Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du tar aldri NEED på spellpower-utstyr som en hunter, på lik linje med at en Warrior ikke NEEDer på en staff med Intellect.

Pff, hvordan skal man ellers skille staff fortere? ;D ;D

Du kjøper staff i Dalaran som har raskest angrepshastighet i spillet. Eller vanligvis raskest.

Lenke til kommentar

Gratz :thumbup:

 

Hugser eg tok den på ein priest i lvl 29. Artige saker.

 

En anen ting som skjedde med meg her i lvl 80 instance var en hunter og en warrior som tydeligvis hadde hatt RaF. Det droppa SP utstyr og huntern needa. Jeg sa han ikke trengte det, men han sa det motsatte. Det han sa i chatten var "I need SP for my Arcane Shot". Trodde jeg skulle knekke sammen.

Lenke til kommentar

Over til noe helt annet Pokey, du bør se å enchante gearet på huntern din. Er sykt mye stats i å gjøre det... Samtidig har du ikke helt riktig survival spec.

 

http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=3&tal=000000000000000000000000000053051010000000000000000005000032500033330522135301331

 

denne er best som survival dps, jeg ser du ikke har maks hit, men du kan gemme 10 agi 10 hit til du er på rundt 7%, gem dette på sockets der du må bruke en gul (orange) for å få socket bonus.

 

Ja, er klar over at speccet mitt er litt trikset med, men har flyttet et poeng over til Improved Stings p.g.a t9 2-set bonusen.

 

Enchants, ja :p Har ikke kommet så langt. Vet at jeg skal sette Massacre på two-handeren, men farmer etter en ny en i Halls of Reflection, og med mitt kapital med penger må jeg tenke litt økonomi før jeg enchanter noe jeg skal erstatte. Resten av delene vet jeg bare ikke hva jeg skal enchante, noen tips?

 

Head: 50 AP 20 crit

Shoulders: 40 AP 15 crit

Chest: 10+ stats

Bracers: 50 AP

Gloves: 20 AGI

Belt: Eternal Belt Buckle

Pants: 75 AP 22 crit

Boots: 16 agi

2H: 110 AP

Ranged: 40 crit

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar

Tror det er fake. Har fått mail fra blizzard før og alle deres email domener slutter på blizzard.com. Har fått mail angående 3 tjenester de har levert og alle går uder blizzard.com på slutten.

 

Kunne du kanskje lagt ut et eksemplar av mailen? :)

 

Mvh. August

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...