Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tvi vøre.

 

Tredje gruppa jeg er i nå som har 3 tanker. Hvis du suger så lut at eneste muligheten for deg er å bli med som dps, kan du gi faen i tanking så de som faktisk har lyst og trenger gearet kan få det.

 

Er lei av drittunger som må bæres gjennom instancer og som needer på alt av gear med "imatanktoo!" som unnskyldning.

 

Hadde 2 stk "dps" som kranglet over shoulders fra Garfrost i går, nivået lå på "im a better tank than you lol!" Fantastisk.

 

Og du kan ta deg faen på at hvis noe dps gear dropper skal de jaggu meg ha det og, for da har de plutselig dps som mainspec.

 

Måtte tusen kinesere hacke kontoen din og besudle karakterene dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Blizzard hadde vært rettferdig hadde du, han her og smartingen her blitt permbannet. Det motsier avtalen dere signerte når dere begynte å spille, så Blizzard kan egentlig bare stenge dere ute på livstid. Selvfølgelig er de for glade i pengene deres for det, men det er lov å håpe.

 

Over til noe helt annet Pokey, du bør se å enchante gearet på huntern din. Er sykt mye stats i å gjøre det... Samtidig har du ikke helt riktig survival spec.

 

http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=3&tal=000000000000000000000000000053051010000000000000000005000032500033330522135301331

 

denne er best som survival dps, jeg ser du ikke har maks hit, men du kan gemme 10 agi 10 hit til du er på rundt 7%, gem dette på sockets der du må bruke en gul (orange) for å få socket bonus.

Lenke til kommentar

Tvi vøre.

 

Tredje gruppa jeg er i nå som har 3 tanker. Hvis du suger så lut at eneste muligheten for deg er å bli med som dps, kan du gi faen i tanking så de som faktisk har lyst og trenger gearet kan få det.

 

Er lei av drittunger som må bæres gjennom instancer og som needer på alt av gear med "imatanktoo!" som unnskyldning.

 

Hadde 2 stk "dps" som kranglet over shoulders fra Garfrost i går, nivået lå på "im a better tank than you lol!" Fantastisk.

 

Og du kan ta deg faen på at hvis noe dps gear dropper skal de jaggu meg ha det og, for da har de plutselig dps som mainspec.

 

Måtte tusen kinesere hacke kontoen din og besudle karakterene dine.

 

Helt enig i dette, alle burde kun rolle need på gear for den rollen man utfører der og da. Spiller ingen rolle om man har dualspec. Da får man delta som den rollen man ønsker gear til.

 

Veldig respektløst for de som trenger gear til f.eks tanking når dps needer også.

Men hvis du opplever slikt flere ganger så er det bare å si at du kommer til å neede på dps gear hvis de ikke gir deg tanking gearet som de vant.

 

Men blir litt vanskelig hvis det skjer på siste boss da.

Lenke til kommentar

Takk for svar angående raser og klasser; bra census-link! Kunne vært moro å prøve noen litt mindre spilte kombinasjoner etterhvert. :)

 

Liten ting til; veit jeg har spurt før, men spør igjen; noen som kan gi meg råd angående karakteren min; Malurt?

Jeg har ikke peiling på hvor andre av samme rase og klasse ligger når det gjelder stats på rundt level 45. Men syns kanskje jeg har lav strength? Sist jeg spurte fikk jeg råd om å øke agility`n siden jeg er hunter; har prøvd å fokusere litt på det, men har ingen å sammenlikne med....

Lenke til kommentar

Strength øker Attackpower ja, men ikke Ranged Attack Power.

 

En hunter får vel 1 melee attack power for hvert strength, mens man får 2 ranged/melee attack power av 1 agility.

 

Så bare fokusere på agility med andre ord? Hva er nummer to og tre å fokusere på; må jo gjerne ofre det ene for det andre mener jeg. Noen som kan linke til en gjennomsnittlig night elf hunter på mitt nivå, så jeg har noe å "strekke meg" etter? :)

Lenke til kommentar

Er ikke bare disconnects, serveren går ned og blir nede i flere timer. Sist jeg gadd vente på den, gikk den ned rundt 20:00 og kom opp igjen 01:00..

 

Bah.

 

Velkommen til Tarren mill jr, realmen var slik som du beskriver her i 3 uker før de klarte å fikse det.

Dette har pågått i snart 2 mnd :(

 

Går ned søndager, tirsdager og noen ganger fredager. Yay :)

 

Men uansett, trenger sårt kommentarer og veiledning ang. duden min.

 

Om noen ser noe som er helt feil, si fra :D

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Rendez

Lenke til kommentar

Strength øker Attackpower ja, men ikke Ranged Attack Power.

 

En hunter får vel 1 melee attack power for hvert strength, mens man får 2 ranged/melee attack power av 1 agility.

 

Så bare fokusere på agility med andre ord? Hva er nummer to og tre å fokusere på; må jo gjerne ofre det ene for det andre mener jeg. Noen som kan linke til en gjennomsnittlig night elf hunter på mitt nivå, så jeg har noe å "strekke meg" etter? :)

Det er ikke særlig viktig på ditt nivå. Det er ikke før du begynner å nærme deg 80 at slike forskjeller er viktig. Ta det som gir mest Agility/Attack Power, så holder det.

 

Laynara er min hunter, som bare er 69. Der har alle utstyrsbitene enten Agility eller Attack Power.

Lenke til kommentar

Intelligence gir mere manapool, men du har jo Aspect of the Viper som gir tilbake mana for hver treff med ranged, så du bare switcher til den en liten stund og fyller opp mamaen din og switcher tilbake til aspect of the hawk/dragonhawk (kommer på høyere levels).

 

Stamina trenger du egentlig ikke, siden du står på avstand mest mulig og peten tar meleedamage.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Strength øker Attackpower ja, men ikke Ranged Attack Power.

 

En hunter får vel 1 melee attack power for hvert strength, mens man får 2 ranged/melee attack power av 1 agility.

 

Så bare fokusere på agility med andre ord? Hva er nummer to og tre å fokusere på; må jo gjerne ofre det ene for det andre mener jeg. Noen som kan linke til en gjennomsnittlig night elf hunter på mitt nivå, så jeg har noe å "strekke meg" etter? :)

Det er ikke særlig viktig på ditt nivå. Det er ikke før du begynner å nærme deg 80 at slike forskjeller er viktig. Ta det som gir mest Agility/Attack Power, så holder det.

 

Laynara er min hunter, som bare er 69. Der har alle utstyrsbitene enten Agility eller Attack Power.

Tør jeg spørre om noen eksempler på utstyr jeg kan se etter på mitt level, som er greit å bytte ut noe av det jeg har med....? :)

Lenke til kommentar

Over til noe helt annet Pokey, du bør se å enchante gearet på huntern din. Er sykt mye stats i å gjøre det... Samtidig har du ikke helt riktig survival spec.

 

http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=3&tal=000000000000000000000000000053051010000000000000000005000032500033330522135301331

 

denne er best som survival dps, jeg ser du ikke har maks hit, men du kan gemme 10 agi 10 hit til du er på rundt 7%, gem dette på sockets der du må bruke en gul (orange) for å få socket bonus.

 

Ja, er klar over at speccet mitt er litt trikset med, men har flyttet et poeng over til Improved Stings p.g.a t9 2-set bonusen.

 

Enchants, ja :p Har ikke kommet så langt. Vet at jeg skal sette Massacre på two-handeren, men farmer etter en ny en i Halls of Reflection, og med mitt kapital med penger må jeg tenke litt økonomi før jeg enchanter noe jeg skal erstatte. Resten av delene vet jeg bare ikke hva jeg skal enchante, noen tips?

Lenke til kommentar

Intelligence gir mere manapool, men du har jo Aspect of the Viper som gir tilbake mana for hver treff med ranged, så du bare switcher til den en liten stund og fyller opp mamaen din og switcher tilbake til aspect of the hawk/dragonhawk (kommer på høyere levels).

 

Stamina trenger du egentlig ikke, siden du står på avstand mest mulig og peten tar meleedamage.

 

Jeg stort sett brukt aspect of the hawk; har blitt til at det bare står på for å si det sånn. Men når det gjelder stamina; det skjer ofte at jeg for to eller tre "monstere" etter meg, og da går gjerne nummer 1 på peten, mens en eller to kommer på meg. Er det noe jeg kan gjøre for at alle samler seg på peten; hva gjør jeg for å holde aggro på pet når flere angriper? Og når flere går på meg trenger jeg vel endel stamina? :)

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre om noen eksempler på utstyr jeg kan se etter på mitt level, som er greit å bytte ut noe av det jeg har med....? :)

 

Den enkleste måten og holde seg oppdatert på gear er å løpe random dungeon finder. Da vil du automatisk gruppes opp med andre på din level og kunne løpe instancer med godt gear for din level.

 

Ikke bruk for mye gull på AH for gear. Det meste byttes ut etter et par leveler og som en hunter er du lite gear dependant når du levler pga peten din. Sørg bare gjerne for at du bruker en god bue/gun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...