Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Levlet en DK til 71 før jeg gikk møkk lei. Alt var så ensformig, man hadde fire forskjellige knapper å spamme og alle hatet deg som tank.

Og så rollet du hunter? :p

 

Hunteren var i 36 da jeg tok den opp igjen etter DK, og det var sinnsykt mye gøyere å spille en skikkelig klasse :) Etter at jeg begynte på hunteren har jeg vært innom DK-en én gang, og det var for å sjekke hvor faceroll det egentlig var (nevnte hendelsen litt tidligere i tråden).

Lenke til kommentar

 

TaigaH: WoW er så lett? Går ut i fra at du har downet LK HC isåfall?

Om jeg ikke måtte stole på 24 andre spillere, så hadde jeg gjort det allerede. Men jeg har sett alt fighten har å by på, sååå.

 

Men virkelig, hva er det som er så vanskelig?

Lenke til kommentar

 

TaigaH: WoW er så lett? Går ut i fra at du har downet LK HC isåfall?

Om jeg ikke måtte stole på 24 andre spillere, så hadde jeg gjort det allerede. Men jeg har sett alt fighten har å by på, sååå.

 

Men virkelig, hva er det som er så vanskelig?

 

Hva med å spørre de 24 andre hva som er vanskelig?

Lenke til kommentar

Hvem har sagt noe om andre spill? Hvis man synes man er for "pro" for et spill der absolutt alle andre "suger" er det så lett at man holder seg unna spillet, og lar være å oppføre seg som en stor forbanna drittsekk på et forum der folk faktisk prøver å diskutere et spill i fred uten at noen jævla wannabe-elitister kommer og må forklare hvordan de hadde downet LK HC hvis det ikke var for at absolutt alle andre var så dårlig.

 

Fantastisk setning.

Endret av Pokey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

PÅ meg virker det som om folk ikke liker at noen kaller WoW for "lett". Men alle kan være enige at pve er rimelig lett(nei, jeg sier ikke at LK25hc er lett, men generelt sett er pve lett), men å dra frem pvp som et glanseksempel for at wow er vanskelig blir for meg litt rart, da det ikke er vanskeligere enn motstanderen, som sannsynligvis er like vanskelig som i alle andre spill.

Lenke til kommentar

WoW er så lett, tar LK10heroic uten å ha vaert paa LK fighten foer.

 

[20:41:18] You have earned the title 'Nzrm, Bane of the Fallen King'.

[20:41:19] You have earned the title 'Nzrm the Kingslayer'.

[20:41:19] [Nzrm] has earned the achievement [bane of the Fallen King]!

[20:41:19] [Nzrm] has earned the achievement [Heroic: Fall of the Lich King (10 player)]!

[20:41:19] [Nzrm] has earned the achievement [Fall of the Lich King (10 player)]!

[20:41:19] [Nzrm] has earned the achievement [The Frozen Throne (10 player)]!

 

Hirr, bare litt shameless self-promotion hirr. Hirr.

 

PS: Defile er vanskelig!

Lenke til kommentar
Levlet en DK til 71 før jeg gikk møkk lei. Alt var så ensformig, man hadde fire forskjellige knapper å spamme og alle hatet deg som tank.

Ja herregud, akkurat det er sykt rart. Jeg og en tjommi som var DK tank gikk i UK normal, med bl.a en destrolock som ninjapullet hele tiden. Hver gang han locken fikk aggro så begynte hele gjengen med bullshit ala 'lol noob dks suck motherfucker whos ur main noob rofl XD blood sucks at lvl 70 lolol'. Så han ble kicket, jeg leavet og vi gikk og kjøpte kebab. Når vi kom tilbake farmet vi uk med en annen gruppe helt uten problemer + alle i gruppen hadde høyere dps også. Var sånn på DKen min da jeg var blood tank i 60ish også. Greit nok at speccen min var retard og jeg ikke var så pro men jeg tanket da helt fint. Teit folk alltid skal klage på oss stakkars DKs.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

WoW er så lett, tar LK10heroic uten å ha vaert paa LK fighten foer.

 

 

 

Carried.

 

Pvp i wow er vel ikke noe vanskeligere enn i andre spill..

 

Jo faktisk, sidan det er såpass mange som speler det, og så mange teams, vil det vera fleire gode teams i dei høge brackets.

Meir folk gir alltid høgare nivå

Endret av E7ite
Lenke til kommentar

Cowboy Bob, ikke vits å bry seg om den fail gruppa du var i.

 

De trengte bare noen å skylde på for sin egen ineffektivitet og manglende spillforståelse.

 

Tanka en del instancer mens jeg levlet min dk og har tanket mange heroics.

 

Har heldigvis ikke kommet over folk som sier dk er dårlig, men har vært borti idioter som puller før meg. Da har jeg bare sagt til dem at neste gang du puller så tanker du selv.

 

Funker som regel bra.

Lenke til kommentar

Tok opp spillingen på min DK (lvl 62). Huska ikke en dritt, men har kommet inn i en passe god rotation. Har frost specc i retningen mest dmg ut av Howling Blast.

 

Så min rotation er:

 

Obilerate til jeg er tom for runes

Over på Scourge Strike til jeg er tom for Runes

Dette til jeg proccer Frost strike

Også bruker jeg Howling Blast hver gang den er klar.

Scourge Strike som frost DK? Tuller du eller? :p

 

Rotasjon for en DK nevnte jeg tidligere, og gjelder alle levels.

Icy Touch - Plague Strike - Special Strike - Blood Strike - Blood Strike - dump

Special Strike - Special Strike - Special Strike - dump

 

 

 

Forresten, jeg liker dårlige grupper. De utfordrer mine evner som tank, og gjør at jeg engasjerer meg langt mer enn hos vanlige clean kills.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Forresten, jeg liker dårlige grupper. De utfordrer mine evner som tank, og gjør at jeg engasjerer meg langt mer enn hos vanlige clean kills.

 

What! Det må vel være begrenset hvor begeistret du er for dårlige grupper? Jeg hadde bare blitt irritert av å måtte taunte mobs av en rtard som drar aggro på alt. Kan ikke helt se hvordan det kan engasjere noen, og endra mindre hvordan det utfordrer deg som tank.

 

Vi er vel forskjellige : O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...