Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Tør jeg spørre om noen eksempler på utstyr jeg kan se etter på mitt level, som er greit å bytte ut noe av det jeg har med....? :)

Den enkleste måten og holde seg oppdatert på gear er å løpe random dungeon finder. Da vil du automatisk gruppes opp med andre på din level og kunne løpe instancer med godt gear for din level.

Ikke bruk for mye gull på AH for gear. Det meste byttes ut etter et par leveler og som en hunter er du lite gear dependant når du levler pga peten din. Sørg bare gjerne for at du bruker en god bue/gun.

Jeg har ennå ikke prøvd meg på dungeon, er rimelig sikker på at jeg kommer til å dr... meg ut. Dessuten skjønner jeg ikke opplegget med hvordan gear blir fordelt; hvordan man får det man trenger og hvordan man lar være... :blush:

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tør jeg spørre om noen eksempler på utstyr jeg kan se etter på mitt level, som er greit å bytte ut noe av det jeg har med....? :)
Ikke tenk særlig på utstyrsfokusering når du levler opp. Ta det beste du får tak i (drops, quests, instances) og ellers bare nyt levelingen.
Lenke til kommentar

Dropper det noe det er verdt å ha, kommer det opp en liten boks der du kan velge om du vil ha den eller ikke. Velger du 'Need', får du førsteprioritering på den, og vil rolle (du får et tilfeldig tall fra 1-100) med andre som også valgte 'Need'. Trenger du den ikke, men vil ha den for å f.eks selge til vendor velger du 'greed', og om ingen har valgt need blir det greed-rollet om den. Vil du ikke ha itemet i det hele tatt velger du pass.

Har du valgt need og du roller det høyeste tallet vil itemet befinne seg i baggen din.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Jeg har ennå ikke prøvd meg på dungeon, er rimelig sikker på at jeg kommer til å dr... meg ut. Dessuten skjønner jeg ikke opplegget med hvordan gear blir fordelt; hvordan man får det man trenger og hvordan man lar være... :blush:
Det popper opp et vindu som har fire knapper.

Need er terningene.

Greed er pengene.

Disenchant er det rosa/lilla greiene (??)

Pass er krysset oppe til høyre.

Tar du NEED, er meningen at du skal bruke det.

Tar du Greed/Disenchant, er meningen at du ikke skal bruke det, eller at det ikke er så viktig om du vinner eller ei.

Tar du PASS... Ja, selvforklart.

Du tar aldri NEED på spellpower-utstyr som en hunter, på lik linje med at en Warrior ikke NEEDer på en staff med Intellect.

Lenke til kommentar

Okei, takk for tips.

Men nå er jeg straks 64, så hva bør jeg tenke på å bytte ut først isåfall? Prøvde å lete etter noe bedre våpen på AH, men det var ingenting som var noe særlig bedre enn den jeg har.

Gjør dungeons, der får du alt du trenger :)

Lenke til kommentar

Å gjøre en instance bare for å få den ene tingen er så pain, all skuffelsen når det ikke dropper/når en hunter tar sp/crit necken din og slikt.

Ugh!

Og der har du litt av det jeg er redd for; jeg kommer sikker til å neede på ting jeg ikke trenger, for jeg veit ikke hva de ulike klassene går for, og hvilke grunnregler som gjelder. Redd for å irritere på meg en bunch med spillere; da blir det lite moro.

Lenke til kommentar

Det trenger du ikke være redd for, du kann ikke velge NEED på ting som ikke passer klassen din. Dette har både fordeler og bakdeler, men en av fordelene ved det er at nybegynnere ikke NEEDer på helt feil ting.

Lenke til kommentar

Det trenger du ikke være redd for, du kann ikke velge NEED på ting som ikke passer klassen din. Dette har både fordeler og bakdeler, men en av fordelene ved det er at nybegynnere ikke NEEDer på helt feil ting.

Men hva betyr "når en hunter tar sp/crit necken din og slikt." Betyr ikke det at en hunter tar noe h*n ikke bør? :blush:

Lenke til kommentar

@Therawyn - Er det bilde av deg i avataren? Ser ut som en mann!

@Omicron2 - Det jeg skrev var mer ment som en spøk :p (enkelte hunters needet alt tidligere)

edit: Jeg er tydeligvis ikke helt oppdatert -_-

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Nei, der er ikke meg. :roll:

@Omnicron2: Tror det er fordi denne funksjonen bare gjelder for rustningsdeler. Gjelder altså ikke for neck trinkets og ringer. Har ikke fulgt så veldig mye med i det siste, siden jeg ikke går så mye dungeons. Men tror det er slik, rett meg hvis jeg tar feil. Men du vet jo nå hva du trenger og ikke trenger, altså burde det ikke bli noe stort problem.

Lenke til kommentar

Også tenk på at det er ikke så fordømt viktig å bytte ut all leather gearet med mail så fort som mulig når du blir 40 som Hunter. Det er ikke du som tar damage i kamper uansett, du bare står på avstand og skyter mens peten holder aggro, eller tanken i gruppa holder aggro. Så om du bruker mail eller leather blir ett fett, det er kun stats du må se på, ikke armor value. Den er ikke særlig viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...