Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Kjapt spørsmål; hvis jeg oppgraderer til burning crusade (har Lich King nå), må jeg betale dobbelt, eller blir månedsbeløpet det samme?

 

 

Månedsbeløpet er det samme, og jeg har alle 3!

 

Takk for svar! :)

Man må vel ha Burning crusade før man har Wrath of the Lich king uansett ? Sikker på at du ikke har alt du trenger allerede?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shaman healers skal vel ha noe rundt 1k haste? :p

Etterhvert, men man får ikke det før man får litt gear fra min. ICC10.

Sant nok, men tror cappen er rundt 1k. :wee:

Uhm..nei. Man er ikke cappet før laaaangt over 1k. Selv med alle nifty haste bonuser shamans har er man langt unna cap på Chain Heal med 1000 hasterating. Chain Heal har en base cast time på 2.5s

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Kjapt spørsmål; hvis jeg oppgraderer til burning crusade (har Lich King nå), må jeg betale dobbelt, eller blir månedsbeløpet det samme?

 

Du kan ikke ha WOTLK uten TBC, så om du har WOTLK innstallert og fungerende har du allerede kjøpt det.

 

Jeg har ikke burning crusade; jeg får ikke laget Draenei eller Blood Elf. Eller er det andre grunner til at dette ikke går? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke burning crusade; jeg får ikke laget Draenei eller Blood Elf. Eller er det andre grunner til at dette ikke går? :hmm:

 

Sikker på at du har Wrath of the Lich King da?

Du får ikke utnyttet lich king content uten burning crusade.

 

Det er i allefall den "logoen" som kommer når jeg åpner WoW og skal spille. Mener å huske at da jeg skulle oppgradere da jeg var ferdig med 10-day-trial at jeg kunne velge mellom lich king og burning crusade. Var i grunnen helt tilfeldig at det blei lich king.

 

Når jeg prøver å lage enten Draenei eller Blood Elf får jeg bare beskjed om at jeg må ha burning crusade for å kunne gjøre dette.

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Du kan sjekke meg her:

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Bithunt

 

Som sagt, jeg suger hardt på gear. Poppa det jeg hadde av AOE'r og sånt. Men det ble bare ikke mere enn rundt 1500. Får faktisk ikke lov til å stille meg i heroics-queue i dungeon finder. :thumbup:

 

Også ble vi selvsagt putta inn i The Oculus, en av de værste instancene. Men jeg overlevde på mystisk vis, ante ikke hva jeg holdt på med men hadde kompisen min på øret som ropte "MOUNT OPP NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!" "IKKE STÅ DEEEEER!" , "TRYKK 3!! KAST STOP TIME NÅÅÅ!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du kan sjekke meg her:

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Bithunt

 

Som sagt, jeg suger hardt på gear. Poppa det jeg hadde av AOE'r og sånt. Men det ble bare ikke mere enn rundt 1500. Får faktisk ikke lov til å stille meg i heroics-queue i dungeon finder. :thumbup:

 

Hva har du som rotation? Selv holdt jeg 2,5k dps etter jeg hadde dinga 80 med survival

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...