Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

hva faen?

skjønte ikke det som sto på thottbot helt :S , men er det et morropet? eller er det "helps you for x minutes/seconds" - pet?

Gir den en reel bonus eller er det som mini diablo (oss med collectors edition)

6431427[/snapback]

Den gir deg en fin debuff :) Altså "Helps" you for x sec-pet :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Girdle of the mentor på plass der ja, digg

6424266[/snapback]

Tatt mange bosser ennå? :)

Vi tar den tredje i morra (noth), fikk han ned til 20ish i dag..

6425773[/snapback]

nah tatt ned instructor anub og faerlina, og maexna til 19%.

får vel teste noth i morra

Lenke til kommentar

Jeg har sluttet med wow. Men jeg vil fortsatt stille spørsmål om hvorvidt det er moralsk riktig å kjøpe gull.

Rent teknisk kan man spare tid på å jobbe en time for så å kjøpe gull enn å farme gull en time. Like kjedelig begge delene. Så hva er så galt med det. At noen kinesere tjener litt på det? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har sluttet med wow. Men jeg vil fortsatt stille spørsmål om hvorvidt det er moralsk riktig å kjøpe gull.

Rent teknisk kan man spare tid på å jobbe en time for så å kjøpe gull enn å farme gull en time. Like kjedelig begge delene. Så hva er så galt med det. At noen kinesere tjener litt på det?  :hmm:

6433781[/snapback]

Det som er galt, er at noen er ærlige nok med seg selv til og ikke kjøpe gull, og hvis da andre kjøper gull, så ødelegger det gamet litt for de som farmer opp masse penger selv for å kjøpe ting, mens noen har det på et blunk. Jeg synes de kineserene skal finne på noe annet og gjøre. Jeg tror de hadde klart det fint hvis de absolutt hadde prøvd. Faktisk tror jeg at mange liker og sitte å spille hele dagen også, så jeg synes ikke direkte synd på dem (har sett dokumentar).

Lenke til kommentar

Det er vel så at de som er velbeslåtte IRL oppnår urettferdige fordeler i spillet, siden de kan kjøpe BoE/crafted epics når alle andre løper rundt med grønne/blå questrewards. Selv ser jeg ikke problemet, man får jo bare fordeler opp til et visst punkt, så må man begynne å raide ZG/MC/BWL for å få bedre stæsj.

Så tror jeg også mye av pengene som blir kjøpt, kjøpes for å bruke til svært spesifikke ting som epic mount.

Lenke til kommentar
Er det ikke ganske lett å bli tatt i å kjøpe gull uansett?

6433851[/snapback]

Så vidt jeg har forstått meg på, fokuserer Blizzard på og ta de som selger gull, ikke de som kjøper. Ganske forståelig siden mange flere ville bli bannet da. Man trenger jo bare stoppe et av leddene før det skal ta slutt. ;)

Lenke til kommentar
Er det ikke ganske lett å bli tatt i å kjøpe gull uansett?

6433851[/snapback]

Det er ingen som kan forby en annen spiller å "gi deg" f.eks. 1000 gold fordi han selv har planer om å trappe ned, og dere er gode venner IRL. Så kan all informasjons-utveksling foregå over msn, så man slipper at Warden blander seg.

Lenke til kommentar
hva faen?

skjønte ikke det som sto på thottbot helt :S , men er det et morropet? eller er det "helps you for x minutes/seconds" - pet?

Gir den en reel bonus eller er det som mini diablo (oss med collectors edition)

6431427[/snapback]

Den gir deg en fin debuff :) Altså "Helps" you for x sec-pet :wee:

6431453[/snapback]

så man kan ikke ha den ute hele tia som med dark whelpling, chicken, speedy the turtle etc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...