Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lett nok til at "jente12" kan lage en night elf og level til 80.

Det er komplisert nok til at "nerd32" kan holde på i ukesvis og raide og få akkurat det gearet og statsene han vil ha.

 

Blizzard traff spikeren midt på hodet med WoW, nå trykker de bare opp penger de neste 10 årene med expansions.

 

Du trenger ikke å være god for å få bra gear, du går heroics for å få gear til raids, så kontakter du en guild, blir med de å raide, får gear og fortsetter sånn de neste 10 årene. Det eneste vanskelige med raids er de to drittungene som alltid kødder de til. Alle klarer det utenom de to, hver eneste gang. Hvis alle visste hva de skulle gjøre, og klarte å gjennomføre det uten feil, har man ingen vanskeligheter med å ta en boss ned.

Ja, jeg ser du har gjort mange hardmodes :roll:

Lenke til kommentar

I was just kidding. Folk som klager over at det er enkelt kan også prøve seg på en healing/tanke rolle.

 

Synes tanking er for lett, så mange boss som krever "stå stille, spam knapp 1 x antall ganger, taunt av og til, repeat!

 

Healing er faktisk små challenge, eller mer enn tank og dps for sure.

Lenke til kommentar

Hei! I LvL 62 nå med DKen min. Lurte på om noen kunne hjulpet meg med noen greier. For det førrste lurer jeg på om noen kan fortelle noen bra rotations for en frost tank MS og Blood som OS. Har lite erfaring med melee klasser så jeg spørr derfor om hjelp her! :)

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar

For Frost/Unholy, er rotasjonen slik:

 

1: Icy Touch, Plague Strike, Obliterate/Scourge Strike, Blood Strike, Blood Strike, Dump.

2: Obliterate/Scourge Strike, Obliterate/Scourge Strike, Obliterate/Scourge Strike, Dump.

 

Ved Frost, dropper du ut den AoE-spellen når du får den gratis og det er en garantert crit.

 

Om jeg husker korrekt dog. Er en stund siden jeg har lest opp om DKer.

Og du har vel kanskje ikke alle angrepene siden du bare er 62.

Lenke til kommentar

Tok opp spillingen på min DK (lvl 62). Huska ikke en dritt, men har kommet inn i en passe god rotation. Har frost specc i retningen mest dmg ut av Howling Blast.

 

Så min rotation er:

 

Obilerate til jeg er tom for runes

Over på Scourge Strike til jeg er tom for Runes

Dette til jeg proccer Frost strike

Også bruker jeg Howling Blast hver gang den er klar.

Lenke til kommentar

Folk som klager over at det er enkelt kan også prøve seg på en healing/tanke rolle.

Haha, morsom fyr..

 

Jeg forventer at dere som sier at WoW er enkelt spiller uten Deadly BossMods og lignende

...

 

 

Vanskelighetsgraden på WoW er forskjellig fra person til person, sånn som alt annet i verden. Noen plukker ting opp raskere enn andre. Personlig synes jeg WoW er ganske lett og ikke i nærheten av vanskelig. Det kreves ikke mye for å bli "god" i WoW i forhold til andre ting, viljen til å lære og en logisk tankegang utgjør 99%. Noen ekstrem koordinasjon eller reaksjonsevne trengs ikke osv.

Lenke til kommentar

Så min rotation er:

 

Obilerate til jeg er tom for runes

Over på Scourge Strike til jeg er tom for Runes

Dette til jeg proccer Frost strike

Også bruker jeg Howling Blast hver gang den er klar.

 

Det der er ikke rotasjon, det er buttonmash. Åh vent, sa du DK? Da så.

 

TaigaH: WoW er så lett? Går ut i fra at du har downet LK HC isåfall?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det gjør alle som DK.

 

Langt ifra, jeg merker godt forskjell på min DK om jeg bare buttonmasher, eller følger rotasjonen min.

Men vanskelig å spille en DK er det ikke, men det er få klasser, om noen overhodet som er vanskelige.

Lenke til kommentar

Nå snakker vi om low-lvls da. I 80 krever det meste god fokus, men i low-lvls er DK så faceroll som det går ann at det blir. Jeg snakker av erfaring. Jeg og en kompis gikk i en instance der han tanket og jeg gjorde damage på min level 71 DK. Jeg rullet bokstavelig talt hodet mitt over knappene jeg hadde bindet til noe, og jeg toppet damage done og dps.

 

Levlet en DK til 71 før jeg gikk møkk lei. Alt var så ensformig, man hadde fire forskjellige knapper å spamme og alle hatet deg som tank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...