Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Høy! Hvor bør jeg stikke da? 41 shaman... Tenkte litt på Tanaris, men jeg er vel litt liten der er jeg ikke?

Lenke til kommentar
Når/hvor kan jeg lære å smelte dark iron ore?

6442484[/snapback]

Får å kunne smelte dark iron må du du 230 skills i mining.

Først må du mine / kjøpe: 20 gold bars, 10 Truesilver Bars og 2 eller 4 (husker ikke) Star ruby.

Så drar du til BRD. Og i rommet med de 7 feite dvergene er det to du kan snakke med. Den du skal snakke med er til høyre når du kommer inn døren. Snakk med han og det kommer en dingsebombs ( >.< ) ved siden av han. klikk på den. Lever inn tingene, du kan nå smelte Dark Iron Bars.

For å smelte må du inn til the black forge. Den er ved inngangen til MC. Dersom du er lvl 60 kan du komme deg inn dit på under 20min med to personer. Ihvertfall dersom du er warrior og druid. Dunno hvilke andre kombinasjoner som virker.

Lenke til kommentar

Du kan komme deg dit ved å bare drepe èn fire elemental, hvis du har nøkkelen eller høy lockpick skillzzz.

Bare løpe som om det var et vanlig emperor-run, hopp ut gjennom vinduet og løp til Incenduis. Der hopper du ned i lavaen og beveger deg langs veggen, mot stedet. Under lavaen, kan ikke se den, er mobben.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Pusler med magen min nå, har respeccet til fire og koser meg glugg i hel. Snublet over Flaming band (dropper fra Pyroguard Emberseer), og lurer på om det går an å ha to av denne. Joda, den er unique, men finnes med forskjellige stats, "of the eagle/owl/whale/spi/int/concentration".

Kan man da ha en "of the eagle" og en "of intellect"?

Lenke til kommentar
Pusler med magen min nå, har respeccet til fire og koser meg glugg i hel. Snublet over Flaming band (dropper fra Pyroguard Emberseer), og lurer på om det går an å ha to av denne. Joda, den er unique, men finnes med forskjellige stats, "of the eagle/owl/whale/spi/int/concentration".

Kan man da ha en "of the eagle" og en "of intellect"?

6444048[/snapback]

magen din er 32+?

Lurer på det samme, men med ringen fra uldaman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...