Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Noen arena freaks her som vet problemet med at skype freezer under anrea matches? Ja? Er noe bug mellom skype og wow når du entrer en arena og combat. Er enkelt og greit bare å laste ned eldre versjon, så er problemet fiksa. Jo har eldre versjon eller rettere sagt kompisen min, men... kan du angi nøyaktig versjon? Skype 4.2.0.155 er det vi har på akkurat nå, går man til versjon 4.1 så har den ikke støtte for win7 64, men vista 64, same shit eller? Leste et sted at man måtte gå til 4.1.xxx men den har jo liksom ikke støtte for win7 64. Gå til 4.1, ja. Prøv, skader ikke. Tror ikke det at det er laget til 32bit har noe å si heller. Endret 8. juni 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvor mye ville dere prøvd å fått for http://www.wowhead.com/item=47105/the-executioners-malice? Ser enkelte plasser at de sier fra 7k-10k avhengig av server, men aner rett å slett ikke hva den er verdt. Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke så mye ihvertfall. Horde-versjonen står til #Buyout price: 3200 på wowhead. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen arena freaks her som vet problemet med at skype freezer under anrea matches? Ja? Er noe bug mellom skype og wow når du entrer en arena og combat. Er enkelt og greit bare å laste ned eldre versjon, så er problemet fiksa. Jo har eldre versjon eller rettere sagt kompisen min, men... kan du angi nøyaktig versjon? Skype 4.2.0.155 er det vi har på akkurat nå, går man til versjon 4.1 så har den ikke støtte for win7 64, men vista 64, same shit eller? Leste et sted at man måtte gå til 4.1.xxx men den har jo liksom ikke støtte for win7 64. Gå til 4.1, ja. Prøv, skader ikke. Tror ikke det at det er laget til 32bit har noe å si heller. Prøvde 4.1 men lyden på andre siden kunne man ikke høre :!: byttet til første 4.2 versjon, nu funker lyden på begge ender, usikker på arena, får komme tilbake til det. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Guildet streamer vårt 25 man LK heroic nå. Sjekk signatur om du har lyst å se på. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kult! *ser* Men hvorfor streamer dere ikke ventrilo lyd etc og? Og hvorfor er chatten blokka? Det er det jeg vil se/høre! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det var noen som ikke ville at vi skulle inkludere ventrilo. Chatten er sikkert fordi Stoke snakker griseprat med jentene. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Haha, hvilken er du? er det du som streamer din dude? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nei jeg spiller hunter. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Okei, veldig intressant å følge med på for en ubernoob som meg selv Hva er det egentlig som skjer når han når 71%? Det virker som om det er det vanskeligste. Edit: et generelt spm, når er det serverne går ned norsk tid? og når kommer de opp igjen? Endret 8. juni 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Defias Brotherhood? Gamleserveren min jo! Svenn, på 70% så er det Phase transition, "Phase 1.5". Etter den kommer phase 2. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Artig å se fuglene slippe en druid utenfor kanten. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Okei, første gang jeg ser en boss fight, så har litt å lære her og ^^ Pokey: 0500-1100? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Serverene går ned 03:00 og er nede til 11:00. Ellers bruker det å være en server restart ellerno i 5-tiden. Om jeg husker korrekt, har jobb for tiden så kan ikke dobbelsjekke slikt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Artig å se fuglene slippe en druid utenfor kanten. Ikkesant Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Okay, fornuftig tid for oss det hvertfall, lite som skjer på den tida av døgnet. Er det noen begrensninger på antall forsøk ett guild har på å ta ned feks LK? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tja. I Icecrown Citadel har du herved 50 forsøk på å ta en Hardmode fight. Det vil si, De tre endwing-bossene (Professor Putricide, Blood Queen og Sindragosa), samt Lich King. Wiper du en gang på Putricide, har du 49 forsøk igjen. Wiper du tre ganger til på Blood Queen, har du 46 forsøk igjen. Kommer du da til Lich King, har du 46 forsøk igjen. Bruker du derimot Normal mode, har du uendelig forsøk (eller til raidet løper ut av tid) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Okey, jaja, får håpe de klarer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå