Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm..BA, SS, Aimed, ES, Steady, KS, Steady, Exp osv?

 

Kjører såklart buffene på peten min, meg selv og trinket når de er klare og (med en macro)

 

Lå hele tida og vaka rundt 14-1500dps. Stusselig å være nederst på dps lista som hunter. Også hadde vi en tank med 52000 hp i Utgarde Pinnacle, og en ræva druid healer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tja..skjønner ikke hvordan jeg skal ha 1000 mere i gjennomsnitt bare på å bytte om litt prioritering men..

Liker ikke å gjøre instancer alene fordi jeg kan ingen av dem, og blir bare stående som en tulling hvis vi skal påkalle mounts og fly til diverse plasser eller hva jeg skulle gjøre på dragon i Oculus.

Lenke til kommentar

Hehe, er liksom avhengig av at kompisen min snakker hele tiden i bossfights jeg ikke har vært i før. "Pass deg for spikes nå", "ikke stå der!!", "ta bort peten", "gå etter adden", "bruk stop time for faen!" osv :p

 

Sikkert bare flaks at jeg overlevde hele Oculus. 3 andre døde flere ganger, og jeg hadde den timelapse og stop time dutyen på slutten..men vi tok dragen likevel. Mens kompisen min fløy rundt og sa "fy faen den tanken har ikke mye peiling!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er en knapp for å gi de andre 100% mere damage som channeler..også er det stop time, og en vanlig nuke knapp. Den borteste er GPS men den brukte jeg aldri. Men jeg ante jo ikke hvem som skulle channele eller hvem som skulle stoppe tida, bare gjorde som han sa. Og plutselig var 2 døde men vi stoppa ikke fordet.

 

Jepp har DBM. Lurer på hva som skjer hvis jeg tar dungeon finder uten han på øret..da wiper jeg vel hele gruppa mens jeg roter rundt.

 

Er vel vanlig i pugs at ingen sier noenting i chat.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Si meg. Jeg har buffed (aner ikke unbuffed atm) 3600 spellpower. I røde sockets har jeg pure SP, i gule har jeg pure haste (hva er vitsen med +10 SP +10 Haste på de egentlig? Pris?), og i blå har jeg SP/Spi. Jeg lurte egentlig på om kanskje +10Spi/+10Haste kunne vært kjekkere i blå sockets? Jeg mister ikke mer enn 30-50 SP (tror jeg, husker ikke hvor mange blå), jeg har 3x+39SP uansett.

 

Haste er det jeg egentlig vil prioritere, da demo-locks har mye haste, men fortsatt litt lang casting time på diverse viktige spells i fighter der du må røre deg mye. Jeg har jo alltid Fel Armor oppe, og jeg har jo fortsatt spirit der, så jeg mister ikke så ekstremt mye at det gjør noe. Og med et par runs i ICC25 så er T10 sanctified, og da er jeg tilbake på det jeg hadde i SP, men med mer haste, aight? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...