Snurreleif Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Alle linker som leder til en innloggings-prosses skal unngås. Blizzard vil ALDRI, sende deg en mail der det kreves at du logger inn på kontoen din. Skulle det skje at det er en ekte en er det bedre at du logger inn via siden deres og ikke via en link uansett. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 http://www.worldofwarcraft.com/contests/cataclysm-beta/index.html Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Gjelder det for alle, eller er det rettet mest mot US users? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 eide i BG her om dagen gjør vondt å gå i full pve gear Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 fr33k ja, alder på dere som gjør det? :!: Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Siden du er så leet, Panda, kunne du jo ha beholdt character name så vi kunne glane på deg på armory i det minste. 2 Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 nope sorry, har sikkert noen jævler her som ville reporta meg for bottinga på den andre accen min Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Pyse-Panda Woo, snart nok emblems (ikke forst nei) til å kjøpe siste finger eller trinket, hva burde jeg kjøpe først? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Gjelder det for alle, eller er det rettet mest mot US users? Er litt usikker, har ikke funnet noe på wow.eu enda, men det dukker nok opp ganske snart. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 til å kjøpe siste finger eller trinket, hva burde jeg kjøpe først? EoT? Tar 2 timer å skaffe begge. Ville ha valgt random. Husk at du kun trenger 1 ring, den andre er icc-rep-ringen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 http://www.worldofwarcraft.com/contests/cataclysm-beta/index.html Awesome. Hadde det vært på EU serverne i tillegg hadde jeg foreslått det for guild leaderen min. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 til å kjøpe siste finger eller trinket, hva burde jeg kjøpe først? EoT? Tar 2 timer å skaffe begge. Ville ha valgt random. Husk at du kun trenger 1 ring, den andre er icc-rep-ringen. 2 timer? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Bare å stå på litt det så kommer jo emblems of triumph inn på løpende bånd. Men, velg den som gir deg størst upgrade, sånn jeg prioriterer emblembruk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Meen panda. Ser ikke ut som drepinga de hjalp på objektivene. Ally og Horde har nesten lik score så tror du har løpt etter single target/grupper på 2 og drept isteden for å hjelpe team m8s. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 2 timer? Hc gundark eller hva det heter tar 7min, resten tar vel et kvarter-20min maks. Så kjører man 6-10 på 2 timer og 6-8 EoT pr? 60-80 EoT? Nå er jeg healer da så slipper å stå i 13min kø. Skaffet full T9 i en runde hc, og resten av utstyret i neste omgang. Kjøper man 264 BoE på ah så trenger man bare 3x 264 pvp honor items og 2x EoT items for å ha bedre gear en noe EoT kan gi. Og da ligger man på 5555 GS etter 5 timer played /80 Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Meen panda. Ser ikke ut som drepinga de hjalp på objektivene. Ally og Horde har nesten lik score så tror du har løpt etter single target/grupper på 2 og drept isteden for å hjelpe team m8s. mesteparten av tiden sloss jeg på BS, mine og lumber mill, dvs fights for flagget Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nå smører dere vel litt på. Husk at hun er hunter, og får dermed ikke dungeons instant. Det tar gjerne flere minutter før det popper en. Hastigheten den blir kjørt på er veldig avhengig av tank og DPS i gruppa. Selv kjører jeg dungeons så kjapt som overhode mulig, men det er grunnet det faktum at begge karakterene jeg kjører heroics med er tanker. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kjipt at WoW har så slack på tanks. Alle som roller tank i low lvl ser ut til å være helt nye i spillet også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg må stort sett vente i ca 10-12 min før jeg får gruppe, så det tar lang tid og samle emblems.. Tror jeg går for trinket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå