Griznah Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei! Kjapt spørsmål; hvis jeg oppgraderer til burning crusade (har Lich King nå), må jeg betale dobbelt, eller blir månedsbeløpet det samme? Månedsbeløpet er det samme, og jeg har alle 3! Takk for svar! Man må vel ha Burning crusade før man har Wrath of the Lich king uansett ? Sikker på at du ikke har alt du trenger allerede? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Shaman healers skal vel ha noe rundt 1k haste? Etterhvert, men man får ikke det før man får litt gear fra min. ICC10. Sant nok, men tror cappen er rundt 1k. Uhm..nei. Man er ikke cappet før laaaangt over 1k. Selv med alle nifty haste bonuser shamans har er man langt unna cap på Chain Heal med 1000 hasterating. Chain Heal har en base cast time på 2.5s Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei! Kjapt spørsmål; hvis jeg oppgraderer til burning crusade (har Lich King nå), må jeg betale dobbelt, eller blir månedsbeløpet det samme? Du kan ikke ha WOTLK uten TBC, så om du har WOTLK innstallert og fungerende har du allerede kjøpt det. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ser likevel mange shamaner som stacker SP istedenfor Haste,syns selv det er litt waste menmen. Går for haste og crit jeg Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 hmm, fikk sykt mange achivements i ulduar i går <3 ironbound proto drake. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei! Kjapt spørsmål; hvis jeg oppgraderer til burning crusade (har Lich King nå), må jeg betale dobbelt, eller blir månedsbeløpet det samme? Du kan ikke ha WOTLK uten TBC, så om du har WOTLK innstallert og fungerende har du allerede kjøpt det. Jeg har ikke burning crusade; jeg får ikke laget Draenei eller Blood Elf. Eller er det andre grunner til at dette ikke går? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg har ikke burning crusade; jeg får ikke laget Draenei eller Blood Elf. Eller er det andre grunner til at dette ikke går? Sikker på at du har Wrath of the Lich King da? Du får ikke utnyttet lich king content uten burning crusade. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg har ikke burning crusade; jeg får ikke laget Draenei eller Blood Elf. Eller er det andre grunner til at dette ikke går? Sikker på at du har Wrath of the Lich King da? Du får ikke utnyttet lich king content uten burning crusade. Det er i allefall den "logoen" som kommer når jeg åpner WoW og skal spille. Mener å huske at da jeg skulle oppgradere da jeg var ferdig med 10-day-trial at jeg kunne velge mellom lich king og burning crusade. Var i grunnen helt tilfeldig at det blei lich king. Når jeg prøver å lage enten Draenei eller Blood Elf får jeg bare beskjed om at jeg må ha burning crusade for å kunne gjøre dette. Endret 12. juni 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da har du tydeligvis ikke TBC, siden de to rasene kom der. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da har du tydeligvis ikke TBC, siden de to rasene kom der. Jeg får laste ned å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hoho, jeg ble dratt inn i noen instancer av en kompis isted. Klarte ikke komme over 1500dps med min 80 huntard. Jesus kristiansen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 hvordan klarte du ikke det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg har for dårlig gear. Bare quest reward gear. Nesten bare greens og et par blues. Har ikke gått en eneste instance fra 0-80. Endret 12. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 liker at bg premade faktisk er rask lvling nå i battlegroupen her som har instant eye for 70-79 ligger jeg på 800k exp timen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvem server/battlegroup spiller du på? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Du kan sjekke meg her: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Bithunt Som sagt, jeg suger hardt på gear. Poppa det jeg hadde av AOE'r og sånt. Men det ble bare ikke mere enn rundt 1500. Får faktisk ikke lov til å stille meg i heroics-queue i dungeon finder. Også ble vi selvsagt putta inn i The Oculus, en av de værste instancene. Men jeg overlevde på mystisk vis, ante ikke hva jeg holdt på med men hadde kompisen min på øret som ropte "MOUNT OPP NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!" "IKKE STÅ DEEEEER!" , "TRYKK 3!! KAST STOP TIME NÅÅÅ!" Endret 12. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mhm,men du merker det best på at du ikke får inn no gull på den måten sånn som du ville ha gjort fra quest Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Du kan sjekke meg her: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Bithunt Som sagt, jeg suger hardt på gear. Poppa det jeg hadde av AOE'r og sånt. Men det ble bare ikke mere enn rundt 1500. Får faktisk ikke lov til å stille meg i heroics-queue i dungeon finder. Hva har du som rotation? Selv holdt jeg 2,5k dps etter jeg hadde dinga 80 med survival Endret 12. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Rotation er vel litt forvirret. Bare fyrer av det som ikke har cooldown. Start med serpent sting, aimed shot, explosive shot, black arrow, så steady shot og kill shot og exp shot når den kommer opp. Endret 12. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 har en 160k gull liggende på bankern så akkurat det savnet merker ikke jeg så mye til, liker heller den raskere lvlingen startet på eye premade i dag som 70 istedenfor questing for og se hvor bra expen er, ligger på 780-800k timen og snart 74 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå