Oxygen 07-12 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hva er det for en addon som lar en tulling fortelle oss hva vedkommende gjør igjennom emotes og /me? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Men siden du er dps kan du queste i kø, slipper å stå i dal og kjede deg. Du kan for eks gjøre dailyquest. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen arena freaks her som vet problemet med at skype freezer under anrea matches? Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Til Drunk_Panda, hva er poenget med å sensurere navnet ditt når det ligger ute andre plasser på forumet her? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen arena freaks her som vet problemet med at skype freezer under anrea matches? Nyeste versionen av skype suger. Uninstall og ta inn en eldre version. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Til Drunk_Panda, hva er poenget med å sensurere navnet ditt når det ligger ute andre plasser på forumet her? jeg tror ikke det ligger her, send meg en PM om du finner linken da Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Noen arena freaks her som vet problemet med at skype freezer under anrea matches? Nyeste versionen av skype suger. Uninstall og ta inn en eldre version. Vet det, er jo det man finner på google search asap, men hjelper liksom ikke ;p Windows 7 64bit OS, nja... det merkelig er at skype funker helt greit til matchen begynner (til porten åpnes) så stopper det, kan høre andre men ikke si/snakke. Funker greit på skirmish :!: edit: på 3v3 ect, kan snakke når man går ut av combat ect, (drikke osv). Endret 8. juni 2010 av nagina Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Burde jeg gå for haste rating eller attack power? (Hunter) Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Burde jeg gå for haste rating eller attack power? (Hunter) haste er bra for BM, men totalt sett uansett spec, er attack power bedre enn haste. Attack power = Beast Master spec Agility = Survival Agility/armor penetration = Marksmans Ship, armorpen kan du starte med når du har rundt 500-600 ARP fra gear only. Endret 8. juni 2010 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Attack power = Beast Master spec Agility = Survival wait, what? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Marksmans Ship faktisk. Den var morsom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen arena freaks her som vet problemet med at skype freezer under anrea matches? Ja? Er noe bug mellom skype og wow når du entrer en arena og combat. Er enkelt og greit bare å laste ned eldre versjon, så er problemet fiksa. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei. Har kommet meg opp i 350 Enchanting nå. Forstår at det virkelig begynner å bli durt for matsa så jeg tenkte jeg kanskje kunne selge enchantsa mine på AH, men hvorfdan får jeg en ench som en recipie? Klarer kun å få den overført på et gear jeg Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen arena freaks her som vet problemet med at skype freezer under anrea matches? Ja? Er noe bug mellom skype og wow når du entrer en arena og combat. Er enkelt og greit bare å laste ned eldre versjon, så er problemet fiksa. Jo har eldre versjon eller rettere sagt kompisen min, men... kan du angi nøyaktig versjon? Skype 4.2.0.155 er det vi har på akkurat nå, går man til versjon 4.1 så har den ikke støtte for win7 64, men vista 64, same shit eller? Leste et sted at man måtte gå til 4.1.xxx men den har jo liksom ikke støtte for win7 64. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du MÅ ikke ha en 64bits versjon. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei. Har kommet meg opp i 350 Enchanting nå. Forstår at det virkelig begynner å bli durt for matsa så jeg tenkte jeg kanskje kunne selge enchantsa mine på AH, men hvorfdan får jeg en ench som en recipie? Klarer kun å få den overført på et gear jeg Kjøpt en vellum eller hva det nå enn het og enchant på den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 haste er bra for BM, men totalt sett uansett spec, er attack power bedre enn haste. Attack power = Beast Master spec Agility = Survival Agility/armor penetration = Marksmans Ship, armorpen kan du starte med når du har rundt 500-600 ARP fra gear only. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Endret 8. juni 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hahah oops, så ikke det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er det noen sider der man kan kjøpe Vanlig WoW, TBC og Wotlk? Og få CDkey tilsendt på mail? Helst ganske billig, EU versjon, og legit. Visa som betalingsmetode. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå