjelder for 1mai til 1jul.

uansett om de vil kalle det beta eller alpha har ihvertfal pressen samt fansitene fått tilgang men uten de særlig store leaks.

sett et par instanceruns hvor de har frapset hele som blizz har truet sidene med søksmål for og få fjernet.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

presse/fansite requests om beta tilgang måtte være inne 15april samt nda avtalene gjelder for 1mai til 1jul.

uansett om de vil kalle det beta eller alpha har ihvertfal pressen samt fansitene fått tilgang men uten de særlig store leaks.

sett et par instanceruns hvor de har frapset hele som blizz har truet sidene med søksmål for og få fjernet.

 

Pressen/fansites har ikke fått tilgang til spillet, de ble invitert til hovedkvarteret til Blizzard, og der fikk de diverse informasjon om Cataclysm. At fansites får betakeys å dele ut er en kjent sak, og dette skjer nok når beta faktisk starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...