Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Rævva dps du har, om du ikke klarer å overagro en undergeara tank

 

Uh.. hva har dps med saken å gjøre? Hvis tanken er god klarer han å holde aggro selv om han er undergeara.

 

Javel, hvis du tror det så.

Da har du vel ikke nok dps til å erfare det, du merker forskjell på threaten til en godt geara tank og dårlig geara tank.

 

Tror heller du er en av de som synes det er kjempegøy å skylde på tanken. Gearet gir ikke threat (bortsett fra ekstra damage da), tanken gjør.

 

Na, mr.pr0, hva som gir threat da?

 

sist gang jeg sjekka så trenger du dmg for å gjøre threat. i prinsippe mer dmg = mer threat. legg på evt spell som maksimerer threat du får. men i bunn og grunn er dmg årsaken til threat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele chatframen eller inputboksen?? hvor liten vil du ha den egentlig?

 

Er det flere som merker problemer med MMO-Champion?

 

Får opp "502 bad Gateway" :/

 

 

Ser ut som siden er nede, ja.

 

MMO-Champion We're not really down because of vBulletin, it looks like our servers are having a lot of problems as well and ... well, you can't really blame people for not reacting when it's 04:00AM. The site will be back online in an hour or two most likely.

 

Hei! Noe mulighet for å få Chatboxen smalere? har installert Chatter, men ser ikke noe mulighet for å gjøre dette! ideer?

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
Ang. Overaggro.

Jeg kan ikke gi full DPS i raids med mindre tanken får Misdirects. Det er komplett umulig for meg å fyre løs alt jeg har. Og tankene har bedre gear enn meg.

Det er fordi at threat fra dps scaler på et helt annet nivå enn til tanks.
Har jeg sagt noe annet? :p

 

Nei, men du sa "tankene har bedre gear enn meg".

Lenke til kommentar

Altså, hvis man er godt gearet hjelper ikke det om man står og hamrer på kun én mob uansett hvor mye damage man gjør. At man gjør så mye dps at tanken mister aggro er ikke noe å skryte av, slik som LegitSuperstar gjør. Man suger ikke om man ikke overaggroer tanker, tankene er gode.

Lenke til kommentar

Tank 1 er noob geared, Tank 2 er pro geared, ok... de er like god, de gjør akkurat samme, hvem tror du holder aggroen av de 2 hvis de hamrer på samme mob?

 

Selvsagt gir god geared tank mer aggro, de har stats som HIT og Expertise som gjør de ikke misser så mye som noob geared tank, så gear har enn del å si.

Lenke til kommentar

Har et spm. Med dk tanken min (62) lvler jeg i outland, men det er så jæææævlig kjedelig! Går jeg glipp av evig mye gear helt til lvl 68 når jeg stikker til Northerend?

 

har ikke heirloom net, kun two maces :) takk for svar!

Du har ikke noe å gjøre i Northerend før 68. Du vil aggroe alt og alle og slite med å drepe ting fordi du bare misser og blir parrya og dodga. Hopp til annen sone i Outland, noen av de er da gankse nice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...