Zethyr Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hva faen?skjønte ikke det som sto på thottbot helt :S , men er det et morropet? eller er det "helps you for x minutes/seconds" - pet? Gir den en reel bonus eller er det som mini diablo (oss med collectors edition) 6431427[/snapback] Den gir deg en fin debuff Altså "Helps" you for x sec-pet Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Girdle of the mentor på plass der ja, digg 6424266[/snapback] Tatt mange bosser ennå? Vi tar den tredje i morra (noth), fikk han ned til 20ish i dag.. 6425773[/snapback] nah tatt ned instructor anub og faerlina, og maexna til 19%. får vel teste noth i morra Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ahh, så deilig. Jeg har ridd rundt i Badlands i timevis nå, og ganket etter iron. Nå har jeg endelig fått 175 skill og kan dra derifra for å hente mithril annensteds. Skal bli godt å sove nå Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Øh, det er jo Badlands som er mithril-sted numero uno. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ifølge thottbot så er det Psilo riktig, så det er bare å fortsette. http://www.thottbot.com/?s=Mithril%20Deposit;sort=killcount Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hey, er en stund siden jeg har spilt nå. Hva er den nyeste servern nå? Og noen som vet om det kommer no nye snart? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 tror jeg snart går på veggen. jeg har ikke vært veldig aktiv i WoW, har alle klasser i minst level 10, og har en level 33 Gnome Rogue. men i disse dager har jeg fått en syk lyst til å spille WoW igjen, men er blakk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Pass en hund og pant noen flasker, så er du i gang igjen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja, skjønner egentlig ikke at det er så vanskelig for folk og skaffe 100kr (som du trenger å betale bare èn gang hver måned). Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja, skjønner egentlig ikke at det er så vanskelig for folk og skaffe 100kr (som du trenger å betale bare èn gang hver måned). 6433728[/snapback] eneste Gamecard'ene jeg har kjøpt har vært 250 kroner for 2 måneder Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har sluttet med wow. Men jeg vil fortsatt stille spørsmål om hvorvidt det er moralsk riktig å kjøpe gull. Rent teknisk kan man spare tid på å jobbe en time for så å kjøpe gull enn å farme gull en time. Like kjedelig begge delene. Så hva er så galt med det. At noen kinesere tjener litt på det? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har sluttet med wow. Men jeg vil fortsatt stille spørsmål om hvorvidt det er moralsk riktig å kjøpe gull. Rent teknisk kan man spare tid på å jobbe en time for så å kjøpe gull enn å farme gull en time. Like kjedelig begge delene. Så hva er så galt med det. At noen kinesere tjener litt på det? 6433781[/snapback] Det som er galt, er at noen er ærlige nok med seg selv til og ikke kjøpe gull, og hvis da andre kjøper gull, så ødelegger det gamet litt for de som farmer opp masse penger selv for å kjøpe ting, mens noen har det på et blunk. Jeg synes de kineserene skal finne på noe annet og gjøre. Jeg tror de hadde klart det fint hvis de absolutt hadde prøvd. Faktisk tror jeg at mange liker og sitte å spille hele dagen også, så jeg synes ikke direkte synd på dem (har sett dokumentar). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det er vel så at de som er velbeslåtte IRL oppnår urettferdige fordeler i spillet, siden de kan kjøpe BoE/crafted epics når alle andre løper rundt med grønne/blå questrewards. Selv ser jeg ikke problemet, man får jo bare fordeler opp til et visst punkt, så må man begynne å raide ZG/MC/BWL for å få bedre stæsj. Så tror jeg også mye av pengene som blir kjøpt, kjøpes for å bruke til svært spesifikke ting som epic mount. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Er det ikke ganske lett å bli tatt i å kjøpe gull uansett? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Er det ikke ganske lett å bli tatt i å kjøpe gull uansett? 6433851[/snapback] Så vidt jeg har forstått meg på, fokuserer Blizzard på og ta de som selger gull, ikke de som kjøper. Ganske forståelig siden mange flere ville bli bannet da. Man trenger jo bare stoppe et av leddene før det skal ta slutt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Er det ikke ganske lett å bli tatt i å kjøpe gull uansett? 6433851[/snapback] Det er ingen som kan forby en annen spiller å "gi deg" f.eks. 1000 gold fordi han selv har planer om å trappe ned, og dere er gode venner IRL. Så kan all informasjons-utveksling foregå over msn, så man slipper at Warden blander seg. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 I går droppa raptor mounten for 3. gang for guildet. ml roller 1-20 og roller 10, som er meg <3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hva faen?skjønte ikke det som sto på thottbot helt :S , men er det et morropet? eller er det "helps you for x minutes/seconds" - pet? Gir den en reel bonus eller er det som mini diablo (oss med collectors edition) 6431427[/snapback] Den gir deg en fin debuff Altså "Helps" you for x sec-pet 6431453[/snapback] så man kan ikke ha den ute hele tia som med dark whelpling, chicken, speedy the turtle etc? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 I går droppa raptor mounten for 3. gang for guildet. ml roller 1-20 og roller 10, som er meg <3 6433975[/snapback] Er ikke det snodig? Jeg har hørt at den har en 1:5000 droprate. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jo, er vel det. tigern har ikke droppa en eneste gang ^_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå