Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye hit rating trenger en DW Frost DK på lvl 80 for å være hard-capped?

 

Er level 75 nå og har 237 hit rating som gir 10.42%.

 

De vanlige 8% som de fleste melee skal ha, men siden du speccer 3% på dual wield talentet så trenger du kun 5, 4% som draenei :p

 

Hard cap vet jeg faktisk ikke, men det er da ingen som går for hard cap? :p

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Hvor mye hit rating trenger en DW Frost DK på lvl 80 for å være hard-capped?

 

Er level 75 nå og har 237 hit rating som gir 10.42%.

 

De vanlige 8% som de fleste melee skal ha, men siden du speccer 3% på dual wield talentet så trenger du kun 5, 4% som draenei :p

 

Hard cap vet jeg faktisk ikke, men det er da ingen som går for hard cap? :p

 

8% er ved bruk av ett våpen noe som tilsier 260-270ish hit rating. Er selv godt over hardcap på paladin med 370ish hit rating.

 

Ved bruk av to våpen er cap noe høyere. rundt 20% tror jeg?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Jaja, da får både jeg og EJ fortsette og feile da.

 

Hit

32.8 rating gives you 1% hit, therefore you will require 263 hit rating (164 with Nerves of Cold Steel) or 8%, to be hit capped on special attacks. This means, contrary to what some might think DW builds actually require less hit to cap their special attacks than our two handed brothers. Special attacks include: Blood Strike, Plague Strike, Frost strike, Obliterate. (and others that we don't care about as DW)

 

 

Samme gjelder vel fury warriors?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Silvermoon&cn=Enk

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Jaja, da får både jeg og EJ fortsette og feile da.

 

Hit

32.8 rating gives you 1% hit, therefore you will require 263 hit rating (164 with Nerves of Cold Steel) or 8%, to be hit capped on special attacks. This means, contrary to what some might think DW builds actually require less hit to cap their special attacks than our two handed brothers. Special attacks include: Blood Strike, Plague Strike, Frost strike, Obliterate. (and others that we don't care about as DW)

 

 

Samme gjelder vel fury warriors?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Silvermoon&cn=Enk

Nå snakket jeg og de andre om hvite angrep, auto attacks.

Lenke til kommentar

Har et spm. Med dk tanken min (62) lvler jeg i outland, men det er så jæææævlig kjedelig! Går jeg glipp av evig mye gear helt til lvl 68 når jeg stikker til Northerend?

 

har ikke heirloom net, kun two maces :) takk for svar!

 

Beklager dette spm. kom ut feil! Mente om jeg vil gå glipp av mye gear om jeg kun kjører instances* fra 62 - 68 ? :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har et spm. Med dk tanken min (62) lvler jeg i outland, men det er så jæææævlig kjedelig! Går jeg glipp av evig mye gear helt til lvl 68 når jeg stikker til Northerend?

 

har ikke heirloom net, kun two maces :) takk for svar!

 

Beklager dette spm. kom ut feil! Mente om jeg vil gå glipp av mye gear om jeg kun kjører instances* fra 62 - 68 ? :thumbup:

 

Nei, Du vil plukke opp bedre gear i instancer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...