Foxboron Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Rævva dps du har, om du ikke klarer å overagro en undergeara tank Uh.. hva har dps med saken å gjøre? Hvis tanken er god klarer han å holde aggro selv om han er undergeara. Javel, hvis du tror det så. Da har du vel ikke nok dps til å erfare det, du merker forskjell på threaten til en godt geara tank og dårlig geara tank. Tror heller du er en av de som synes det er kjempegøy å skylde på tanken. Gearet gir ikke threat (bortsett fra ekstra damage da), tanken gjør. Na, mr.pr0, hva som gir threat da? sist gang jeg sjekka så trenger du dmg for å gjøre threat. i prinsippe mer dmg = mer threat. legg på evt spell som maksimerer threat du får. men i bunn og grunn er dmg årsaken til threat. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei! Noe mulighet for å få Chatboxen smalere? har installert Chatter, men ser ikke noe mulighet for å gjøre dette! ideer? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hele chatframen eller inputboksen?? hvor liten vil du ha den egentlig? Er det flere som merker problemer med MMO-Champion? Får opp "502 bad Gateway" :/ Ser ut som siden er nede, ja. MMO-Champion We're not really down because of vBulletin, it looks like our servers are having a lot of problems as well and ... well, you can't really blame people for not reacting when it's 04:00AM. The site will be back online in an hour or two most likely. Hei! Noe mulighet for å få Chatboxen smalere? har installert Chatter, men ser ikke noe mulighet for å gjøre dette! ideer? Endret 12. juni 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ang. Overaggro.Jeg kan ikke gi full DPS i raids med mindre tanken får Misdirects. Det er komplett umulig for meg å fyre løs alt jeg har. Og tankene har bedre gear enn meg. Det er fordi at threat fra dps scaler på et helt annet nivå enn til tanks.Har jeg sagt noe annet? Nei, men du sa "tankene har bedre gear enn meg". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Na, mr.pr0, hva som gir threat da? Damage og aggro-givende spells. Hva ellers? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Under aggro givende spells ligger healing casts. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Na, mr.pr0, hva som gir threat da? Damage og aggro-givende spells. Hva ellers? Hva som gir mer damage? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Altså, hvis man er godt gearet hjelper ikke det om man står og hamrer på kun én mob uansett hvor mye damage man gjør. At man gjør så mye dps at tanken mister aggro er ikke noe å skryte av, slik som LegitSuperstar gjør. Man suger ikke om man ikke overaggroer tanker, tankene er gode. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er keen på og ha den kanskje 5-6 cm i bredde Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tank 1 er noob geared, Tank 2 er pro geared, ok... de er like god, de gjør akkurat samme, hvem tror du holder aggroen av de 2 hvis de hamrer på samme mob? Selvsagt gir god geared tank mer aggro, de har stats som HIT og Expertise som gjør de ikke misser så mye som noob geared tank, så gear har enn del å si. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg sier deg ikke i mot, dog gjør det deg ikke pro om du overaggroer tanks og det betyr ikke at du har lav dps om du ikke overaggroer tanks. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har ikke sagt noe om det heller. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nei, men det gjorde LegitSuperstar, som startet diskusjonen. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har et spm. Med dk tanken min (62) lvler jeg i outland, men det er så jæææævlig kjedelig! Går jeg glipp av evig mye gear helt til lvl 68 når jeg stikker til Northerend? har ikke heirloom net, kun two maces takk for svar! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har et spm. Med dk tanken min (62) lvler jeg i outland, men det er så jæææævlig kjedelig! Går jeg glipp av evig mye gear helt til lvl 68 når jeg stikker til Northerend? har ikke heirloom net, kun two maces takk for svar! Du har ikke noe å gjøre i Northerend før 68. Du vil aggroe alt og alle og slite med å drepe ting fordi du bare misser og blir parrya og dodga. Hopp til annen sone i Outland, noen av de er da gankse nice. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 hvor mye haste det nødvendig for det shaman healer i ICC10? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 hvor mye haste det nødvendig for det shaman healer i ICC10? Med 20% buff så gjelder vel ingen ting lenger. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 goodie. har 500 haste, 500 mp/5 og 2700hpower self buffed Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Shaman healers skal vel ha noe rundt 1k haste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå