Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gleder meg til neste uke. Da vil jeg endelig utforske mer av ICC 10.

Har vel bare tatt 5-6 bosser fra før av så skal bli spennende å se flere av de =)

Vil forhåpentligvis bli litt mer spilling med magen min da, ellers så har jeg jo alltid druiden min som jeg holder på å geare opp :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

satser på at jeg kommer med i icc10 gruppa til guilden nå :S

var med fra starten (første raid), og har aldri ragequita raids etc.

På onsdag var jeg på andreplass på dps lista i 25 man run, men ble i går dumpet for tredje 10man på rad. skulle vært med i andregruppa tho, men manglet en tank :(.

"heldigvis" måtte 2 folk stikke og jeg kom inn etter 5 bosser (10 forst lost + weekly q?).

Så "vinner" jeg healing done på alle tre attempts på blood princes (tok på tredje forsøk), med os, mongo trinkets, 180 hit raiting, ikke noe tier parts. Så ble raidet called.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med at man kan tenke at man er så my bedre en andre innimellom , men jeg ville ikke sakt det høyt.

Det skjer i alle raid at man ser en debuff på en spiller, så tenker man flytt deg , det går 5 sec flytter seg ikke så må man si på TS , du med x på hode, flytt deg.

På lk fighten ser man en hvit skinnende orb komme mot deg og magen ser den ikke og som holypala må man drepe den før den når oss, det er ikke gøy å spille med folk som er så borte.

Og dps-meter-whores som ikke vil cc på noe vis pga de vil være top dps, så ender raidet med å ta mye skade på for eks aoe-spell fra boss.

Casters står i gift på gulver pga de skulle bare fullføre spellen så hopper de ut med 12% hp eller maser om battleres.

Det blir deilig i cata hvor 10man har samme loot, da kan man rett og slett kicke de som bare sover så kan de lage sin egen retard gruppe.

Lenke til kommentar

Ja, den er avslått fra før av.. Han var en sutreunge uansett, og jeg og en annen døde 3 ganger, fordi healeren syns det var gøy å se oss dø.. Geez.

"OMG pet on passive it is pulling omg lolz"

Hater sånne folk som bruker pets som unnskyldning fordi de suger til å tanke.

Lenke til kommentar
selv om det ikke var min feil.

Merk at selv om det ikke er din feil så skal alle holde seg under agroen som tanken har.

Om han går afk skal folk stoppe, om han tanker i cloth og er naken så skal man slå med staven/unarmed.

Noen trur at de har rå dps om de overagroer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
selv om det ikke var min feil.

Merk at selv om det ikke er din feil så skal alle holde seg under agroen som tanken har.

Om han går afk skal folk stoppe, om han tanker i cloth og er naken så skal man slå med staven/unarmed.

Noen trur at de har rå dps om de overagroer.

Pøh! Om dps må stoppe gjør ikke tanken jobben sin.

Lenke til kommentar

På Feral Druiden min har jeg laget en tank-macro som bruker alle angrepene mine til å holde threat.

Jeg trykker bare på den når jeg tar bossfights, samt sitter og ser på noe annet imens, som litt manga.

I heroics derimot, kjører jeg fullt DPS-gear, og flyr igjennom alt med swipe/maul-spam. Nam!

hvordan shift forms knapper har du? mine er bugget. 

*Bruker en cat for macro, denne funker. 1. click cat for, 2. click prowl

*Brear for macro funker ikke. vil at den skal få meg i bear form samme hvilken for jeg er og charge vist jeg klikker flere ganger.  no kan jeg ikke bruke denne macroen vist charge er på CD eller target er for langt unna

* travel form macro: Travel form vist på land, sealion form vist i vann, flying form vist jeg er i luften (f.eks jeg blir fugl vist jeg trykker på denne macroen menst jeg hopper) Dette funker ikke, alt funker utenom flight form. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...