Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

@Whiteshift: Spilte med en rogue som er crazy god, så skal ikke ta æren for at vi kom dit vi kom. Men som sagt, jeg kortslutter! Prøvde å spille med alt druiden min i arena også. Boomkin/rogue og resto/dk. Kom aldri over 1500. Skal sies at vi ikke hadde optimalt gear. (og ps, resto/x er jævlig kjedelig!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har liksom ingen å spele med heller som tør å ta sjansen på "a loose cannon" ^^

 

Men uansett, å reise i arena komplett blotta for brukbart pvp gear (har vel noke random crap pvp gear i banken) e vel en sjølskreven dødsdom i arena som doomkin. Må vel sikkert bikke 1k resi for å kunne holde meg i live i meir en 2 gcd's.

 

E vel straffa for å velge en klasse det ikkje er lett å herje med i pvp. Og joda, det går sikkert flott an, det er berre litt verre enn andre "enklare" pvp classes.

(Å skylde på class måtte jo komme, eg hadde pina sugd like hardt som rogue, dk, pala, og whatnot =P )

Lenke til kommentar

Taunt er et talent såvidt jeg vet :x

 

EDIT: Taunt is a level 30 pet ability that allows the hunter's pet to taunt a target.

Jeg ble bedt om å slå det av, men jeg har det jo fader ikke..

Kanskje det er dette du mener? ability_physical_taunt.jpg Growl, som det heter er også en taunt ability for hunter pets. Du finner den i pettets spellbook, og slår den av ved å klikke på den.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Forresten, jeg liker dårlige grupper. De utfordrer mine evner som tank, og gjør at jeg engasjerer meg langt mer enn hos vanlige clean kills.

 

What! Det må vel være begrenset hvor begeistret du er for dårlige grupper? Jeg hadde bare blitt irritert av å måtte taunte mobs av en rtard som drar aggro på alt. Kan ikke helt se hvordan det kan engasjere noen, og endra mindre hvordan det utfordrer deg som tank.

 

Vi er vel forskjellige : O

 

Err, enig med Nazrm here bortsett fra i dårlige grupper har de ikke sjans til å dra aggro. :p

 

Jeg anser grupper som dårlig (siden jeg tanker stortsett) der det er DPS under 2k og jeg som tank gjør 50% av damage done, healer som ikke healer meg før jeg er nesten dau, folk som bruker downranked spells osv. Så har man jo også de som ikke gemmer og enchanter gear. Ikke at det er så fryktelig nøye i en heroic... prinsipp sak imo.

 

Edit: hmm, lurer på hvordan jeg fant denne posten bak i tid -.-

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Jeg anser grupper som dårlig (siden jeg tanker stortsett) der det er DPS under 2k og jeg som tank gjør 50% av damage done, healer som ikke healer meg før jeg er nesten dau, folk som bruker downranked spells osv. Så har man jo også de som ikke gemmer og enchanter gear. Ikke at det er så fryktelig nøye i en heroic... prinsipp sak imo.
Høhø. Som nevnt, når jeg spiller Feral Druid, har jeg en konstant minimum av 50% damage done i enhver Heroic overall damage. Betyr det at alle gruppene mine suger? :p
Lenke til kommentar

Høhø. Som nevnt, når jeg spiller Feral Druid, har jeg en konstant minimum av 50% damage done i enhver Heroic overall damage. Betyr det at alle gruppene mine suger? :p

Nei, det betyr at du suger så mye at de må holde tilbake på DPSen for å glede deg! :tease:

Lenke til kommentar

Ja, den er avslått fra før av.. Han var en sutreunge uansett, og jeg og en annen døde 3 ganger, fordi healeren syns det var gøy å se oss dø.. Geez.

 

Sadistiske healere <3

 

Mainen min er en tauren druide. Hvor mye bonus healing bør jeg ha i Tree før jeg prøver meg på å heale heroics?

Lenke til kommentar

Sadistiske healere <3

 

Mainen min er en tauren druide. Hvor mye bonus healing bør jeg ha i Tree før jeg prøver meg på å heale heroics?

Hvis du har alt det blå gearet fra quests så burde det være nok til å heale HCs, kan hende du trenger noen drikke pauser dog. Men får du en godt gearet tank trengs det vel bare en rejuv og regrowth innimellom

Lenke til kommentar

WoW er så lett, tar LK10heroic uten å ha vaert paa LK fighten foer.

 

 

 

Carried.

 

Pvp i wow er vel ikke noe vanskeligere enn i andre spill..

 

Jo faktisk, sidan det er såpass mange som speler det, og så mange teams, vil det vera fleire gode teams i dei høge brackets.

Meir folk gir alltid høgare nivå

Hvor mange spiller arena i wow? Og da mener jeg de som spiller på de øverste nivåene.

Lenke til kommentar

Forresten, jeg liker dårlige grupper. De utfordrer mine evner som tank, og gjør at jeg engasjerer meg langt mer enn hos vanlige clean kills.

 

What! Det må vel være begrenset hvor begeistret du er for dårlige grupper? Jeg hadde bare blitt irritert av å måtte taunte mobs av en rtard som drar aggro på alt. Kan ikke helt se hvordan det kan engasjere noen, og endra mindre hvordan det utfordrer deg som tank.

 

Vi er vel forskjellige : O

 

Err, enig med Nazrm here bortsett fra i dårlige grupper har de ikke sjans til å dra aggro. :p

 

Jeg anser grupper som dårlig (siden jeg tanker stortsett) der det er DPS under 2k og jeg som tank gjør 50% av damage done, healer som ikke healer meg før jeg er nesten dau, folk som bruker downranked spells osv. Så har man jo også de som ikke gemmer og enchanter gear. Ikke at det er så fryktelig nøye i en heroic... prinsipp sak imo.

 

Edit: hmm, lurer på hvordan jeg fant denne posten bak i tid -.-

 

 

 

moro å må spamheale i stedet for å bare loffe etter og gjøre sucky dps.... :p

 

men ja ræva dps er mongo, hadde en palla med 900 dps og en hunter med 600 dps. jeg som dk tank med godt under 5 k gs tok over dobbelt så mye som dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...