Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags enchant funker best for tanks på Main-hand? Litt usikker på hvilken jeg bør velge.

 

Fikk endelig Rimefangs Claw fra Pit of Saron etter 3463135 forsøk, hvor en av gangene den ble ninja :D

 

Mongoose :]

Evt Blood Draining. Begge er jo litt dyre, men skal det være så skal det være!

Penger har man nok av! Syns i allefafll jeg ... :p

Lenke til kommentar

Hva slags enchant funker best for tanks på Main-hand? Litt usikker på hvilken jeg bør velge.

 

Fikk endelig Rimefangs Claw fra Pit of Saron etter 3463135 forsøk, hvor en av gangene den ble ninja :D

 

Mongoose :]

Evt Blood Draining. Begge er jo litt dyre, men skal det være så skal det være!

Evt. + 26 agility hvis du ser etter en billigere enchant :p

Lenke til kommentar

God morgen alle sammen :)

 

Et kjapt spørsmål, fikk mail fra blizzard idag om password notification, "faen" tenkte jeg siden jeg hadde blitt hacket for en ca 3 ukers tid siden.

 

Trykte på linken og ikke noe mer. Begynte og tenke litt og fant ut av at dette var linken til en "falsk" battle.net side.

Det jeg lurer på er om at siden jeg bare trykte på linken og ingenting mer, har de nå fått tak i mitt passord?

 

Denne mailen er også sendt mens blizzard sine sider var nede for maintenance noe de fortsatt er!

Lenke til kommentar

Jeg vurderte Authenticator til Android, men da får du et problem hvis du mister telefonen eller den slutter å virke. Da er eneste måten å fjerne Authenticatoren igjen å oppgi serialene til blizzard (og de har ikke jeg lengre)

Vet ikke hvordan du behandler telefoner og slikt, men sjansen for at jeg mister min telefon er ultraliten. Uten mobilen min har jeg problemer med å fullføre jobben min. :p

 

Og ikke nok med det folkens, du kan installere mobil-versjonen av Authenticator på PCen din.

 

*edit*

 

http://www.pwnies-guild.co.uk/PublicResources/other/Guides/authguide.htm

 

*edit*

 

Hmm, mente å huske at det var en guide til PCer der også.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Har ikke skrevet inn passordet mitt andre steder enn på login siden etter jeg trykte på linken, så fort siden kommer opp kommer jeg til og bytte password + at jeg har scannet pcen! :thumbup:

 

Edit: Dårlig formulert, skrev passordet på siden for å logge inn på wow!

Endret av magnus106
Lenke til kommentar

Jeg vurderte Authenticator til Android, men da får du et problem hvis du mister telefonen eller den slutter å virke. Da er eneste måten å fjerne Authenticatoren igjen å oppgi serialene til blizzard (og de har ikke jeg lengre)

Vet ikke hvordan du behandler telefoner og slikt, men sjansen for at jeg mister min telefon er ultraliten. Uten mobilen min har jeg problemer med å fullføre jobben min. :p

 

Og ikke nok med det folkens, du kan installere mobil-versjonen av Authenticator på PCen din.

 

*edit*

 

http://www.pwnies-guild.co.uk/PublicResources/other/Guides/authguide.htm

 

*edit*

 

Hmm, mente å huske at det var en guide til PCer der også.

 

Mister de ikke så ofte, men de har en tildens til å bli fuktskada =) Telefoner er veldig lite glad i sprit og øl ;-)

Lenke til kommentar

Er det ikke bedre å bestille en vanlig Authenticator? Da er man ikke avhengig av mobil eller noe annet. Hvis mobilen crasher pga virus eller firmware problemer eller hva vet vel jeg er man liksom sikra likevel.

 

Problemet med den er at det er ein ekstra duppedings og ha med seg.

Når man fra før av ofte har lommene fulle av ting og tang er det lett å gløyme:)

Mobil har man alltid med seg. og skulle mobilen kræsje er det ein smal sak og få Blizzard Billing Support til å fjerne dette. Send inn eit webform med scannet bilde av ID for å bekrefte at du eiger accounten. Vent 15 minutter, ring og purr og så blir det ordnet.

 

Eg brukte vanlig authenticator tidligere, og klipset på nøkkelknippet, fungerte veldig bra, kjæresten min derimot var litt uheldig, hennes sluttet å virke etter eit par månadar. Og sjølvsagt var det eg som fekk kjeften når ho ikkje fekk logget inn for sin daglige runde med PvP>>

 

Men at RSA kodebrikker slutter å fungere sånn heilt uten videre er nok blant sjeldenhetane.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg vurderte Authenticator til Android, men da får du et problem hvis du mister telefonen eller den slutter å virke. Da er eneste måten å fjerne Authenticatoren igjen å oppgi serialene til blizzard (og de har ikke jeg lengre)

 

Tja, skriv ned nr. ditt som du legger inn på kontoen, og ta bilde av authen din mens du har den koden oppe + en annen random generert kode. Om du mister mobilen da, sender du bilde av de to tinga, skriver inn passordet + bilde av pass/visa og du har brukeren din tilbake på null komma niks.(Det vil si 1-2 uker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...