FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Black arrow helt i starten av fighten når den ikke har CD. Den gir 6% dmg. Så fyrer du av explosive shot og videre de andre spellsa etter CD tid. Også Steadyshot hele veien. Endret 12. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Mhm..BA, SS, Aimed, ES, Steady, KS, Steady, Exp osv? Kjører såklart buffene på peten min, meg selv og trinket når de er klare og (med en macro) Lå hele tida og vaka rundt 14-1500dps. Stusselig å være nederst på dps lista som hunter. Også hadde vi en tank med 52000 hp i Utgarde Pinnacle, og en ræva druid healer. Endret 12. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja. Killshot er jo alltid første prio. Men Steady Shot er siste prio. Har du en anen spell klar bruker du den før. Ikke glem og bruk arcane shot. Pet buffen lar jeg peten bruke når den vil, glemmer trinkets i de fleste tilfeller. Har alltid på DHawk'en. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tja..skjønner ikke hvordan jeg skal ha 1000 mere i gjennomsnitt bare på å bytte om litt prioritering men.. Liker ikke å gjøre instancer alene fordi jeg kan ingen av dem, og blir bare stående som en tulling hvis vi skal påkalle mounts og fly til diverse plasser eller hva jeg skulle gjøre på dragon i Oculus. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Husker jeg sleit i occulus Det kommer seg vel etterhvert. Men rotation har i noen tilfeller mye og si. Merker dette godt på shaman også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hehe, er liksom avhengig av at kompisen min snakker hele tiden i bossfights jeg ikke har vært i før. "Pass deg for spikes nå", "ikke stå der!!", "ta bort peten", "gå etter adden", "bruk stop time for faen!" osv Sikkert bare flaks at jeg overlevde hele Oculus. 3 andre døde flere ganger, og jeg hadde den timelapse og stop time dutyen på slutten..men vi tok dragen likevel. Mens kompisen min fløy rundt og sa "fy faen den tanken har ikke mye peiling!" Endret 12. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Vi har alle sliti i Oculus Du skal stoppe tiden når han skriker, og fly bort når han sender ut sånne ting.. (Det er bare en gang) Også den siste knappen skal du bruke når han buffer.. Er vel nr 3? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Husker jeg blei assigna healing rollen første gangen. De fløy i forveien og klarte ikke finne de igjen. Pulla en hel haug med drager og en boss Du har DBM? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Det er en knapp for å gi de andre 100% mere damage som channeler..også er det stop time, og en vanlig nuke knapp. Den borteste er GPS men den brukte jeg aldri. Men jeg ante jo ikke hvem som skulle channele eller hvem som skulle stoppe tida, bare gjorde som han sa. Og plutselig var 2 døde men vi stoppa ikke fordet. Jepp har DBM. Lurer på hva som skjer hvis jeg tar dungeon finder uten han på øret..da wiper jeg vel hele gruppa mens jeg roter rundt. Er vel vanlig i pugs at ingen sier noenting i chat. Endret 12. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er ikke helt enig med dere, om man har setbonus fra tier10 så ville jeg puttet SS før BA i rotasjonen. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er ikke helt enig med dere, om man har setbonus fra tier10 så ville jeg puttet SS før BA i rotasjonen. Det står klart og tydelig at fyren er NYDINGA 80 i grønt gear med et par blå items... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Dinget nettop 450 i Ench. Skal jeg kjøpe alle de blåe rescipiesene hos shard traineren? Regner med det ikke er noen som har bruk for de grønne. Takk! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er ikke helt enig med dere, om man har setbonus fra tier10 så ville jeg puttet SS før BA i rotasjonen. Det står klart og tydelig at fyren er NYDINGA 80 i grønt gear med et par blå items... Har ikke lest det, men det skjønte vel ikke du ut ifra det jeg skrev. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Si meg. Jeg har buffed (aner ikke unbuffed atm) 3600 spellpower. I røde sockets har jeg pure SP, i gule har jeg pure haste (hva er vitsen med +10 SP +10 Haste på de egentlig? Pris?), og i blå har jeg SP/Spi. Jeg lurte egentlig på om kanskje +10Spi/+10Haste kunne vært kjekkere i blå sockets? Jeg mister ikke mer enn 30-50 SP (tror jeg, husker ikke hvor mange blå), jeg har 3x+39SP uansett. Haste er det jeg egentlig vil prioritere, da demo-locks har mye haste, men fortsatt litt lang casting time på diverse viktige spells i fighter der du må røre deg mye. Jeg har jo alltid Fel Armor oppe, og jeg har jo fortsatt spirit der, så jeg mister ikke så ekstremt mye at det gjør noe. Og med et par runs i ICC25 så er T10 sanctified, og da er jeg tilbake på det jeg hadde i SP, men med mer haste, aight? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ikke glem og bruk arcane shot. ALDRI bruk Arcane Shot som Survival. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 1-450 engineering, jevees alle de PvP orienterte Engi enchantsa, porteble mailbox, 24 timer og 4000g fattigere. Travel dag i Azeroth. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg står klar til å levere inn Bloodsail Admiral questet, men vil vente til det er noen online i guildet som kan si GZ. Kjedelig å farme i 6 timer uten å få noe oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg står klar til å levere inn Bloodsail Admiral questet, men vil vente til det er noen online i guildet som kan si GZ. Kjedelig å farme i 6 timer uten å få noe oppmerksomhet. Gjør insanse in the membrane Achievementen så skal jeg faen med lage en char på serveren din bare for å si gz. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg står klar til å levere inn Bloodsail Admiral questet, men vil vente til det er noen online i guildet som kan si GZ. Kjedelig å farme i 6 timer uten å få noe oppmerksomhet. Haha, helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå