n4w Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Pyrite er de blå beholderene som Demolishers trenger for å kunne bruke Pyrite abilitien. Den gir en stackende debuff på FL som gjør syk damage når du har nok stacks. Så han som sitter på i demoen må plukke opp de blå greiene som ligger på bakken for å fylle på "energy" ettersom hver pyrite kule koster 5(?) energy. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Urk. Husker bare at det var en rød runding der, er det den man skal trykke på? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja når man sitter i en tanks i Ulduar Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kommer ikke på noen rød runding du skal trykke på. Uansett bare Demos som plukker opp pyrite, du skal bare fokusere på bossen hvis du sitter i tanks. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvis noen roper at jeg skal fylle på Håper ikke det skjer. Blir nervøs, haha. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er ikke verre enn å lese hva de forskjellige abilitiene gjør har vel bare 4 ting du kan gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 En erfaring rikere da:) Det endte ikke i katasrofe, selv om vi ikke fikk noen bosser ned, men det var mest fordi vi kjørte et gruppeoppsett som ikke var helt optimalt. Og jeg endte opp med å tanke VoA10 etterpå, det var jo latterlig enkelt. Weekly her er forøvrig Noth, mulig vi slår det sammen met en undying run. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Slutta med weekly for flere uker siden jeg, og nå angrer jeg litt, siden jeg skulle hatt noen flere frost emblems:P Tror jeg må kjøre ICC10 og weekly denne uka gitt, bare for å få fyllt opp litt frost til kitty også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 En erfaring rikere da:) Det endte ikke i katasrofe, selv om vi ikke fikk noen bosser ned, men det var mest fordi vi kjørte et gruppeoppsett som ikke var helt optimalt. Og jeg endte opp med å tanke VoA10 etterpå, det var jo latterlig enkelt. Weekly her er forøvrig Noth, mulig vi slår det sammen met en undying run. Om man ikke klarer noen boss i ICC10 med 20% buff så er det nesten katatrofe raid :!: Ikke ondt ment men da har dere virkelig spillere som ikke har noe clue. Hva gikk galt? melee døde helt uten videre? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 På 1 bossen kan man gjøre det lett, stå inni hitboksen så slipper dere flammer. Spre på bonestorm x 3-4. Da skal bare spikes og tanks ta skade, maks 2-3 stykker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Om man ikke klarer noen boss i ICC10 med 20% buff så er det nesten katatrofe raid :!: Ikke ondt ment men da har dere virkelig spillere som ikke har noe clue. Hva gikk galt? melee døde helt uten videre? Begynte ikke på Marrowgar, der feiler en bare ikke. Var på Dreamwalker, og DPS-setup var ikke akkurat optimalt. En melee shaman, to rogues og to huntere. Vi hadde trengt noe med ranged AoE, en mage eller noe. Hunterene har litt, men de var som regel opptatt med å kite zombiene. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kite på Dreamwalker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kite på Dreamwalker? Ja, Blistering Zombie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har du nok ranged DPS, nuker du zombiene før de i det hele tatt når raidet. Om de gjør det, så kan tanken lett tanke de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har du nok ranged DPS, nuker du zombiene før de i det hele tatt når raidet. Om de gjør det, så kan tanken lett tanke de. Nå er ikke jeg normalt sett tank, men jeg fikk beskjed om at de hitter veldig hardt, og at de skulle kites. Normalt sett når jeg er DPS setter jeg Ice Chains på dem og lar ranged dps ta dem ned. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har du nok ranged DPS, nuker du zombiene før de i det hele tatt når raidet. Om de gjør det, så kan tanken lett tanke de. Jeg sto jo med en zombie på meg i 5 sek på Val HM, så skal være mulig selv på normal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har du nok ranged DPS, nuker du zombiene før de i det hele tatt når raidet. Om de gjør det, så kan tanken lett tanke de. Jeg sto jo med en zombie på meg i 5 sek på Val HM, så skal være mulig selv på normal. Hmm, får prøve det. De har jo så lite HP at de dør jo fort uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå