Fruktkake Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Helt enig der, flott at jeg ikke er den eneste Husker å løpe rundt i Westfall og selge sharpening stones... *mimre* Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er også enig i den. Xp står jo for experience, som står for erfaring. AH er jo en god erfaring innen spillet, mener jeg. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Noen som vet om en bra plass å grinde for en lvl 50 shadow priest? Driter i hvor mye det er å tjene på det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Spøkelser eller satyrer i Azshara, så hoppe over til spøkelser rundt innsjøen i Winterspring rundt 53-54 (plukk gjerne med et par +shadowresistance-ringer og en Eidolon talisman, og bruk shadow protection-buffen). Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) nå som jeg har fått meg nice mount har jeg også fiksa meg noe løpegear, får man noe annet enn enchant på gloves, mithril spurs på sko og carrot on a stick? Endret 5. juli 2006 av Sink Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Nope, det er alt som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Noen som vet om en bra plass å grinde for en lvl 50 shadow priest? Driter i hvor mye det er å tjene på det. 6440178[/snapback] Likte Sorrow Hill veldig godt da jeg grindet med warrioren min. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Høy! Hvor bør jeg stikke da? 41 shaman... Tenkte litt på Tanaris, men jeg er vel litt liten der er jeg ikke? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 For grinding syns jeg kentaurene utenfor Maraudon var glimrende. WF, lightning shield og rank1 earthshock på casterne. Av og til kommer det noen ally-mongoer ridende forbi, men ghostwolf + /dance holder for å distrahere de enkle hjernene deres. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 finnes det noen elementals på level 22-25? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, søk på "elemental" på thott. Gå ned på siden til du finner NPCs. Så sorterer du etter lvl. Alle du får opp er ikke elementals. Men som oftest ser man på navnet om de er. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Når/hvor kan jeg lære å smelte dark iron ore? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Når/hvor kan jeg lære å smelte dark iron ore? 6442484[/snapback] Når? Når som helst . Hvor? I BRD. Utenfor selve MC-inngangen, altså den grønne slimgreia. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 du kan komme deg til smelteområdet uten så mye styr, må vel drepe 2-3 mobs. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 noen som kan enchante mine økser på silvermoon eller? og hvilken plass er god å FARME for en lvl 32 hunter?`jeg har vært over Booty Bay en stund. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Når/hvor kan jeg lære å smelte dark iron ore? 6442484[/snapback] Får å kunne smelte dark iron må du du 230 skills i mining. Først må du mine / kjøpe: 20 gold bars, 10 Truesilver Bars og 2 eller 4 (husker ikke) Star ruby. Så drar du til BRD. Og i rommet med de 7 feite dvergene er det to du kan snakke med. Den du skal snakke med er til høyre når du kommer inn døren. Snakk med han og det kommer en dingsebombs ( >.< ) ved siden av han. klikk på den. Lever inn tingene, du kan nå smelte Dark Iron Bars. For å smelte må du inn til the black forge. Den er ved inngangen til MC. Dersom du er lvl 60 kan du komme deg inn dit på under 20min med to personer. Ihvertfall dersom du er warrior og druid. Dunno hvilke andre kombinasjoner som virker. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Du kan komme deg dit ved å bare drepe èn fire elemental, hvis du har nøkkelen eller høy lockpick skillzzz. Bare løpe som om det var et vanlig emperor-run, hopp ut gjennom vinduet og løp til Incenduis. Der hopper du ned i lavaen og beveger deg langs veggen, mot stedet. Under lavaen, kan ikke se den, er mobben. Endret 6. juli 2006 av Jonas Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Pusler med magen min nå, har respeccet til fire og koser meg glugg i hel. Snublet over Flaming band (dropper fra Pyroguard Emberseer), og lurer på om det går an å ha to av denne. Joda, den er unique, men finnes med forskjellige stats, "of the eagle/owl/whale/spi/int/concentration". Kan man da ha en "of the eagle" og en "of intellect"? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Pusler med magen min nå, har respeccet til fire og koser meg glugg i hel. Snublet over Flaming band (dropper fra Pyroguard Emberseer), og lurer på om det går an å ha to av denne. Joda, den er unique, men finnes med forskjellige stats, "of the eagle/owl/whale/spi/int/concentration". Kan man da ha en "of the eagle" og en "of intellect"? 6444048[/snapback] magen din er 32+? Lurer på det samme, men med ringen fra uldaman. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det var her denne tråden hadde havnet ja viste ikke det før nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå