Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Litt kjipt at en RP guild har bedre progress enn en PvE-server. Shit au! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tja. I Icecrown Citadel har du herved 50 forsøk på å ta en Hardmode fight. Det vil si, De tre endwing-bossene (Professor Putricide, Blood Queen og Sindragosa), samt Lich King. Wiper du en gang på Putricide, har du 49 forsøk igjen. Wiper du tre ganger til på Blood Queen, har du 46 forsøk igjen. Kommer du da til Lich King, har du 46 forsøk igjen. Bruker du derimot Normal mode, har du uendelig forsøk (eller til raidet løper ut av tid) Teoretisk har du så mye tid og forsøk du kan drømme om på normal(easy). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Teoretisk har du så mye tid og forsøk du kan drømme om på normal(easy).Det var jo det jeg sa...? 1 Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Okey, jaja, får håpe de klarer det jeg skal love deg de ikke klarer det, av å såvidt komme seg halveis i phase 2 til å downe phase 3 = BIG difference! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Litt kjipt at en RP guild har bedre progress enn en PvE-server. Shit au! Samme progress på Argent Dawn også, så vidt jeg vet. Det er litt morsomt. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Okey, jaja, får håpe de klarer det jeg skal love deg de ikke klarer det, av å såvidt komme seg halveis i phase 2 til å downe phase 3 = BIG difference! Hehe, vel, jeg har tenkt tanken selv, det er jo en hel phase til om de kommer seg dit, og jeg tviler sterkt på at den er enklere? Er det noen sider som viser tactics og hvordan bekjempe ulike bosser, hva de forskjellige phasene gjør osv? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 tankspotvideoene er vel blant de mest populære. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Youtube er vel best, bare å søke det du skulle ønske Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Bare dritt-loot. Jaja, vi facerolla han i alle fall på normal. ToGC inc forresten. Endret 8. juni 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvilken server er det dere hardcore raidere spiller på? (Vet jeg bare kan sjekke i siggen til noen, men jeg er lat ) Lenke til kommentar
Colado Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvilken server er det dere hardcore raidere spiller på? (Vet jeg bare kan sjekke i siggen til noen, men jeg er lat ) Definas Brotherhood greia Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 The Hungering Cold - Defias Brotherhood Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hva slags enchant funker best for tanks på Main-hand? Litt usikker på hvilken jeg bør velge. Fikk endelig Rimefangs Claw fra Pit of Saron etter 3463135 forsøk, hvor en av gangene den ble ninja Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hva slags enchant funker best for tanks på Main-hand? Litt usikker på hvilken jeg bør velge. Fikk endelig Rimefangs Claw fra Pit of Saron etter 3463135 forsøk, hvor en av gangene den ble ninja Mongoose :] Evt Blood Draining. Begge er jo litt dyre, men skal det være så skal det være! Endret 8. juni 2010 av Maeriwen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Alchemy 450 Nå skal jeg transmute Cardinal Ruby til den store gullmedaljen. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hæ får du gullmedalje? Det fikk ikke jeg, printscreen den så jeg får se. Endret 9. juni 2010 av War Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Leste over posten min like etter at jeg skrev den og tenkte at det kunne leses slik 12 timers cooldown.. SKUFFET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå